Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het een erg stomme opdracht ![]()
|
Stomme opdracht? Ik zou willen dat ik op school zulke opdrachten had
![]() Maar ehm... Misschien Prins Bernard? Omdatie voor zn mening durft uit te komen en hij heeft het WNF opgericht... Ja, sorry ik weet niks beters, het kwam opeens in me op ![]()
|
Waarom niet zeggen dat je geen echt groot voorbeelt hebt? En dan zoiets van deze mensen bewonder in daar en daarom, maar ik heb gewoon niet 1 iemand die mijn grote voorbeeld is. Er zijn zoveel bijzondere mensen. Wel een questie van uitleggen waarom je het zo doet.
|
Verwijderd
|
Freud: een tijd lang een van de meest vooraanstaande psychologen geweest.
Een Nobelprijswinnaar: spreekt voor zichzelf. Salvador Dalí: omdat hij zo vreselijk mooi kan schilderen en een boeiende biografie heeft. (Die overigens ook gedeeltelijk door hem verzonnen is.) Anouk, Stephen King, the adams family of graaf Dracula? |
![]() |
||
Citaat:
Tis voorbeeld ![]() Ontopic: Mijn grote voorbeeld is 1) Bam Margera, hij's een koele pro-skater 2) Mr. Mobach, want die man heeft zoveel kennis van het fiscale recht dat ik hem af en toe niet begrijp. ![]()
||
Citaat:
Ik doe dan wel aan korfbal, basketbal en zwemmen, maar ik heb daar ook al geen grote voorbeeld bij. Blijf berichten sturen! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |