![]() |
|
^
Volgens mij kun je, zoals al eerder gezegd is, het beste ff naar de apotheek gaan. Werkingduur is denk ik afhankelijk van verschillende factoren; dosering, toedieningswijze, hoe je lijf erop reageert et cetera
|
![]() |
Voordat wij gaan proberen mogelijk onjuiste adviezen te geven zeg ook ik: NAAR DE APOTHEEK.
![]() Niemand kan het hier op het forum zeker zeggen. Maar, we hebben de naam, codeïnephosphaat A. Markiex of MieX hebben misschien een Farmaceutisch Kompas liggen? Ik weet niet of er daar iets over in staat? |
![]() |
||
Citaat:
ik dacht alleen dat er misschien een algemene regel voor was: iets wat via het forum makkelijk te vertellen was. maar dat blijkt dus niet zo te zijn, dus ik zal het na gaan vragen ![]()
|||
Citaat:
Heb wel nog op een (betrouwbare) internetsite het volgende gevonden: Citaat:
|
http://www.apotheek.nl/Templates/gen...0&ApotheekID=0
Daar heeft MieX haar stukje denk ik vandaan. Erg handige site, je kunt er alles vinden. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
dankjewel!
minimaal 4 uur dus. en dat 'gebruik overdag' is neem ik aan als je ze echt constant neemt (naar de hoeveelheid die mag dan). als ik gewoon 1x ééntje overdag neem dan is 't waarschijnlijk ook gewoon 4 uur dan of niet? maar hier heb ik iig wel wat aan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|