Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Nou,..ik gebruik al 2 jaar de briefcase van yahoo, tis geen ftp maar wel een onwijs goeie uploadsite!!!
|
![]() |
||
Citaat:
die gratiz.nl heb ik al gechecked maar is echt niet meer up-to-date (is volgens mij al 4 jaar niets aan veranderd ofzow) ![]()
||
Citaat:
![]() mappen maken enz is misschien niet zo snel als met FTP, maar nu ik het 2 keer heb gedaan is het geen probleem meer ![]()
||
Citaat:
Check it out owja mijn is niet echt nodig om hier neer te zetten, maar is ook van hun webspace. web1000 [geen adds,50 mb, ftp upload] en nog meer! Ik hoop dat ik jou geholpen heb. of je hebt er wat aan voor de volgende x. Groeter Pieter [edit by ekki]geen reclame voor je eigen site!![/edit] Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En hoezo vind je dat zo klinken ![]() het formulier (als je weet waar die staat) is gewoon bereikbaar.. Alleen de link is weg, het formulir werkt gewoon en dan word er dus een mail naar een sysadmin gestuurt en word er soms wat mee gedaan.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm het makkelijkst hiervoor is Yahoo Groups vind ik persoonlijk.
http://groups.yahoo.com/ Je kan tegelijkertijd webspace, een forum, mailinglist enz aanmaken. Alles gratis |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar @TS.. Zijn er geen gratis internetaanbieders meer? waar je dan ook gratis een upload accountje krijgt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Post alle leuke en handige sites die je kent yotta | 23 | 23-09-2006 21:23 | |
Software & Hardware |