Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en dan heb je die mensen die dan irritant gaan doen en gaan lopen verbeteren. probeer het je eens voor te stellen. je doet nog zo hard je best om nederlands te schrijven en dan zijn er altijd mensen die je erop wijzen wat je fout doet. en sommige woorden zijn gewoon in dialect geschreven of gewoon snelle typ taal. dus...de volgende keer als je ziet dat iemand veel fouten maakt, en je begrijpt wel wat ze willen zeggen...hou dan gewoon je bek dicht!
|
Verwijderd
|
mijn punt is...Het leven is meer dan mijn en haar dagelijkse bezigheden. Ik, en zij met mij, leven los daar van in een hele aparte werld. Ons naam en ervaringen die wij op doen in het rollenspel dat het dagelijks leven heet, heeft daar geen enkele invloed op. Ik ben een romanticus van aard en daar hebben wij elkaar in gevonden. Haar jeugd in korea is niet altijd roze geur en maneschijn geweest. Evenals de mijne. Is het niet prachtig, die harmonie? Ik geloof ook niet in toeval. Toen ik tijdens een van mijn donkere dagen het besluit nam om een bezoek te brengen aan Intratuin heb ik mijn steun en toeverlaat bevonden. Bonni Bonita.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undisclosed desaaires # 746 Batave | 500 | 18-11-2009 11:42 | |
Muziek |
Wat voor genre? Verwijderd | 14 | 01-06-2005 10:39 | |
Muziek |