![]() |
|
Ach, dat hebben ze echt niet door hoor. Op het moment supreme zijn ze zo opgewonden dat ze daar niet meer op letten. En sowieso. Om een klein verschil op te merken moet je heel goed kijken. En tegen de tijd dat ze het opgemerkt hebben, hebben ze al lang een klap voor de harses gekregen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Welk vriendje is nou zo stom om serieus commentaar te geven op de borsten van zijn vriendin. Ze veranderen toch niet van dag op dag, en ze word er alleen maar onzeker van.
![]() edit: symetrie is natuurlijk wel een van de grondstenen van zgn schoonheid. Maar ik denk dat het verschil wel héél duidelijk afleesbaar moet zijn wil je ook maar iets van een serieuze afknapper veroorzaken. Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 22:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Twee van mn ex-en vonden het een ramp. Ik vind het alleen maar een ramp dat zij het een ramp vonden. Onzekerheid domineert de meisjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het maakt mij iig niet zo veel uit, alleen, zoals al zo vaak is gezegd, als het extreem is.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
M'n Ex-vriendin heeft best wel fel verschillende borsten maar zelf heb ik er me nooit aan gestoord. In tegendeel, ik vond het eigenlijk wel leuk, "2 soorten borsten voor de prijs van 1".
Ik vind het eerder spijtig voor haar gezien ze zo moeilijk een comfortabele BH vind.
|
Verwijderd
|
Mijn vriend kwam er afgelopen maand pas achter dat mijn borsten niet precies even groot zijn, en we zijn toch al bijna 15 maanden samen. En dat hij erachter kwam, dat was ook alleen maar doordat ik het zei en hij er toen eens op ging letten
![]() Bij een 'normaal' verschil (want verschillende borsten ís normaal) zal het 'm dus waarschijnlijk niet opvallen... |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
borsten zijn er om geliefkoosd te worden, en zeer zachtaardig behandeld, je weet wel, strelen, zachtjes zuigen, en zachtjs knijpen, misschien een beetje langs likken ed.
*wist zweet van voorhoofd* En als je daarmee bezig bent, blijven die heus niet op exact dezelfde plek doodstil liggen, want met een beetje goede wil, volgen ze de beweging die jij met je hand of mond maakt. Dus denk ik dat die ongelijkheid niet eens zal opvallen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Het is zelfs normaal als je borsten niet helemaal gelijk zijn. Je linker lijkt een klein beetje groter, doordat je hart daarachter zit. Die 'duwt' de borst dus wat naar voren. Bij sommige vrouwen is dit bijna niet te zien, bij anderen weer wat duidelijker, maar het is dus volkomen normaal.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ongelijke schaamlippen,afstotend? deesmees | 6 | 23-02-2004 15:30 |