Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[edit]typo Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 16:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik kraam geen onzin uit, oke de post was een beetje vaag maar het is allemaal waar en heeft een achterliggende gedachte. ik denk trouwens dat jij in therapie moet, of misschien moet je gewoon zo'n stressbal kopen ofzo. mijn moeder had mijn paddo's betaalt omdat ik pas de dag erna me salaris binnen kreeg, dat zou ze gewoon terug krijgen dan. ik heb een half uur met haar gepraat warom ik het wou doen en met wie, wanneer waar hoe etc. praten is de oplossing voor alles ![]() een stijve krijgen terwijl je onder invloed van alcohol bent is moeilijker dan je denkt. misschien ben jij een uitzondering, of heb je het nog nooit meegemaakt haha. ik ben geen sul... jij bent kortzichtig en dom. wat ik dus bedoelde te zeggen met mijn eerste post was zo ongeveer: "Ik weet je situatie niet, warom je niet mag blowen. Je ouders zouden meer open moeten zijn, maar het is logish als ze dat niet zijn want zelfs blowen kan je leven echt verneuken. en ik spreek uit ervaring (niet veel ervaring maar toch wat)." dus k weet niet waar jij (king) je je nou allemaal druk om maakt. |
![]() |
|
Stoppen. Je bent 20, je woont nog thuis, dan mag je best wat respect voor je ouders opbrengen en je aan hun regels aanpassen ipv alleen maar te profiteren en lekker doen wat je zelf wil.
Het maakt niet uit wat je van de regels vind maar als je een beetje respect voor je ouders hebt hou je je eraan.
|
Ergo... Wat is de vraag? Ik zie enkel een constatering..
Het is overigens handig wat meer achtergrond informatie te geven (hoevaak blow je/ heb je er al een gesprek met je ouders over gehad/..../..../....?)
||
Verwijderd
|
offtopic
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ga t huis uit paffel verder, of stop en profiteer van je ouders... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (Btw, men dacht hier dat ik kinda gabber-achtig was... Terwijl dat na het posten van m'n foto's als sneeuw voor de zon verdween( ![]() ![]()
|
|