Advertentie | |
|
![]() |
|
kinderen. (ik haat ze. echt.)
mannen. (ik zit in mijn 'all men are bastards' fase.) mensen die dieren pijn doen. het constant verliefd worden op mensen die geen damn om mij geven. (snif.) openstaande deuren. (dicht!die dingen.) mijn hoofd.
|
Verwijderd
|
* Dat andere mensen altijd al het geluk van de wereld lijken te hebben en ik absoluut het tegenovergestelde
![]() * Mensen die gaan zeuren dat ik nou wel eens 'aan de man' moet ![]() * Zaken waar een klein beetje van gezegd wordt, maar wat vervolgens wordt gelaten zodat ik met vragen blijf zitten * Mensen die altijd gelijk moet hebben, terwijl ze dat niet hebben * Mensen die altijd overal wat op aan te merken hebben en altijd wat te zeuren hebben |
![]() |
|
Ik kan niet tegen:
-mensen die totaal niet voor overleg vatbaar zijn -mensen die zich zo overduidelijk beter voelen dan anderen -mensen die altijd perse, nu, hier, a la minute de aandacht moeten hebben, en er op n vervelende manier om gaan vragen als ze die niet meteen krijgen -achterbaksheid -mensen die geen mening vormen: tegen klaas zeggen dat ze t met m eens zijn en dan tegen piet zeggen dat ze t met m eens zijn. terwijl piet en klaas totaal iets anders vinden
Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 15:03. |
![]() |
|
![]() |
- Arrogantie
- Mensen die regels aan hun laars lappen: er wordt ze bijv. verteld iets niet te mogen doen, doen ze het alsnog, wordt het nog een keer verteld, gaan ze nog door... ![]() - Mensen die altijd hun gelijk moeten hebben, niet willen toegeven als ze het fout hebben, en wanneer ze het wel fout hebben de waarheid zó verdraaien dat ze jou totaal voor schut zetten en zelf gelijk lijken te hebben - Mensen die anderen opzettelijk, voor hun eigen lol, compleet voor lul zetten - meisjes/vrouwen met veelste strakke broek + veelste strak veelste kort truitje, die het eigenlijk niet kunnen hebben, zodat de vetlagen er tussenuit puilen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ook, heb ik hier reeds enkele keren zien staan. Namelijk het niet tegen mensen kunnen die te laat komen.. *pleit schuldig* ![]() |
![]() |
|
![]() |
nee moeite met regels vind ik niet erg, ik hou me ook niet altijd overal netjes aan
![]() met pinda's gooien in andermans huis bijvoorbeeld terwijl de persoon die er woont alles alleen op kan staan ruimen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Een liefde in de Ardennen [een tamelijk absurde persiflage] Uice | 5 | 02-12-2004 18:31 | |
Psychologie |
vorig leven, zelfde ziel happyyeahhhhh | 41 | 09-10-2004 16:05 | |
De Kantine |
Irritante geluiden Verwijderd | 104 | 29-04-2004 08:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 |