Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 16:28
sterrelichtje
sterrelichtje is offline
euhm ja, aangezien ik ni zeker ben wat te doen, vraag ik het hier maar eens wel, kheb dus al sinds 8 maanden een vaste vriend en we hebben al een paar keer gevreëen, maar telkens met condoom dus.. maar nu was ik ongeveer 3 weken geleden nr de dokter geweest met mn mams voor de pil en ik moest die dus beginnen nemen wanneer ik mn regels nu zou krijgen.. maaar, er is een probleempje want mn regels komen maar niet.. ik had ze dus al 2 weken geleden moet krijgen.. nu, ik ben altijd wel al heel onregelmatig geweest ze mja.. sja,en de condooms waren ook ni gescheurd ofzo dus das vrij onmogelijk nr mijn gedacht, maar zou het kunnen dat als hij daarna tegen mij kwam maar er dus niet in, (zonder condoom) dat ik zo zwanger geraakt zou kunnen zijn? of is da ook eerder onmogelijk? en zou ik een zwangersschapstest doen of nog eventjes wachten?? kben wel een beetje ongerust eigenlijk want als het zo is zou ik zo rap mogelijk een pilletje willen nemen om da te voorkomen eigenlijk..khoop zoo dat het nix is eigenlijk maarja
nuja, graag uw reacties
xx
Oud 04-02-2004, 16:31
AngelLena
AngelLena is offline
Zie FAQ in de mededeling. Staat alles in wat je wilt weten en anders op L&G.

Regels voor berichten