![]() |
|
Ok, ik maak hier dus ook maar meteen een nieuwe topic over.
![]() Post al je creaties omtrent het thema hier, zodat alles mooi samen staat. Vraagjes over wat de bedoeling hiervan nu eigenlijk is? Ga hier dan eens even heen: http://forum.scholieren.com/Forum8/HTML/000833.html Hier is dan ook maar meteen mijn ding. Niet echt goed (de kleuren zijn weeral slordig gedaan), maar ik wou gewoon iets maken. ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Inemine (04-02-2002).]
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ik weet dat hij niet echt netjes is, maar daar had ik ook geen zin in. Heb hem in 1 keer getekent (wat mij anders nooit lukt) en in 2 keer ingekleurd. En slordigheid past toch wel wat bij chaos, nee? ![]() Die van aquafemme vind ik wel mooi. Alleen, zoals eerder gezegd, een beetje voor de hand liggend. Maar daarom niet minder mooi. ![]()
|
Die van Inemine vinnik opzich wel leuk, alleen het strookt niet met mijn christelijk geloof.
![]() Over die van Aquafemme: tja sorry hoor, maar dit is wel errug makkelijk. Ik vind abstracte kunst meestal niet zo leuk, af en toe wel, maar dit is echt gewoon verf smijten... Die tweede vind ik weliswaar mooi, maar ik blijf het geklieder vinden en géén kunst. That's MHO. ![]()
|
Bedankt Socratess!!!
![]() ![]() Nu eventjes terug on-topic. ![]() Ik vind die 3 creaties hier boven wel mooi, eigenlijk. Grappig dat ze alledrie een beetje gebaseerd zijn op de kleur rood. Dat viel me wel even op. (sorry, ik kom vandaag moeilijk uit mijn woorden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Warhmmer: Mark Of Chaos Verwijderd | 21 | 06-10-2005 09:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Chaos en een god Blood Fire Rage | 52 | 17-07-2005 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Chaos Unplugged Tovenaar | 5 | 22-04-2005 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Chaos Arwyn | 2 | 17-08-2002 18:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Embraced Pale Death - Queen of Chaos, The Beginning Verwijderd | 5 | 29-03-2002 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
chaos (een vreemde gedachtngang) de wijze jodokus | 8 | 03-11-2001 23:34 |