![]() |
|
jo khad vorig jaar september ofzo dit nummer geschreven en toen ook opgenomen (dus productie is wat outdated), maar kben wel benieuwd wat anderen der van vinden.
Artus - About The First Vacation I'll Never Forget http://members.lycos.nl/kontsap/Artu...20Vacation%20I'll%20Never%20Forget.mp3[/url] godveredomme hoe kan ik hier ooit normaal links posten hij verandert ze automatisch naja probeer maar wat van die link te maken ![]()
Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 00:26. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
wat je moet doen is de bestands naam veranderen, geen spaties gebruiken bijvoorbeeld. Et forum pakt geen links met spaties (oftewel die %20 dingen).
http://members.lycos.nl/kontsap/Artus - About The First Vacation I'll Never Forget.mp3 Als je daar geen zin in hebt, dan moeten de mensen bovenstaand gevalletje ff kopieren en plakken in hun browser. --- Klinkt een beetje High School America achtig ![]() Ik vind alleen niet dat ik een mening verder erover kan geven wat ik er van vind, want ik ben geen expert, de stem is niet perfect, kbedoel dat hoort iedereen wel, en et gesproken stukje... hmm i dunno. Maargoed ik poste omdat ik je wilde helpen met die link ![]()
Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 00:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Tis echt niet de soort muziek die ik leuk vind ofzow maar het klinkt behoorlijk goed. Alleen hadden de gitaren wat ingewikkelder gekund, maarja
![]() intro met piano klinkt wel mooi, gitaar en drums enzow komen wel mooi in. Alleen op sommige momenten kan de timing wat beter denkik (kwa vocals en gitaar denkik) maar klinkt wel goed ![]()
||
Citaat:
|
ja ik ben gewoon niet perfectionistisch genoeg, en te lui om t te vaak op te nemen totdat t eindelijk goed is
moet ik mezelf s afleren bedankt iig is trouwes meer dan een half jaar geleden opgenomen, kheb inmiddels wel een stuk betere opnamekwaliteit enzo
|
|