Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(hint: kansloos ![]()
|
ik vind het wel ongelooflijk dom van jouw
![]() dat smsje is zo enorm fout! als een meisje zoiets bij mij zou flikken zou het voor mij al niet meer hoeven.. maar goed dat terzijde.. dat je dan ook nog eens een gesprek wat al naar jouw gestuurd word verder gaat sturen naar een "vriend" die je blijkbaar niet kan vertrouwen.. is nog wel het domste.. geef het maar wat tijd.. kan er niet veel meer over zegge..
|
Het is niet zo handig van je.... Ik denk dat haar vertrouwen in jou een beetje weg is en dat moet je weer zien op te bouwen...
De vraag; Hoe doe je dat? Nou dat gaat langzaam....geef haar de tijd en wat extra aandacht! Maar ja het was misschien slim geweest om eerst goed na te denken wat je nou met zo'n actie bereikt.... want ja...heb je nu bereikt wat je wilde bereiken?
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook nooit leuk als persoonlijke dingen worden doorverteld aan iemand anders. Nu is dit iets onschuldigs en je hebt het gedaan omdat je graag wilde weten wat ze van je vond, je was onzeker, daarom liet je het aan die vriend lezen.
Leg dat dus uit. Dat ze hierdoor minder voor je voelt lijkt me een beetje raar. Ze werd iig wel jaloers door dat smsje, dus dat is iets positiefs. Ze weet maar al te goed dat jij wat met haar wil en daardoor weet ze het de hele tijd niet zo zeker. Denk ik. Misschien gaat het allemaal wat te snel voor haar, ze weet dat het meteen wat wordt als ze ja zegt, omdat jij het zo graag wilt. Ik weet niet of je vaak contact met haar zoekt, maar probeer het eens een beetje van haar kant te laten komen. ![]() Vraag niet steeds of ze wat met je wil, vraag niet steeds naar haar gevoelens. Ga gewoon een paar keer wat leuks met haar doen, vraag haar mee naar de film en dat soort dingen. En dan maar afwachten wat er gebeurt. |
![]() |
|
![]() |
Gewoon eerlijk zijn, anders maak je geen schijn van kans. In jouw verhaaltje heb je minstens 3 keer dingen achter haar rug zitten doen. Gesprekje lezen van haar met haar beste vriendin (dat had die vriendin wel doorgestuurd, maar jij hebt toch niet gezegd dat ze dat niet moest doen he...), dan dat verzonnen smsje, en dan nog eens het gesprekje met haar doorsturen naar een vriend. Als je nu al niet eerlijk tegen haar bent, hoe ga je dat dan doen als je dan toch een relatie met haar zou krijgen?
|
![]() |
|
tja... als ze het niet zeker weten is het dus een dikke NEE!! geen tijd aan verspillen wordt je zelf alleen maar ongelukkiger van...
en ja... vind het eigenlijk nogal kinderachtig overkomen allemaal... ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
sorry hoor, maar met zo'n actie kun je zoiets ook verwachten. Als ze je niet leuk vind, accepteer dat dan, en ga niet dit soort maffe dingen doen. Krijg je alleen maar gesodemieter van.
Maar ff ontopic, gewoon even laten rusten. Jullie zijn beiden zo onvolwassen, vraag me af of het dan wel de moeite waard is.
|
![]() |
Sorry hoor...ik ben een meisje en zou het dus niet erg vinden als een jongen zijn best deed om mij te krijgen...Je hebt alleen maar laten merken dat je haar superleuk vind! Zij heeft jou volgens mij helemaal nooit leuk gevonden want als dat wel het geval was geweest dan had ze het helemaal geweldig gevonden dat jij dit voor haar deed..Ze zit jou alleen maar schuldgevoelens aan te praten! Kan er bij mij niet in hoor...Wat een trut zeg!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Misschien een idee om gewoon te vertellen wat je idee erachter was en waarom je zoiets hebt gedaan ipv jezelf excuseren voor iets wat je expres hebt gedaan en waar je enkel spijt van hebt vanwege haar reactie, of vind je het zelf ook laag? In dat geval moet je helemaal goed proberen uit te leggen wat je ertoe aanzette lijkt me
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heb je die url speciaal ff aangemaakt of waar kende je die van?? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |