Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik praat ook nooit over negatieve gevoelens. volgens mij komt t gewoon *bij mij dan, weet niet of dat voor jou ook geldt* om maar niet de aandacht te krijgen, geen medelijden te krijgen, geen hulp te willen van anderen, de 'ik ben niet zielig'houding aannemen, niet praten is niet weten en vergeten, enm om de rust te bewaren om me heen. tsja, maar dat zal bij iedereen anders zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mnajah, ik kan dus wel makkelijk praten over mijn negatieve gevoelens. Dat is op zich wel heel gemakkelijk, maar er zijn ook dingen die ik voor mezelf wil houden, en als ik dan met iemand praat komen er toch dingen naar boven die ik dan vertel, terwijl ik dat eigenlijk niet wil.
Wat misschien wel helpt voor jou is om je gevoelens op te schrijven, maar dat is waarschijnlijk ook moeilijk, omdat je je gevoelens niet wilt erkennen. Succes in ieder geval. |
![]() |
|
![]() |
Hmm... denk dat mensen die dit wel kunnen, gelukkiger zijn dan mensen die er moeite mee hebben!
Ik bedoel.. je moet wel 'n beetje je ei kwijt kunnen om zo maar te zeggen, of niet dan? En het is best een stap, vooral als het iets persoonlijks betreft en je sowieso al moeite hebt open te staan voor innerlijke gevoelens en daar over praten met 'buitenstaanders'.. Ikzelf heb er niet zoveel moeite mee, alleen ligt het er wel aan tegen WIE ik het heb.. iemand die ik niet helemaal vertrouw (al heb ik hier geen gegronde redenen voor) zou ik nooit gaan vervelen met persoonlijke dingen.. Maar tegen echte vrienden stel ik me helemaal open.. En dat is een heel fijn gevoel!! ![]() |
![]() |
|
Ja ik herken dit ook... Dan zit ik kei lang na te denken, en als mn beste vriendin dan vraagt wat er precies is, en waarom ik bijv. in mezelf snij, kan ik daar moeilijk antwoord op geeve... op msn enzo valt wel mee, maar als je persoonlijk moet zegge... idd... En zoals anderen al zeggen... opschrijven helpt wel... krijgt er alleen lamme arm van, of komt nie uit je eige woorde... naja... hept r vast nie veel aan, maar wou tog ff iets kwijt...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
dus als ik het goed begrijp kan je over het algemeen wel over je problemen praten, zolang het niet over jouw hoeft te gaan, omdat je bang bent je kwetsbaar op te stellen?
ja, dat herken ik wel, hoewel ik het mijn vriend wel durf te vertellen, en hij mij ook ![]() wat je eraan kunt doen? ik weet niet... Mij helpt het wel als dingen wederzijds zijn. Dwz, als mensen mij persoonlijke dingen vertellen, zou ik het hen ook eerder vertellen. liefs, wen
|
@ TS
ik herken dat heel erg goed. Ik heb het zelf ook... maar er iets tegen doen kan ik niet echt.. als ik me rot voel dan kruip ik altijd heel dicht tegen men vriend aan enzo. Het is best ingewikeld allemaal dit soort dingen vind ik dan.. Ik kan heel goed praten maar over dingen die mij verdrietig maken niet... nutteloze post dit eigelijk want ik weet niet wat je er tegen kan doen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |