Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 15:16
kevertje84
kevertje84 is offline
ik heb sinds een week een hamster maar hij heeft de laatste paar dagen vreselijk last van jeuk. We hebben hem al iets tegen parasieten gegeven en zn hele hok grondig schoongemaakt maar het helpt allemaal nie. Wat zou het nog meer kunnen zijn. Ik heb nog nie zoveel zin om naar de dierenarts te gaan want dat kost handen vol geld. Dat kan altijd nog wel.

Heeft iemand een idee???
Oud 23-02-2004, 15:24
Verwijderd
Heeft hij korstjes? Misschien heeft je hamster schurft.
Je kan bij de dierenarts een prik halen tegen schurft.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:31
Dolores
Dolores is offline
Ik denk dat je toch het beste langs de dierenarts kan gaan, want die zal je waarschijnlijk wel kunnen vertellen wat er aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan ook je hamster even meenemen naar een goede dierenspeciaalzaak, die verkopen vaak ook medicijnen en het is een stuk goedkoper dan de dierenarts. Als die middeltjes van de dierenzaak niet aanslaan kan je alsnog naar de dierenarts gaan.
Oud 23-02-2004, 19:18
kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-02-2004 @ 17:45:
Je kan ook je hamster even meenemen naar een goede dierenspeciaalzaak, die verkopen vaak ook medicijnen en het is een stuk goedkoper dan de dierenarts. Als die middeltjes van de dierenzaak niet aanslaan kan je alsnog naar de dierenarts gaan.
laat ik dat dan maar eens gaan doen dan hè
Oud 23-02-2004, 20:06
Seven of Wands
Seven of Wands is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-02-2004 @ 17:45:
Ik hou er niet van om mensen af te kraken, maar als er iets mis is met je beestje, dan ga je toch niet bezuinigen op hem/haar.....
Als de 'dierenwinkelmedicijnen' niet aanslaan, moet je alsnog naar de dierenarts en ben je dubbel geld kwijt....
Ik bedoel: als jij ziek bent, dan zeggen je ouders toch ook niet 'laten we hem/haar maar eerst ff wat homeopatische middelen geven: das goedkoop en als laatste redmiddel dan maar de huisarts'

excuses voor deze 'woede-uitbarsting', maar ik vond het echt een *** antwoord van Daantje...
Oud 23-02-2004, 21:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Seven of Wands schreef op 23-02-2004 @ 21:06:
Ik hou er niet van om mensen af te kraken, maar als er iets mis is met je beestje, dan ga je toch niet bezuinigen op hem/haar.....
Als de 'dierenwinkelmedicijnen' niet aanslaan, moet je alsnog naar de dierenarts en ben je dubbel geld kwijt....
Ik bedoel: als jij ziek bent, dan zeggen je ouders toch ook niet 'laten we hem/haar maar eerst ff wat homeopatische middelen geven: das goedkoop en als laatste redmiddel dan maar de huisarts'

excuses voor deze 'woede-uitbarsting', maar ik vond het echt een *** antwoord van Daantje...
Ik snap wat je bedoeld en ik begrijp je reactie ook goed. Begrijp me niet verkeerd. Als mijn beestje ziek is dan wil ik ook graag dat ie beter wordt maar je weet waarschijnlijk net zo goed als ik dat er heel veel mensen zijn die het er niet voor over hebben om met hun hamster naar de dierenarts te gaan en het maar afwachten. Dan vind ik persoonlijk dat je beter naar de dierenzaak kan gaan om daar medicijnen te halen dan dat je het beestje thuis ziek laat zitten wezen omdat je het geld niet voor de dierenarts over hebt. Ik heb er ook bij gezet dat als die medicijnen niet aanslaan je alsnog naar de dierenarts moet gaan maar als die medicijnen wel werken dan bespaar je je een hoop geld en is je beestje ook weer gelukkig. Ik heb nog altijd liever dat je naar de dierenwinkel gaat om medicijnen dan dat je je beestje laat zitten creperen.
Oud 24-02-2004, 12:29
Seven of Wands
Seven of Wands is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-02-2004 @ 22:11:
Ik snap wat je bedoeld en ik begrijp je reactie ook goed. Begrijp me niet verkeerd. Als mijn beestje ziek is dan wil ik ook graag dat ie beter wordt maar je weet waarschijnlijk net zo goed als ik dat er heel veel mensen zijn die het er niet voor over hebben om met hun hamster naar de dierenarts te gaan en het maar afwachten. Dan vind ik persoonlijk dat je beter naar de dierenzaak kan gaan om daar medicijnen te halen dan dat je het beestje thuis ziek laat zitten wezen omdat je het geld niet voor de dierenarts over hebt. Ik heb er ook bij gezet dat als die medicijnen niet aanslaan je alsnog naar de dierenarts moet gaan maar als die medicijnen wel werken dan bespaar je je een hoop geld en is je beestje ook weer gelukkig. Ik heb nog altijd liever dat je naar de dierenwinkel gaat om medicijnen dan dat je je beestje laat zitten creperen.
Nou vooruit dan maar maar ik zweer bij de dierenarts
Oud 24-02-2004, 13:17
kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
Seven of Wands schreef op 24-02-2004 @ 13:29:
Nou vooruit dan maar maar ik zweer bij de dierenarts
ik ga ook heus wel naar de dierenarts als er iets mis is maar ik kan toch ook eerst ff vragen of andere mensen misschien weten wat ie heeft. Zo'n dierenarts is heus niet gratis en als andere mensen ervaring hebben, waarom niet.
ik zweer niet bij de dierenarts. Mensen die in dierenspeciaalzaken werken hebben dr ook vaak best veel verstand van, duzzz
Oud 24-02-2004, 18:58
grandmommy
grandmommy is offline
OH MIJN GOD ik dacht even dat je het over een gremlin had...
Oud 25-02-2004, 01:16
Verwijderd
gizmo krabben
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten