Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2004, 15:23
BrightEyes
BrightEyes is offline
NOu, noem eens iets waar jij absoluut niet tegen kunt, wat zijn je zwakke punten enz.

Ik kan er absoluut niet tegen als iemand mij negeert.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2004, 15:38
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik kan niet tegen twijfelende mensen, helemaal niet als ik er al een 'vaste gedachte' over heb. Dan kan ik echt helemaal gek worden.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 15:38
coopergirl
coopergirl is offline
Heb een aversie tegen; afgunst, kortzichtigheid/ oppervlakkigheid en menschen die nooit een eigen mening hebben.. Excuses, dat zijn er 4
Oud 07-02-2004, 15:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
moeder: rick wat wil je eten?
ik: boeit me niet, doe maar wat
moeder: wil je dit of dat?
ik: maakt me niet uit
moeder: dan toich maar dit...of toch dat?
ik: MAAKT MIJ NIET UIT

aargh, continue doorzeuren dus
(verder is het een geweldige moeder hoor, niet dat ik haar negatief afschilder nu )

- mij wakker maken (ik heb dus een hekel aan de wekker
- kortzichtigheid
- etc
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 15:53
Gothic
Gothic is offline
Tegen mensen die te laat komen.

Tegen mensen die roken.

Tegen mensen die afgeven op dingen of mensen waar ik gek op ben.

Tegen mensen die veel regels aan de laars lappen en onrechtvaardig dingen behandelen.
Oud 07-02-2004, 15:57
Nona
Nona is offline
- menigten (fobie)
- onduidelijkheid over de mening van anderen over mij (ook een fobie)
- liegen
- meningen op willen dringen
- onrechtvaardigheid
Oud 07-02-2004, 15:59
Nebula
Nebula is offline
Ik kan niet tegen mensen die gelijk overal een oordeel over hebben zonder dat ze er werkelijk wat van af weten of er over nagedacht hebben. Ik hou er dus ook niet van als mensen zich met dingen gaan bemoeien waar ze gewoon totaal geen verstand van hebben en doen alsof dat wel het geval is. Als ze dan ook nog doen alsof hun mening de enige ware is en die aan andere mensen op gaan dringen kan ik ze al helemaal niet uitstaan.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:02
TheSunIsShining
TheSunIsShining is offline
Ik houd er niet van als je denkt iets goed te hebben gedaan en dan een hele tijd later te horen krijgt dat het eigenlijk helemaal niet op prijs werd gesteld. Zeg dat dan meteen! Of natuurlijk mensen die liegen om aandacht te krijgen...zoow zielig!!

Verder vind ik het ook best irritant als mensen zich de hele tijd naar beneden halen, terwijl ze eigenlijk best weten dat het niet nodig is...Ja dat was het wel
Oud 07-02-2004, 16:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-02-2004 @ 16:53:
Tegen mensen die veel regels aan de laars lappen en onrechtvaardig dingen behandelen.
wat is rechtvaardig dan? OBjectieve wettelijke regeling of voor jou persoonlijk mening?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:05
zo-af-en-toe
zo-af-en-toe is offline
wakker gebeld worden, maakt nie uit wanneer... en mensen die voor je lopen, maar nie op willen schieten en je kan er nie langs, daar kan ik absoluut nie tegen.
Oud 07-02-2004, 16:17
Verwijderd
Liegen
Mensen die de waarheid verdraaien *eigenlijk ook liegen, maar dan net een beetje anders*
Negeert worden
Boos doen om niets
En mn zusje
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:32
Verwijderd
Arrogantie, mensen die denken alles beter te weten, mensen die mij gaan vertellen hoe iets moet doen (en dan vooral als ik dat zelf ook wel weet), mensen die zich beter voelen dan anderen, mensen die naderhand met commentaar komen (doe het dan meteen), mensen die liegen, mensen die hun mening op willen dringen, onrechtvaardigheid, mensen die te laat komen, mensen die afgeven op andere mensen, mensen die veel regels aan hun laars lappen (nog erger: als ze er anderen op wijzen, maar het zelf niet doen), mensen die gelijk overal een oordeel over hebben zonder dat ze er werkelijk wat van af weten of er over nagedacht hebben, mensen die me negeren, mensen die afspraken niet nakomen, mensen die niet duidelijk zijn, mensen ie aan je zitten, enz.

Gelukkig zijn er ook wel een paar mensen waar ik wel tegen kan.

Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 10:41.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 18:14
light fighter
light fighter is offline
arrogantie met stip op nummer 1
Verplicht praten over hoe ik me voel
mensen die me bedriegen
Dingen moeten doen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 18:30
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
egoïsme, kortzichtigheid, leugens, arrogantie en kan zo nog wel even doorgaan... gewoon alle slechte eigenschappen die een mens kan bezitten, vrij logisch lijkt me... anders zouden het geen slechte eigenschappen zijn
Oud 07-02-2004, 21:36
phensicske
phensicske is offline
Ehm, mensen die achter mijn rug gaan praten, argh, ik háát roddels! Of mensen die (zoals op mijn stage) heel de tijd mooi lachen en knikken (er is lekker niets aan de hand) tot je een dag voor je eindevaluatie hoort dat je (naar hun normen) weet-ik-wat-allemaal mis doet.
Mensen die anderen bewust kwetsen en er nog mee kunnen lachen ook. Mensen die denken dat ze het van het zijn, terwijl ze nog oppervlakkiger/dommer zijn dan het achterste van een koe.
Mensen die me de les spellen, terwijl ze me bijvoorbeeld maar half kennen (enkel mijn moeder heeft dit recht, naja, soms).
Mensen die .....bla.

'k Ga maar stoppen, want ik erger me gewoon aan héél wat.

Bijvoorbeeld, ik sorteer altijd al mijn afval en zo & dan kom je op je vakantiejob en zie je dat ze hele containers met afval door elkaar smijten, terwijl het echt niet veel moeite is om het een beetje te sorteren!!

Maar zoals ik reeds zei, 'k ga maar stoppen, voor ik hier me druk begin te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:42
Verwijderd
Eigenlijk is er best veel waar ik niet tegen kan. Ik zal me proberen bij de ergste dingen te houden .

Domheid - onnadenkendheid. Stomme opmerkingen in t rond gooien terwijl, als je 2 seconden nadenkt, wéét dat het dat helemaal niet kan zijn. (Bv: windkracht 12, heel de straat ligt vol met afgewaaide takken en als je daar een opmerking over maakt: Oh, hebben ze gesnoeid?... echt...).
Vooroordelen. Er zijn heel wat mensen die denken dat ze weten wie ik ben omdat ze me één keer hebben gezien, ook over anderen hebben ze dat vaak. Leer eerst iemand kennen (niet dat ik nooit een mening meteen heb, maar ik geef wel iemand de kans om dat te weerleggen).
Aanstellerij, commentaar op iemand die nergens op slaat (zo was eerst iedereen van de groep van mijn ex heel leuk en aardig en blijkbaar beginnen ze nu te puberen en gaat t van: hey J, je heks komt voorbij, of: J zit al binnen hoor, ga maar gauw -als ik helemaal niet voor hem ga/kom, maar gewoon naar tzelfde café ga waar ik notabene het langste kom), leugens over belangrijke dingen, beloftes niet nakomen, niet luisteren en daarna niet weten hoe t zit terwijl het wel belangrijk was, oppervlakkig zijn (mensen moeten mij kunnen boeien... ),...

Dat gebied is nogal een zwakte van mij Ik irriteer me snel Maar laat het, als ik weet dat ik onredelijk ben, niet snel merken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 09:36
Verwijderd
Mensen die ongevraagd iets te dicht bij mij komen.. die opeens veel meer van me willen dan dat ik aankan.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 10:39
Fleur
Fleur is offline
Ik kan er absoluut niet tegen als mensen manipuleren. Overduidelijk smoesjes verzinnen, liegen e.d. om op die manier hun zin te krijgen.
Meestal heb ik het toch wel door en is diegene zich alleen maar aan het vastlullen en dan toch blijven volhouden.
Daar erger ik me echt aan; zeg gewoon wat je wilt en wees zo eerlijk mogelijk.

Ook kan ik er niet goed tegen als iemand mij vals beschuldigd. Achterdochtige mensen die overal wat achter zoeken en maar in hun hoofd blijven houden dat jij iets gedaan hebt of iets bedoelde.
Blegh, dan moet je jezelf gaan verdedigen voor iets wat je helemaal niet gedaan hebt, alleen omdat die ander zich van alles in zijn/haar hoofd haalt.

Ik probeer dan te denken 'zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten' maar toch irriteert het me mateloos.

Zulke mensen wil ik ook absoluut niet mee om gaan.
Oud 08-02-2004, 10:45
honnepon
honnepon is offline
Ik kan me aan meerdere dingen ergeren..
* aan mensen die te laat komen
* negeren
* twijfelen
* Als iemand de hele tijd aan het woord wil zijn
Oud 08-02-2004, 10:47
honnepon
honnepon is offline
Oja!! Nu vergat ik nog de grootste ergernis. Zoals boven mij beschreven: mensen die liegen om hun zin te krijgen en die ook nooit toe willen geven dat ze fout zitten.
Oud 08-02-2004, 11:17
melita
melita is offline
kan absoluut niet tegen (jaha, pas maar op, een hele waslijst!): mensen die zich onderdanig gedragen, meelopers, kortzichtigheid, mensen die zeuren, mensen die er alles voor doen om populair te worden, mensen die mijn familie/vrienden beledigen (die gaan zooooo dood!!!!), medogenloosheid (how could you??!), gierigheid, 'onechte' mensen, arrogantrie

en ja, er zijn ook nog wel mensen die ik wel aardig vind
Oud 08-02-2004, 11:59
Greenpeacegirl
Greenpeacegirl is offline
Ik kan niet tegen mensen die je altijd op een of andere manier het gevoel geven dat ze jou een plezier doen, of dat jij hun een tekort doet. (dan ga ik me bij het minst of geringste al verschrikkelijk onzeker en schuldig voelen)

En ik kan niet tegen mensen die gewoon geen rekening houden met anderen, of zich niet in ze inleven, elk mens heeft een andere manier van denken, leeft in een andere situatie, je kunt geen 'regels'vaststellen van dit kun je wel zeggen, en dat niet, omdat dat bij sommige personen een stuk gevoeliger ligt dan bij anderen. Ik vind dat veel mensen zich daarom zouden proberen beter in te leven in anderen.

en verder kan ik ook niet tegen mensen die kortzichtig zijn, oneerlijkheid door oppervlakig naar dingen te kijken, en mensen daardoor verkeerd beoordelen/ behandelen.
Oud 08-02-2004, 12:11
Verwijderd
- vrienden die tegen je liegen
- mensen die gewoon met opzet rot tegen je doen
- genegeerd worden
- 's ochtends gezeik aan m'n hoofd
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 12:50
MoO
MoO is offline
Mensen die denken dat ze stoer zijn/ populair. Bah stom hoor,
Hele domme mensen!
En mensen die je raar aan kijken als je aan't filosoferen bent. Daar zijn er HEEL VEEL van!
Oud 08-02-2004, 13:19
miss-suus
miss-suus is offline
iet wat onbereikbaar is
Oud 08-02-2004, 15:37
Verwijderd
mensen met een autoritaire houding...
Die denken dat ze kunnen zeggen wat en vooral hoé je iets moet doen... Doe het dan zelf.... en laat mij het op mijn manier doen

ja, ik heb issues
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 15:46
Verwijderd
Passiviteit, mensen die eerst alles voor je gaan doen (terwijl je daar niet om gevraagd heb) en dan zeuren dat ze zo moe zijn omdat ze zoveel gedaan hebben. Mensen die alles willen weten en leugenaars. (ik ga niet meer liegen. )
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 16:05
Verwijderd
Mensen die meteen een oordeel hebben zonder dat ze er verstand van hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 16:23
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
ik kan niet tegen..

..als ik het idee heb dat er iemand negatief over mij praat
..als mijn moeder mij niet begrijpt en zegt dat ik haar moet begrijpen terwijl zij juist die enige is die ik helemaal kan begrijpen
..mensen die mij alles laten doen (denk 160 uur ipv 80 uur aan een werkstuk zitten)
..als mensen lopen te zeiken over het goede cijfer van een ander die er veel aan doet terwijl ze zelf niets doen
..water (geen fobie ofzo, allergie blijkbaar)
..pleisters
..mijn vader op dit moment
..mijn o zo domme familie
..domheid in het algemeen
..chagrijnige mensen die mij chagrijnig noemen
..dokters die vervelend zijn en mij laten wachten
..mensen die mij gemeend gemeen, onaardig noemen (ik heb een sterke behoefte aardig gevonden te worden, onbewust dan ofzo)
..nagels zonder witte rand (en dan iets aanraken )
..met net afgedroogde handen een watje of een droge handdoek aanraken.. brr..
..mensen die hun beloftes niet nakomen

ik kan tegen heel veel dingen niet, zie ik nu
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 16:56
Miss Helena
Miss Helena is offline
- arrogantie
- leugens
- zeuren
- players
- jaloersheid
- 'domme' mensen
- softies
- luiheid
- breezahsletjes
- mensen die geen initiatieven tonen
- overdreven kauwgomkauwers
- aandachttrekkers
- aanhankelijke personen
- mensen die ergens bij willen horen
- overdreven aardigheid (zgn. iedereen willen helpen, maar ondertussen... )
- overdrevenheid
- kortzichtigheid
- beloftes doen en niet nakomen
- ijdelheid
- negering
- kleine ruimtes
- twijfelen
- roddelaars
- vreetbuien
- achterdochtigheid

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 17:55
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik kan de lijst van Miss Helena wel kopiëren

En daar komt bij; mensen die altijd gelijk willen hebben.
Oud 08-02-2004, 18:17
Fantôme
Fantôme is offline
er zijn dinge waar ik bij andere mensen niet tegenkan maar die ik zelf ook heb nl:

- jaloezie (al word het minder)
- mensen zeggen iets niet te doen omdat dat beter is, maar het ondertussen zelf wel doen. (he mir?! )

en verder:

- arrogantie
- roddelaars
- mensen die zich druk maken om een klein dingetje (ehh, pardon mevrouw, maar ik heb mijn cent laten vallen onder uw kassa, zou u hem even willen pakken? weet u wat! u krijgt wel een ander van mij. Nee hoor meid, dat is niet nodig, heb liever dat je die cent even onder die kassa vandaan haalt....) <<dat was dus een van mijn 'favoriete' NOT klanten>>
- mensen die alles altijd beter schijnen te weten.
- fluisteren in gezeldschap (maar dat ligt echt aan mij, denk altijd dat het over mij gaat...)
Oud 08-02-2004, 18:18
Verwijderd
dingen waar ik niet tegen kan?

oeh.. haalt t positieve van het forum wel weer naar beneden denk ik...

1) liegen
2) domme uitspraken (b.v. alle buitenlanders zijn dom) ... en als ik er dan wat van zeg, en ik word tegengesproken.. oeh
3)mensen die denken dat ze beter of "hoger"zijn dan anderen
4) onwetendheid, daar kan je wat aan doen, maar als iemand van 20 jaar nog niet weet waar de melk vandaan komt vind ik dat echt puur onwetendheid
5) mensen die alleen beoordelen op uiterlijk

