![]() |
|
na stiekem wat reclame gemaakt te hebben in andere topics dan nu toch maar zelf een topic openen...
ik heb een nieuw bandje Harbour waarmee wij op 30 januari ons eerste optreden hebben deze band bestaat uit (ex)leden van de crivits en sideline En is nog zeker vergelijkbaar met het werk van de crivits. Melodieuse hardcore a la Better than a 1000, shelter, gorilla biscuits, turning point, chain of strength, crivits ![]() MP3's heb ik niet want die zijn nog geheim. MAAR ik heb wel 2 mp3's van de crivits (waarvan we waarschijnlijk ook nog wel wat spelen) crivits mp3's Rock & Roll highschool Hardcore editie met The K 10 Prospect, Harbour en Gilgamesh The K 10 Prospect is Amerika's nieuwste hardcore/ emo sensatie. Zwaar, Intense en vooral heftig! Harbour is een band met een flinke geschiedenis. Zo speelden het merendeel van de leden in het verleden in bands als Crivits, Springrain, X men etc... Dit word hun eerste Rotterdamse show maar ga er maar van uit dit een vet portie hardcore wordt! Gilgamesh is een jonge band voortgekomen uit drie bands die al reeds ervaring hebben opgedaan in het club circuit, namelijk; Kismet, Fire It Up en Point Of Few. Gilgamesh maakt harde snelle metallic hardcore meuk met een snufje indie rock. Bands als Converge & Tragedy zou men als kader kunnen gebruiken ter vergelijking. zegt de nighttown site erover. dus: 30/01/04 - nighttown, rotterdam the K 10 Prospect(USA), Harbour & Gilgamesh 5 euro entree aanvang 9 uur. wie komen er?
|
![]() |
|
waarom houden jullie nog zo vast aan dat crivits ofzo?!
edit: door het ex-crivits gebeuren is er een enorme interesse bij boekers. dus we hopen vanaf maart (ja mensen gaan op vakantie) super vaak te gaan spelen! daardoor dus ![]()
|
de drummer die er nu in zit is ZOOOVEEL beter, de drummer op die opnames heeft een beetje een cheaterbeat... volgens velen is het beter dan crivits in de hoogtij dagen, maar dat durf ik nog niet te stellen
![]() ![]() en ja dit zingen heb je weinig in nederland bij hardcore, da houdt misschien je hoofd boven water... punkrockkids zullen dit denk ik ook zeker wel trekken, toch?
||
Citaat:
ik zal het vanavond eens uitchecken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus deze zangstijl trek ik niet echt meer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Casca/Plexat, Heemstede
- http://www.geocities.com/thek10prospect/ |
![]() |