Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2004, 20:35
Amisha
Amisha is offline
Mijn goudvis doet al 2 maanden echt raar. Het lijkt alsof er lucht in zijn buik zit want hij zweeft/ gaat naar boven en dan ligt hij zeg maar op zijn rug. Als hij naar beneden gaat zweeft ie weer naar boven. Hij is niet dik. Hij is ook niet dikker geworden.Weten jullie misschien wat ie heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2004, 23:16
Akites
Akites is offline
Das niet best. Hij heeft inderdaad lucht in z'n buik, in de zwemblaas om precies te zijn. Daardoor kan hij zijn 'evenwicht' niet meer bewaren en kan hij ook niet meer onderwater blijven. Ik weet niet of dat nog te repareren is, waarschijnlijk gaat ie binnenkort dood. Ja, het is hard. Maar misschien had je hem iets beter moeten verzorgen, of zijn aquarium beter in moeten richten...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 11:07
Verwijderd
misschien werkt dit nog
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:15
Amisha
Amisha is offline
zal hij nooit genezen? Hij zweeft altijd in de middag en avond.Dat is toch vreemd?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:41
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
je kan het laten weghalen bij de dierenarts... ik denk dat je beter gewoon een nieuwe vis kan kopen....
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 17:45
autodropje
autodropje is offline
heeft de goudvis van mn zusje ook gehad, lucht in zn buik, niet echt iets aan te doen.
Oud 17-02-2004, 21:28
Akites
Akites is offline
Citaat:
Amisha schreef op 17-02-2004 @ 18:15:
zal hij nooit genezen? Hij zweeft altijd in de middag en avond.Dat is toch vreemd?
Dan is ie moe waarschijnlijk. Het kost hem nu heel veel energie om normaal te blijven zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 06:26
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Dukko schreef op 17-02-2004 @ 12:07:
misschien werkt dit nog

ontopic: dan heeft 'ie idd lucht in z'n buik. Kun je niks aan doen, alleen het beste ervan hopen..
Oud 18-02-2004, 12:19
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Het is gewoon dodelijk, die luchtbel zal alleen nog maar groeien en langzaam begint de slijmlaag lost te laten, infectieziektes, totdat je eigenlijk alleen nog maar een ruggewervel hebt. Gatverdamme.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 07:43
Amisha
Amisha is offline
Moet ik hem nu dan door de wc doorspoelen? (dat doe je toch met dode vissen?) Zo een ruggewervel wil ik niet zien
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 13:33
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Amisha schreef op 19-02-2004 @ 08:43:
Moet ik hem nu dan door de wc doorspoelen? (dat doe je toch met dode vissen?) Zo een ruggewervel wil ik niet zien
Ik kan natuurlijk niet zo zeggen dat het het zelfde is, maar áls het hetzelf is, dan weet ik wel dat het fokking ranzig is om te zien.

en vissen door de wc.. .. waren mijn vissen veelste groot voor, naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:36
Silver rain
Silver rain is offline
Voor zover ik weet is er niks aan te doen
Oud 20-02-2004, 20:48
Somebody Special
Somebody Special is offline
Misschien kan je 'm laten opereren

Ja sorry, kan me niet voorstellen dat iemand waarde heckt aan een vis, ik bedoel, niet knuffelbaar, alle vissen zijn hetzelfde.
Haal een nieuwe zou ik zeggen..
Reageren

Regels voor berichten