![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
...Mijn laatste 5 gaatjes heb ik zelf met een oorbel geprikt, und geen hinderlijke last van ondervonden...
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op zeg, zo verschrikkelijk is het niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben absoluut geen AANSTELLER, maar het deed gewoon ontzettend veel pijn. Nu ik jullie zo hoor denk ik dat het eerder dat het aan de juwelier had gelegen, dan aan mij. Ik voetbal, dat gaat ook regelmatig met kleerscheuren gepaard, verder vecht ik regelmatig.....(ik ben niet zo ontzettend kleinzerig)
Weet iemand trouwens wat het grote verschil is tussen een juwelier en een piercingmannentje, als je een oorbel door je kraakbeen wilt laten schieten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb mijn gaatje boven in m'n oor in elk geval gewoon bij een juwelier laten schieten, en dat ging prima :]. Overigens raad ik je wel aan om deze keer naar een andere juwelier te gaan. Als ze zelfs geen gewoon gaatje kunnen schieten, kun je er gif op innemen dat ze 'm boven al helemaal verpesten voor je. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is ook niet hygiënisch, aangezien zo'n pistool niet echt gedesinfecteerd wordt en je weet nooit wie er reeds voor je kwam. @ topicstarter Ben jij écht van plan in je kraakbeen een gaatje te laten piercen??? Sjansu dat je niet kleinzerig bent ![]() |
![]() |
|
Ehm... ik ken een heel mooi spreekwoord:
wie mooi wil zijn moet pijn lijden.. ![]() OMFG!! Niet kleinzerig?? Naja... ik vond het altijd een beetje verslavend werken dat oorbellen schieten. Heb 26 gaatjes gehad. Nu heb ik er nog een stuk of 10 waarvan er eentje is opgerekt naar 8 mm en een kraakbeengaatje naar 2 mm. |
![]() |
|
![]() |
vind het wel een beetje overdreven om het te laten verdoven, want als je voor oorbellen kiest kun je er ook op rekenen dat het in het begin niet zon fijn gevoel geeft. Maar als je het perse wil moet je denk ik wel naar een echte piercing/tattooshop.
en dat is denk ik ook wel een stukje duurder
|
hmzzz ik heb het niet meer zo op oorbellen schieten nadat ze er 3 van de 4 keer zijn uitgezweerd (dat doet pas pijn omg ) maar ik weet wel dat de 4de keer, ook door spanning door eerdere misslukkingen ik enorm duizelig en misselijk was. Toen ik een asprine had genomen was dat over maar voelde ik ook mijn oor opeens veel minder, dus dat is wel slim misschien als je er last van hebt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En dat doet echt geen pijn..!
|
Verwijderd
|
mja ik moet zeggen mijn tweede gaatje was ook redelijk gevoeliger dan het eerste, en ging ook prompt ontsteken, dus dat heb ik drie maanden daarna laten herhalen.....En toen voelde ik er ook weer helemaal niks van.
En je moet maar zo denken wie mooi wil zijn moet pijn lijden, en daarbij: pijn is fijn |
![]() |
||
Citaat:
|
pffhh ik heb 11 oorbellen in totaal geloof ik, echt zoveel pijn doet het niet!! Ook boven in in het kraakbeen..
tja je voelt het ff.. en natuurlijk geeft het een kloppend gevoel: er is immers iets met brute kracht door je oor heen geknalt! En zo lang blijft dat gevoel nou ook weer niet, hoogstens een paar uur.. En anders zou ik doen wat iemand anders ook al zei; een ijsklontje ertegenaan, of in ieder geval iets verkoelends.. Gewoon doorbijten, het valt echt wel mee!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
navelpiercing, laten zetten of zelf doen? MiniLion | 26 | 22-03-2010 15:20 | |
De Kantine |
Omschrijf je tandarts! hi | 88 | 05-04-2004 20:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
navelpiercing?¿? doet dat pijn?! droppie | 72 | 20-01-2004 12:43 | |
Lifestyle |