Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fall If you dream you are falling but you are not frightened or harmed shows that you will meet with adversity but overcome it with ease. If the fall greatly frightens you then will you under go a major struggle in life. If you are injured in the fall you will lose many friends. http://www.sleeps.com/dictionary/fff.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als je valt, dan ontspannen gewoon al je spieren omdat je gaat slapen
ik droomde dat ik eindelij k16 werd. en op de eerste dag met mn scooter moest ik op de rollerbank. en daarna ging hij kapot elke dag en kon ik alnog met de bus
|
Verwijderd
|
m;n zusje zat in een opblaaszwembadje in een tuin, en er liep een hele grote reuzepad/krokodil in de tuin los, en ineens ging ie wild doen en petste ie zo tegen haar hoofd ik rende snel naar binnen deed de deur dicht, en hij knalde er tegen aan en toen plopten ze ogen eruit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @FoxyRoxy: mja, het is wel een onderbewustzijn, maar ik vind die verklaringen niet erg logisch. |
![]() |
|
Ik weet mn dromen meestal niet meer als ik opsta, gister werd ik toevallig 's nachts wakker. Toen droomde ik dat ik aan het karten was en iemand botste steeds tegen me aan, dat bleek achteraf iemand te zijn geweest die ik ken. Vage droom :/
|
Vannacht droomde ik dat ik 2 zoontjes van een jaar of vijf had.
Eentje heette Hansje en die was echt heel irritant, hij was heel agressief, sloeg mij en mn andere zoontje, schreeuwde de hele tijd en op den duur was ik in de H&M met mijn kinderen en toen gooide hij alle rekken om , sprong op de toonbank en rende steeds weg. Ik werd er echt helemaal gek van en stond op t punt om het mormel iets aan te doen...Toen werd ik wakker. Volgens mij riep ik de hele tijd ''Hansje!'' in mn slaap.. Heel erg eng.. ik weet ook niet hoe ik op die naam kwam/kom ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dromen Knutselsmurfie | 41 | 15-09-2005 00:09 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste watermolen Reynaert | 11 | 06-07-2005 00:05 | |