![]() |
||
idd, ze is als de dood maar ze kán gewoon niet zwanger zijn. zelfs als ze alleen aan de pil zou zijn, zou de kans al bijna 0 zijn.
Citaat:
|
Rustig aan. Ze is vast niet zwanger.
Bij een stresssituatie, lichamelijk of geestelijk, is het mogelijk dat de menstruatie een maandje over slaat of uitgesteld wordt. Dat is niets om je druk over te maken. Toen ik in de brugklas zat heb ik een verkeersongeluk gehad, toen ben ik ook een maand niet ongesteld geworden. Dat kwam gewoon doordat ik lichamelijk even in de war was. Helemaal niet erg, want een maand later marcheerden mijn hormonen allemaal weer keurig in de maat. Inderdaad, geef haar een zwangerschapstest. Dat geeft vast voldoende uitsluitsel.
||
![]() |
Citaat:
-Pil plus condoom is dus helemaal safe -Ze kan door stress e.d. minder ongesteld zijn, soms heb je dat gewoon, dat heb ik ook vaak genoeg gehad, en ik heb maar 2 keer geslachtsgemeenschap gehad en ben echt nooit zwanger geweest. Ik had het daarvoor al. En als ze echt zo onzeker is, fiets/wandel/rij naar een trekplijster en koop een zwangerschapstest. Of ze gaat naar de huisarts, maar waarschijnlijk staat ze dan erg voor lul omdat ze gewoon niet zwanger kan zijn. Dus eigenlijk tja, hoe maak je het haar duidelijk... Zoek iets over double dutch op (pil+condoom) waarin staat dat dat echt helemaal safe is en laat dat haar lezen ofzo.... weet ik veel.
|
Verwijderd
|
Als ze de pil stipt gebruikt én er niets mis is gegaan met het condoom, dan kan ze echt onmogelijk zwanger zijn. Als de medicijnen die ze gebruikt invloed hebben op de werking van de pil, maar er is alsnog niets mis gegaan met het condoom, dan kan ze nog steeds onmogelijk zwanger zijn. Als je een condoom gebruikt kun je over het algemeen alleen tóch zwanger raken als na de seks niet op tijd de penis uit de vagina gaat (waardoor het condoom niet meer strak zit) of als het condoom geknapt of gescheurd is.
Je zegt dat ze zich ongerust maakt, dan ze uit zichzelf al een snel ongerust persoon is en dan is ze ook nog eens pas geopereerd. Een hoop stress dus. Ik denk dat haar menstruatie daardoor een beetje ontregeld is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon rustig blijven herhalen dat er echt niets aan de hand is (niet aan een stuk door, maar wel elke keer dat zij haar ongerustheid uitspreekt), en toch begrip voor haar tonen
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ongerustheid over tiener na constatatie kanker bij zusje jeroen V. | 1 | 14-09-2016 08:05 | |
De Kantine |
Ben je snel ongerust/bang? Missy | 60 | 19-12-2007 19:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik ben ongerust over mijn hart. BelleRosé | 13 | 07-06-2004 17:49 | |
Seksualiteit |
moet ik mij ongerust maken of ni? :( sterrelichtje | 1 | 04-02-2004 16:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Bloed in de straten Ieke | 0 | 02-02-2004 16:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasje/bobbeltje op schaamlip --> *ongerust* :( -Meisje- | 8 | 15-07-2002 11:08 |