![]() |
|
Wie zijn nou de conspiracists?
De mensen die zeggen dat het WTC niet alleen door toedoen van vermeende terroristen is ingestort, maar er een complot was. Of: De Amerikaanse overheid, media en veiligheidsdiensten die claimen dat dit onzin is en met (al dan niet zelf gefabriceerd) bewijs komen dat dit niet zo is? lees oa dit ff: (er zijn nog wel 100 andere artikelen te vinden, maar dit is een goeie) http://misternet.org/nerdcities/WTC/wtc-demolition.htm |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien: moet men zo ver gaan, dat bij 0,00001% risico op een aanslag, gelijk de halve wereld op zijn kop wordt gezet? Denk het niet. De kans dat ik nu dood wordt geschoten als ik naar de Albert Heijn ga, is er natuurlijk. Maar om nou al vast de politie te bellen, om me te begeleiden, lijkt me niet bepaald de moeite waard. |
![]() |
|
Een aantal factoren kwamen wel erg goed uit: namelijk dat Bush altijd al een oorlog met afghanistan/Irak heeft gewild en hem door de aanslag de toestemming van heel de wereld werd gegeven.
||
Citaat:
Zoals ik wel eens vaker gezegd heb, twijfel ik er wel aan of ze de gevolgen van deze aanslagjes hebben voorzien. En ja, die reden hebben ze zeker nodig, want de binnenlandse steun is er wel door verhoogd!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenslotte waren er ook veel moslims die in de WTC werkten en die ook zijn omgekomen door die aanslagen. En we moeten niet vergeten dat Bush zijn vader's verloren strijd wou afmaken van de Koude Oorlog..dus tja..je weet het maar nooit... Ook ik neig naar de tweede groep dus..er zijn meerdere redenen hoor..alleen heb ik nu niet echt tijd om dat allemaal uit te leggen...een andere keer misschien.. |
![]() |
|
Dat de Amerikanen het zelf hebben gedaan gaat iets te ver, maar dat de regering Bush niet de gehele waarheid laat zien is toch duidelijk..
vooral de connectie bin laden/bush is onomstreden, bijvoorbeeld dat gedoe met die Carlyle groep: http://www.vpro.nl/info/tegenlicht/i...38520+16152392 Wat wel een feit is of hij nou wel of niks heeft gedaan, is dat die aanslagen zeer goed uitkwamvoor Bush...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik zeg niet perse dat de Amerikanen ZELF hun WTC hebben laten instorten, maar ik zeg dat ze ervan af wisten en dat het ze goed uitkwam. Enkel: het artikel gaat over de constructie en dat deze WEL bestand zou zijn tegen de impact van het vliegtuig. (ik heb ooit eerder wat gepost over de verklaring waarom het was ingestort in een ander topic) Ik weet het helemaal niet meer, so far geloof ik nog even het "algemene" verhaal over dat de staalconstructie verbogen is onder de enorme hitte: echter het artikel suggereert dat er sprake was van sabotage VOOR de aanslag. Citaat:
![]() ![]() Een ding is inderdaad duidelijk: Oorlog is goed voor de Amerikaanse economie en Angst is een controlemiddel waarmee de Amerikaanse overheid de publieke opinie kan beinvloeden/controleren. Nu de angst voor Rusland is geweken en Amerika niet echt wordt bedreigd door enig ander land, zullen ze op een andere manier de burger angstig moeten houden (om zo het eigen beleid te kunnen voeren EN de ontzettende Defensiebudgetten te kunnen behouden). Ik ben alleen een beetje bang dat Angst ook hier wordt gebruikt om de publieke Opinie te beinvloeden. Twee voorbeelden: het anti-Islamitisme dat wordt gevoed door het plaatsten van Marokkaanse terreurberichten in de media en het Pro-Amerikanisme door continue te blijven mekkeren over de terroristische dreiging die eigenlijk ONS bar weinig aangaat: HEY, ik heb geen ruzie met Al Qaida! |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tadaa, klik hier eens
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik geloof niet dat de Amerikaanse overheid er ook maar iets mee te maken heeft. Die torens betekenden heel wat voor de Amerikanen, het waren echte symbolen. Ik geloof niet dat ze bereid zouden zijn die op te offeren voor wat binnenlandse steun. Dan hadden ze wel eenvoudigere methoden gebruikt. De Amerikaanse bevolking is toch vrij makkelijk te beïnvloeden; als je wilt kun je je ze zelfs laten geloven dat Arnold Schwarzenegger een staat kan besturen. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |