![]() |
|
Ja ik heb dat ook, ik vind mezelf 's avonds veel leuker dan 's ochtends, maar ik ben er nog niet helemaal uit waar dat nou door komt. Misschien omdat de wallen onder mijn ogen overdag wat wegtrekken en misschien ook door het licht. En ik was mijn haar 's ochtends altijd en 's avonds is het dan iets glanzender.
|
Misschien dat het is omdat je 's ochtends, net uit je bed, nog niet helemaal 'fris' bent.. (klinkt een beetje stom, maar weet ff niet hoe te omschrijven...)
's avonds ben je vaak lekker buiten geweest, frisse lucht, je bent lekker bezig geweest, helemaal wakker. je voelt je dan beter en frisser, en dat straalt je uiterlijk dan ook uit.. (geen idee of dat zo is, maar ik vond het zelf wel logisch klinken, en ik merk bij mezelf, als ik een hele dag thuis ben geweest, niet naar buiten en maar een beetje achter de computer hangen bijvoorbeeld, dat ik mezelf dan veel minder lekker voel en er 'minder goed' uitzie dan wanneer ik wel weg ben geweest, stukje fietsen enzo..)
||
Citaat:
|
Denk na mensen lucht zuurstof is belangrijk voor je huid,zoals iemand al zei.
Maar het belangrijkste is nog wel voeding. Je lichaam heeft tijdens je slaap geen voeding gekregen. De ochtend ontbijt helpt ook nog niet veel want eerst moet je lichaam het eten transporteren. Dan nog een punt veel mensen nemen geen ontbijt omdat ze zogenaamd geen tijd hebben voor een goed ontbijt. Nog een reden dat veel mensen er verrot uitzien.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Afspraak op Utrecht CS Een Tweeling | 88 | 30-08-2004 20:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
Psychologie |
Dringend: uit huis gezet ! Captain | 36 | 27-12-2001 22:38 | |
ARTistiek |
JOHN!!! deel 6!!! (beetje kort stukje maar de rest komt er al weer snel aan! An | 6 | 09-09-2001 18:37 |