Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2004, 22:03
Verwijderd
Heej,

Meestal is valentijn een leuke dag, helaas voor mij gisteren niet
Sinds een tijdje wil ik heel graag met een leuk meisje, ik had haar een paar kreeg gevraagd of ze ook met mij wil.
Helaas zei ze dan steeds dat ze het niet wist.
Hier zat ik dus erg meej, want ik wist niet hoe ik hiermee aan moest.
Dus had ik samen met een goede vriendin van haar het idee bedacht om haar jaloers te maken.
Ik heb dus tegen het meisje wat ik leuk vind gezegd dat ik een smsje had gekegen van een ander meisje en dat ze smste dat ze graag iets leuks met me wilde doen.
Natuurlijk was ik heel erg benieuwd hoe ze hierop zou reageren, ze vertelde over msn aan haar beste vriendin dat ze het niet leuk vond etc... (die kopieerde alles naar mij toe).
Dat gesprek heb ik toen opgeslagen en naar een beste vriend van me gestuurd om te zien wat hij er van dacht (dus of ze wou willen of niet).
Dit heb ik dus allemaal gedaan, omdat ik echt niet meer wist wat ik moest doen.
Naja dat gesprek dacht ik dus dat ze wel zou willen en het ging ook heel goed met ons (ze zei zelf al dat ze me heel leuk vond etc...)
Maar helaas is ze gisteren er achtergekomen dat ik dat gesprek naar die beste vriend van me gestuurd had.
Dat vond ze helemaal niet leuk, omdat het is tussen mij en haar was en ze vond het niet leuk dat ik haar had voorgelogen.
Nu hebben we een klein beetje ruzie gehad, maar dat is gelukkig alweer bijgelegd.
Maar nu zei ze zo van dat ze het eerst nog niet wist of ze nog wel met me zou willen nemen, want ze was hierdoor diep geraakt.
Ze zei ook dat ze nog wel een klein beetje om me gaf, maar helaas niet meer zoveel als eerst.
Nu is eigenlijk mijn vraag aan jullie, hebben jullie tips zodat alles weer goed kan komen?

Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 22:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2004, 22:26
Verwijderd
het even laten rusten lijkt me handig
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 22:39
Verwijderd
Jij bent dom omdat je tegen 'r loog om jezelf leuker voor te doen dan je bent.
En zij is een aansteller. Diep geraakt omdat iemand toevallig moeite doet om op te vallen bij je, pf.

Waarschijnlijk gaat het binnen twee maanden uit tussen jullie, als het al wat wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 23:30
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-02-2004 @ 23:39:
En zij is een aansteller. Diep geraakt omdat iemand toevallig moeite doet om op te vallen bij je, pf.

Waarschijnlijk gaat het binnen twee maanden uit tussen jullie, als het al wat wordt.
geweldige reply
Oud 15-02-2004, 23:55
Maarten
Maarten is offline
De harde waarheid
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 00:57
biep
biep is offline
Citaat:
16NiceBoy schreef op 15-02-2004 @ 23:03:

Maar nu zei ze zo van dat ze het eerst nog niet wist of ze nog wel met me zou willen nemen, want ze was hierdoor diep geraakt.
Ze zei ook dat ze nog wel een klein beetje om me gaf, maar helaas niet meer zoveel als eerst.
toen je dit tiepte, ging er toen geen lichtje bij je branden?

(hint: kansloos )
Oud 16-02-2004, 06:15
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik vind het wel ongelooflijk dom van jouw

dat smsje is zo enorm fout!
als een meisje zoiets bij mij zou flikken zou het voor mij al niet meer hoeven.. maar goed dat terzijde..
dat je dan ook nog eens een gesprek wat al naar jouw gestuurd word verder gaat sturen naar een "vriend" die je blijkbaar niet kan vertrouwen.. is nog wel het domste..

geef het maar wat tijd..
kan er niet veel meer over zegge..
Oud 16-02-2004, 06:20
Verwijderd
Ten eerste. je hebt zoveel gedonder hiermee, alleen om uberhaubt een keer met haar uit te gaan! Ik weet niet of het wel verstandig is om door te zetten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 07:07
Muzzle
Muzzle is offline
Jezus, als je 18 bent zou je toch een wat betere aanpak verwachten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:38
frizzle
frizzle is offline
Zo ging het hier op de basisschool als je "verkering" met iemand wou.
Oud 16-02-2004, 10:41
Eaglewing
Eaglewing is offline
Dit is niet echt slim! Misschien heb je nog een kleine kans in de toekomst door heel voorzichtig te zijn en te laten weten dat het je echt spijt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 10:45
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Het is niet zo handig van je.... Ik denk dat haar vertrouwen in jou een beetje weg is en dat moet je weer zien op te bouwen...
De vraag; Hoe doe je dat?
Nou dat gaat langzaam....geef haar de tijd en wat extra aandacht!

Maar ja het was misschien slim geweest om eerst goed na te denken wat je nou met zo'n actie bereikt.... want ja...heb je nu bereikt wat je wilde bereiken?
Oud 16-02-2004, 10:48
Verwijderd
Ik vind het ook nooit leuk als persoonlijke dingen worden doorverteld aan iemand anders. Nu is dit iets onschuldigs en je hebt het gedaan omdat je graag wilde weten wat ze van je vond, je was onzeker, daarom liet je het aan die vriend lezen.
Leg dat dus uit.

Dat ze hierdoor minder voor je voelt lijkt me een beetje raar. Ze werd iig wel jaloers door dat smsje, dus dat is iets positiefs. Ze weet maar al te goed dat jij wat met haar wil en daardoor weet ze het de hele tijd niet zo zeker. Denk ik. Misschien gaat het allemaal wat te snel voor haar, ze weet dat het meteen wat wordt als ze ja zegt, omdat jij het zo graag wilt.

Ik weet niet of je vaak contact met haar zoekt, maar probeer het eens een beetje van haar kant te laten komen.
Vraag niet steeds of ze wat met je wil, vraag niet steeds naar haar gevoelens. Ga gewoon een paar keer wat leuks met haar doen, vraag haar mee naar de film en dat soort dingen.
En dan maar afwachten wat er gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 12:11
Auryon
Auryon is offline
Gewoon eerlijk zijn, anders maak je geen schijn van kans. In jouw verhaaltje heb je minstens 3 keer dingen achter haar rug zitten doen. Gesprekje lezen van haar met haar beste vriendin (dat had die vriendin wel doorgestuurd, maar jij hebt toch niet gezegd dat ze dat niet moest doen he...), dan dat verzonnen smsje, en dan nog eens het gesprekje met haar doorsturen naar een vriend. Als je nu al niet eerlijk tegen haar bent, hoe ga je dat dan doen als je dan toch een relatie met haar zou krijgen?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:10
ABrules
ABrules is offline
tja... als ze het niet zeker weten is het dus een dikke NEE!! geen tijd aan verspillen wordt je zelf alleen maar ongelukkiger van...

en ja... vind het eigenlijk nogal kinderachtig overkomen allemaal...
Oud 16-02-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Meestal is valentijn een leuke dag, helaas voor mij gisteren niet
In dit geval, je eigen schuld..

Citaat:
Sinds een tijdje wil ik heel graag met een leuk meisje, ik had haar een paar kreeg gevraagd of ze ook met mij wil.
Hoe oud ben je? 18? En dan vraag je zoiets?

Citaat:
Nu is eigenlijk mijn vraag aan jullie, hebben jullie tips zodat alles weer goed kan komen?
Je excuses aanbieden.. en fatsoenlijk opnieuw beginnen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:38
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Je bent dom geweest.

