Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze zegt zelf dat ze miniscul zijn, dus kleine stukjes lijkt me dan erg veel werk. Hoezo kraaltjes? dat valt er toch snel vanaf, maakt niet uit wat voor lijm je gebruikt denk ik. Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 10:53. |
![]() |
|
![]() |
Hallo handige mensjes,
eerst en vooral bedankt voor de reacties! [Sorry, startrak, ik ga toch even 'zeiken' ![]() Jullie stellen me dus unaniem voor de pareltjes allemaal dicht tegen elkaar te leggen, het doosje in te smeren met lijm en dan de twee samen te brengen. Maar mijn grootste probleem is nog steeds de lijm; die wordt vrijwel meteen nadat hij uit het pistool komt, hard en dus helemaal niet mooi uit te strijken ![]() Nog iemand tips? Misschien de naam van een goeie lijm ofzo? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk bijna geen lijm geschikt is.
Als je de lijm smeert blijfven de kraaltjes er wel aan vast hechten maar een kraal is rond, dus weinig oppervlakte dat kan blijven hechten aan lijm, dus als je het een keer aanraakt of met je vinger erover heen gaat valt het eraf. Misschien 10 seconde lijm..ga naar een doe het zelf zaak of hobby winkel en vraag het daar, gaat wat sneller lijkt me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder: neem een bakje iets groter dan dat ronde ding dat je wilt beplakken, zorg dat de hele bodem van dat bakje bedekt is met pareltjes. Dan sluit het waarschijnlijk iig een stuk beter aan dat die dingen los op tafel, pareltjes rollen nl, lijkt mij. Ga eens langs een knutselzaak (Pipoos bijvoorbeeld) en vraag het daar. Ik denk dat een merk als Tesa, maar ook zat andere merken hier best lijm voor hebben, maar ik zou zo niet de naam van die lijm kunnen noemen. |
![]() |
||
Citaat:
jij bent best wel briljant ![]()
|
Ik denk dat de alleslijm (weet niet precies of 'ie zo heet) van Tesa hier wel heel geschikt voor is. Droogt niet te snel, wordt goed hard, is dik en dun op te brengen.
De rode flacon is de lijm die ik bedoel: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hey,
allemaal heel erg bedankt voor de tips. Ik heb zondag het Experiment gedaan en al bij al is het nog redelijk gelukt. Alleen is het inderdaad beter het in stukjes te doen. Want als ik het dekseltje met lijm eraan in de pareltjes legde, bleef er niet veel hangen. Lijm: alleslijm van 'Bison' (of is dat met een 'z', ik weet het niet meer) We hebben weer bijgeleerd. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaivornin Lohman #1792 Verwijderd | 500 | 07-03-2013 22:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter (opgepast voor spoilers!) Verwijderd | 328 | 26-07-2007 12:55 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #7 Verwijderd | 500 | 16-04-2007 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Seksualiteit |
Mop lamer82 | 4 | 15-08-2002 12:58 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |