Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest qua meiden : Spanje en Italie natuurlijk en voormalige Sovjet-Unie ( zijn weliswaar niet allemaal knap maar er zitten zulke fotomodels tussen het gewone bevolking, niet normaal meer) En jongens : geen idee, wordt veel gezegd dat italianen knap zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus wat mij betrefd doen we het zo, dat je na een bepaalde tijd je latino kan inruilen voor een Deen ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: Ik vind geen enkele nationaliteit mooier dan de ander eigenlijk (behalve Aziaten ![]() Ik vind zoveel mensen knap/lekker en de een is dan dit en de ander dat, bijna niemand is meer echt zuiver zweeds bijvoorbeeld. Boeit me echt niet waar hij vandaan komt, zolang ie maar lekker is.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uit welke land komen de knapste mannen/vrouwen? cenerentola | 150 | 30-06-2015 11:30 | |
Liefde & Relatie |
Waar komen de knapste mannen/vrouwen vandaan? cenerentola | 72 | 28-05-2011 21:09 | |
Liefde & Relatie |
stelling: een vriend/vriendin maakt je aantrekkelijker simpleasy | 37 | 16-02-2010 07:07 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Lifestyle |
~ Lifestyle verkiezingen ~ the exploding boy | 196 | 02-03-2003 15:26 | |
Seksualiteit |
wat zou er sexueel anders zijn als er meer vrouwen dan mannen zouden zijn? jnieuwelaar | 18 | 19-07-2002 21:12 |