Ja, dat was het eigenlijk. Gewoon dom. Laat d'r even met rust en kijk het aan. Niet gaan zeiken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 13:40
Last Resort
Last Resort is offline
sorry hoor, maar met zo'n actie kun je zoiets ook verwachten. Als ze je niet leuk vind, accepteer dat dan, en ga niet dit soort maffe dingen doen. Krijg je alleen maar gesodemieter van.

Maar ff ontopic, gewoon even laten rusten. Jullie zijn beiden zo onvolwassen, vraag me af of het dan wel de moeite waard is.
Oud 16-02-2004, 14:00
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Sorry hoor...ik ben een meisje en zou het dus niet erg vinden als een jongen zijn best deed om mij te krijgen...Je hebt alleen maar laten merken dat je haar superleuk vind! Zij heeft jou volgens mij helemaal nooit leuk gevonden want als dat wel het geval was geweest dan had ze het helemaal geweldig gevonden dat jij dit voor haar deed..Ze zit jou alleen maar schuldgevoelens aan te praten! Kan er bij mij niet in hoor...Wat een trut zeg!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 16-02-2004 @ 15:00:
Sorry hoor...ik ben een meisje en zou het dus niet erg vinden als een jongen zijn best deed om mij te krijgen...Je hebt alleen maar laten merken dat je haar superleuk vind! Zij heeft jou volgens mij helemaal nooit leuk gevonden want als dat wel het geval was geweest dan had ze het helemaal geweldig gevonden dat jij dit voor haar deed..Ze zit jou alleen maar schuldgevoelens aan te praten! Kan er bij mij niet in hoor...Wat een trut zeg!
Heb je zijn tekst wel gelezen? Hij heeft haar lopen voorliegen in de hoop dat ze jaloers zou worden. Jaaaa... leuk! Onbetrouwbaarheid, daar vallen we op, nietwaar? Echt wel een trut dat ze wil dat hij eerlijk is!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:56
duifeltje
duifeltje is offline
Ik zou zo iemand alleen maar kunnen vergeven als hij me met iets heel leuks en liefs zou verrassen....
Oud 16-02-2004, 16:24
PardonMe
PardonMe is offline
Beetje kansloze actie if you ask me..

En wel nep dat ze na zo'n verzonnen smsje ineens wel wil en daarvoor niet.. tsss..
Oud 16-02-2004, 17:03
vivelafete!
vivelafete! is offline
ik vind het ook eeen beetje kinderachtig voor een achttienjarige..
ik denk wel dat je het verpest heb.. maar als ze jou echt helemaal geweldig vindt zal ze wel naar je toekomen.. maar ik zou er maar niet op hopen..en de volgende keer moet je niet meer zo kinderachtig doen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 17:53
Shox
Shox is offline
foei
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:21
DEChengst
DEChengst is offline
http://www.watbenjedan.nl
Oud 16-02-2004, 18:24
Escada Beaute
Escada Beaute is offline
Dat had je idd beter anders kunnen aanpakken!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 18:32
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
En hier dan de gouden tip: give it up, ze wil je niet en wat er niet is kan je ook niet laten komen. Give it up and meet another!
Oud 16-02-2004, 18:39
D-sire
D-sire is offline
Volgens mij issie geen 18
Oud 16-02-2004, 20:45
duifeltje
duifeltje is offline
Hallo, wat een negatieve reacties zeg!, hij zegt toch dat hij wil dat het weer goed komt. Alsof jullie nooit fouten maken!
Ik denk dat je gewoon heel lief tegen haar moet doen en haar duizend keer sorry zeggen.
Oud 16-02-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
duifeltje schreef op 16-02-2004 @ 21:45:
Hallo, wat een negatieve reacties zeg!, hij zegt toch dat hij wil dat het weer goed komt. Alsof jullie nooit fouten maken!
Ik denk dat je gewoon heel lief tegen haar moet doen en haar duizend keer sorry zeggen.
Heb ik ook gedaan Praten nu verder wel weer normaal.... Vanavond zelfs 1e smsje alweer gekregen, stond alleen welterusten in. Maar dat maakte mij niet uit
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 20:57
Cyra
Cyra is offline
ik denk dat je eigen Sig je al genoeg helpt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Cyra schreef op 16-02-2004 @ 21:57:
ik denk dat je eigen Sig je al genoeg helpt
Ja lachen helpt altijd wel
Maja het maakt niet altijd dingen goed....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 23:19
Verwijderd
lekkere beste vriendin is dat
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:12
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 16-02-2004 @ 21:45:
Wel een beetje laat voor een quote maar goed. Kijk, wat jij zegt is dat alles goed te maken is. Maar als iemand jouw zoiets zou flikken zou je vertrouwen zo'n deuk oplopen dat je het niet nog een keer zou probeer, naar mijn mening...
Oud 19-02-2004, 13:40
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Lekker kinderachtig!!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:02
Sithan
Sithan is offline
Misschien een idee om gewoon te vertellen wat je idee erachter was en waarom je zoiets hebt gedaan ipv jezelf excuseren voor iets wat je expres hebt gedaan en waar je enkel spijt van hebt vanwege haar reactie, of vind je het zelf ook laag? In dat geval moet je helemaal goed proberen uit te leggen wat je ertoe aanzette lijkt me
Oud 19-02-2004, 16:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
18 jaar en je klinkt als een puber van 13 met je nemen e.d. en smsjes verzinnen damn
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:10
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Ik wist niet dat er nog kerels van 18 waren die zo met 'vriendinnetjes' omgingen.
Ik vind het niet echt slim van je, maar dat snapte je vast al.. TOCH?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:10
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-02-2004 @ 17:09:
18 jaar en je klinkt als een puber van 13 met je nemen e.d. en smsjes verzinnen damn
Haha, dat zeg ik
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 17-02-2004 @ 00:19:
lekkere beste vriendin is dat
*lachtschamper* inderdaad
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 23:07
Metal
Metal is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-02-2004 @ 23:39:

Couldn't say it better

Citaat:
Escapism schreef op 16-02-2004 @ 00:30:
geweldige reply
Oud 19-02-2004, 23:10
Metal
Metal is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 16-02-2004 @ 19:21:
http://www.watbenjedan.nl

Heb je die url speciaal ff aangemaakt of waar kende je die van??
Oud 20-02-2004, 00:47
Puta
Puta is offline
Citaat:
16NiceBoy schreef op 15-02-2004 @ 23:03:
Verhaal
De verstandshouding tussen jullie komt een beetje kinderachtig over.. Als ze je echt leuk vind blijft dat wel bestaan. Probeer het gewoon serieus en duidelijk aan te pakken! Suc6 ermee
Oud 20-02-2004, 06:50
Verwijderd
jezus, alweer zo'n zeikverhaal... neem haar diep! en alles komt goed
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 09:21
Maurice
Maurice is offline
en dat om 7.50u. 's ochtends nog wel..
Oud 20-02-2004, 10:42
kayce
kayce is offline
En dan maar gek vinden dat wij vrouwen soms van mannen kunnen walgen.

Niet van alle, hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:43
Maurice
Maurice is offline
niet van mij he?

Oud 20-02-2004, 11:13
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Metal schreef op 20-02-2004 @ 00:10:

Heb je die url speciaal ff aangemaakt of waar kende je die van??
nee die heeft hij niet (special ff) aangemaakt, die url is algemene kennis
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 11:31
L4dy_c
L4dy_c is offline
nouwja !! ik vind haar wel een beetje aanstellerig dat ze zegt dat ze diep geraakt is slaat nergens op misschien verzint ze dit wel als smoes.
en ze weet toch dat jij het alleen maar deed omdat je haar wou..
Reageren

Regels voor berichten