pittig topic..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 19:02
*moonchild*
*moonchild* is offline
-mensen die mij negeren. kan ik ECHT niet tegen
-mensen die mij onzekermaken
-liegen
-onaardige dingen zeggen maar eigenlijk menen ze het niet.
-arrogantie.
Oud 08-02-2004, 20:12
Verwijderd
- manier waarop mensen zich kunnen gedragen (dit kan je heel ruim opvatten. Ik ben gewoon te lui om alles op te schrijven. Bijv. arrogantie, mensen die liegen, schijnheiligheid ect.)
- polsen (als ik er naar kijk word ik gek van binnen)
- openstaande deuren, of dingen die niet goed staan (je zou me eens moeten vastbinden in een kamer waar alles fout staat en de laatjes open enzo. Ik zou gek worden)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 20:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-02-2004 @ 17:04:
wat is rechtvaardig dan? OBjectieve wettelijke regeling of voor jou persoonlijk mening?
Gewoon regels die gelden in bepaalde situaties, bv op school of thuis. Regels zijn er niet voor niets...
Oud 08-02-2004, 20:52
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
kinderen. (ik haat ze. echt.)
mannen. (ik zit in mijn 'all men are bastards' fase.)
mensen die dieren pijn doen.
het constant verliefd worden op mensen die geen damn om mij geven. (snif.)
openstaande deuren. (dicht!die dingen.)
mijn hoofd.
Oud 08-02-2004, 20:57
Verwijderd
* Dat andere mensen altijd al het geluk van de wereld lijken te hebben en ik absoluut het tegenovergestelde
* Mensen die gaan zeuren dat ik nou wel eens 'aan de man' moet
* Zaken waar een klein beetje van gezegd wordt, maar wat vervolgens wordt gelaten zodat ik met vragen blijf zitten
* Mensen die altijd gelijk moet hebben, terwijl ze dat niet hebben
* Mensen die altijd overal wat op aan te merken hebben en altijd wat te zeuren hebben
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 21:36
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
* extreme veranderingen thuis
* tegen alleen zijn
* tegen thuis zijn
* tegen mensen die niet willen luisteren
* tegen mensen die mij dom vinden omdat ik dyslexie heb.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 09:07
miss x
miss x is offline
ik kan niet tegen
-grote mensenmassa's en lawaai
-mensen die liegen
-rasistische mensen
-mensen die doen alsof ze je leuk vinden en achter je rug om roddelen (zeg t dan meteen maar dat je me niet leuk vind)
-mesen die zich zelf beter voelen dan een ander
enz
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 09:57
Alistar
Alistar is offline
Ik kan niet tegen:
-mensen die totaal niet voor overleg vatbaar zijn
-mensen die zich zo overduidelijk beter voelen dan anderen
-mensen die altijd perse, nu, hier, a la minute de aandacht moeten hebben, en er op n vervelende manier om gaan vragen als ze die niet meteen krijgen
-achterbaksheid
-mensen die geen mening vormen: tegen klaas zeggen dat ze t met m eens zijn en dan tegen piet zeggen dat ze t met m eens zijn. terwijl piet en klaas totaal iets anders vinden

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 11:13
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
- mensen die zich beter vinden iid
- liegen
- totale stilte
- doorzeuren
- modetrutjes (zie ook eerste zin)
- mensen met een mening van een ander
Oud 09-02-2004, 20:36
DarkWings
DarkWings is offline
mensen die liegen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 22:16
Earendil
Earendil is offline
- Arrogantie
- Mensen die regels aan hun laars lappen: er wordt ze bijv. verteld iets niet te mogen doen, doen ze het alsnog, wordt het nog een keer verteld, gaan ze nog door...
- Mensen die altijd hun gelijk moeten hebben, niet willen toegeven als ze het fout hebben, en wanneer ze het wel fout hebben de waarheid zó verdraaien dat ze jou totaal voor schut zetten en zelf gelijk lijken te hebben
- Mensen die anderen opzettelijk, voor hun eigen lol, compleet voor lul zetten

- meisjes/vrouwen met veelste strakke broek + veelste strak veelste kort truitje, die het eigenlijk niet kunnen hebben, zodat de vetlagen er tussenuit puilen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 22:31
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Earendil schreef op 09-02-2004 @ 23:16:

- Mensen die regels aan hun laars lappen: er wordt ze bijv. verteld iets niet te mogen doen, doen ze het alsnog, wordt het nog een keer verteld, gaan ze nog door...
Ik heb ook veel moeite met regels...zou je me dan niet kunnen verdragen?

En ook, heb ik hier reeds enkele keren zien staan. Namelijk het niet tegen mensen kunnen die te laat komen..

*pleit schuldig*
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 22:33
Earendil
Earendil is offline
nee moeite met regels vind ik niet erg, ik hou me ook niet altijd overal netjes aan maar als gezegd wordt op te houden, moet men ook echt ophouden en niet net zo hard door gaan...

met pinda's gooien in andermans huis bijvoorbeeld terwijl de persoon die er woont alles alleen op kan staan ruimen terwijl diegene niet eens van pinda's houdt!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 22:37
Briseïs
Briseïs is offline
Genegeerd worden. Echt verschrikkelijk. Verder ook onrechtvaardigheid, kortzichtigheid en tv-programma's die opeens niet meer komen.
Oud 09-02-2004, 23:19
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Te dikke vrouwen die te hard in de bus praten.

en negers.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 23:43
vixen
vixen is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 10-02-2004 @ 00:19:
Te dikke vrouwen die te hard in de bus praten.

en negers.
waarom heb jij nog geen ban?

en ik kan niet tegen huilende jongens
Oud 10-02-2004, 06:19
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Mensen die gebruik maken van je en het verder geen reet intreseert. Daar kan ik niet tegen. Maakt me misselijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten