Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 12:27
a girl like me
a girl like me is offline
hey mensen,

Ik ben nu ongeveer 2 maanden niet op school geweest, ik heb de ziekte van pfeiffer namelijk, en dus heb ik eigenlijk veel mensen een lange tijd niet gesproken. Nu ga ik na de meivakantie weer naar school toe, maar nu is er een probleem. Van wie ik dacht dat mijn beste vriendin was, heeft nu een maand niets van haar laten horen, en ik weiger eigenlijk om haar te bellen. Ze woont niet in hetzelfde dorp, maar toch deden we heel veel samen zeg maar en ik vertrouwde haar alles toe. Maar nu ik ziek ben en ik haar dus niet op school zie dan laat ze zich ineens niets van zich horen?!
Hoe moet ik reageren als ze me of nu nog belt, of als ik haar op school zie?
Ik weet het echt niet meer, ik kan toch moeilijk doen alsof er niets aan de hand is, want ze heeft me hiermee heel erg gekwetst! verder heb ik eigenlijk weinig goede vriendinnen, wel gewoon mensen waarmee ik vanalles doe, maar niet echt mensen waaraan ik echt alles vertel zeg maar, en ik moet nog 2 jaar op die school?!
kunnen jullie me helpen hoe ik iedereen moet behandelen die me nu eigenlijk heeft laten stikken?!
alvast bednakt
groetjes
a girl like me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 12:43
Pepsel
Pepsel is offline
Hay "a girl like me"

Ik denk dat je het beste met je 'vriendin' kunt gaan praten na de meivakantie. Als je haar bijvoorbeeld gaat negeren of als je je op een andere wijze anders gedraagd tegenover haar zul je waarschijnlijk misverstanden krijgen. Confronteer haar met de vraag waarom ze je niet gebeld heeft en dat je je gekwetst voelt. Voer dat gesprek als jullie met z'n tween zijn. Op zo'n manier kun je het het beste bespreken. Pas als je met haar gepraat hebt kun je het beste beoordelen of ze het waard is om een vriendin van je te zijn!

Veel succes en laat weten hoe het afgelopen is.

Groetjes !
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 12:53
chanel
chanel is offline
t is heel moeilijk om te zeggen dat iemand je beste vriendin is,Ik heb zelf ook een periode gehad met me beste vriendin dat t heel moeilijk ging tussen ons.. Het was namelijk uit met haar vriendje.. en ik had nog steeds een vriendje en ging dus zaterdagavond nog steeds naar me vriendje..
Ik veranderde, en vervolgens vergat ze alle afspraken. Sprak veel af met andere meisjes, en daardoor voelde ik me ook goed.
Wil je zo iets goed maken, dan moet je niet op die ander w8en als die vriendschap t echt waard is!!

Chanel
Oud 04-05-2002, 14:44
Verwijderd
euhm.. jij hebt haar dan ook een maand niet gebeld toch? Hoezo weiger jij dat dan te doen?

Ik ken een meisje en die had ook zoiets met een heel goede vriendin van haar.. Toen bleken ze dus uiteindelijk boos op elkaar omdat ze nix meer van elkaar hadden laten horen en hadden ze dus al die tijd met hetzelfde probleem gezeten!!

Zou dit bij jou ook niet het geval kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:50
a girl like me
a girl like me is offline
hey,
ik bel haar niet, omdat ik zoiets heb van , ja hallo ik ben degene die heier ziek is, als je niet wilt wteen hoe het met mij gaat, waarom zou ik dan wel bellen, want ik heb al wel vaker het gevoel gehad dat bijna alles van mijn kant kwam.
maar het kan op zich wel zo zijn dat zij hetzelfde heeft dat ik niet gebeld heb.. maar dat betwijfel ik aan de ene kant,
Maar als ik weer naar school ga dan zal ik wel een keer met haar praten
dank jullie!
grtz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten