![]() |
|
ik heb 3 piercings
éen in mijn tong een in mijn wenkbrauw een in mijn oor ervaringen, tong was gevoelloos en heb ik ook nooit problemen mee gehad wenkbrauw was een keer gaan ontsteken en dik geworden, zag er ranzig uit en heeft een tijdje moeten genezen het is wel de moeite waard moet ik zeggen hier nog wat plaatjes van mijn piercings http://forum.scholieren.com/fotoboek/ezra.html peace LeRat
|
![]() |
ik heb 1,5 weke geleden een tattoo op me schouderblad laten zetten...
de man die mijn tattoo zette die had zijn hele lichaam vol en k vroeg aan hem wat was nou de meest pijnlijke plek? toen zei hij me schouderblad maar je kan zowat niet op het advies van anderen afgaan want iedereen vind het een andere soort pijn alleen k geef je wel 1 tip: * blijf gewoon rustig ontspannen zitten en...... de eerste paar min doen best wel pijn vond ik maar je went aan de pijn!!! en over mijn navelpiercing ik had 1 gaatje in em rechteroor en 1 in em linker toen wilde ik mijn navelpiercing en ging ruatig ontspannen zitten en voor ik het wist was ie erdoor geen pijn van gehad echt helemaal niets paar weken later zette ik in me linkeroor en rechter oor nog een 2e gaatje zetten en dat vond ik opzich meer pijn doen dan me piercing maar iedereen z'n pijn grens is anders! gewoon ontspannen en veeeel suc-6!!!!!
|
![]() |
ik heb een wenkbrauwpiercing, die heb ik 2,5 jaar geleden laten zetten en ik heb er absoluut geen spijt van.
Het deed wel een beetje pijn maar dat was zo over, hijs nooit ontstoken geweest, ofja, af en toe een beetje geirriteerd.
|
![]() |
hoi, ik heb navel-neus piercing neus heb ik al 1,5 jaar ofzo deed geen pijn heel eventjes maar toen was het over, en navel piercing deed geen pijn alleen toen ze de ringetje erin deden en ik hep hem nu ongeveer 3weken. xxxxxxx desteny's
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb trouwens geen echte piercings (alleen gaatjes in mijn oor) [Dit bericht is aangepast door La Chupacabra (23-07-2001).] |
![]() |
|
Ik heb niet eens gaatjes in mijn oren!
![]() En tattoo´s.... Ik ben dan zo iemand die denkt: wat nou als je 60 bent, je huidje niet meer zo strak, zou het dan wel nog mooi zijn? Ik zag laatst bij een vrouw van ´n jaar of 65 een tattoo op d´r enkel. Een vriend van me vroeg der of ze daar geen spijt van had. "Nee hoor, kijk hier, ik heb er ook nog een op m´n rug!" (uitgebreid laten zien...) Ik zou er trouwens geen laten zetten om er maar een te hebben. Als je twijfelt zou ik het ook niet laten doen. En piercings... ach... (ik ben er geen voorstander van, dat begrijp je wel ![]() Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet niet wanneer je een tatoo of piercing wil laten zetten maar ik zou het na de vakantie doen want als het warm word en je wil zwemmen of in de zon zitten dan kan dat niet vanwege die tatoo of piercing ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb 2 tattoo's en een tongpiercing..jah en van die dingen in mn oor maar die zijn geschoten(sleeeecht ik weet het)
mn tongpiercing deed nauwelijks pijn, meer daarna... met eten enzow mn tattooages vond ik ook niet echt pijn doen en tjah ik heb het er wel voor over!!!! het is wel verslavend moet ik zeggen ik zit nu alweer te denken over mn volgende tattooo maar als ik zo doorga zit ik binnen 5 jaar helemaal vol ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb twee piercings nee drie!een vanonder linker en rechteroor en eentje vanboven linkeroor!Voor daar vanboven in t kraakbeen had ik schrik ze zeiden dat t meer pijn deed dan vanonder en ik had eens eentje vanonder en die is gaan zweren enzo!Maar daar vanboven heb k niets gevoeld!Alleen het werd warm en als ik er de eerst week ging opleggen prikte de achterkant van de oorbel in men oor!!Voor de rest niks!Ik mag een neuspiercing en een navel!Maar ben wat bang voor de pijn!Nog ff wachte!
|
![]() |
ik heb nu sinds 3 weken een navelpiercing
deed wel wat pijn om te late zette met die lange naald brrrr maar nu gaat t veel beter het ziet wel nog een beetje rood en als je er echt hard op drukt doet ie piiiiiijjjjjnnnnn maar dat zal wel over gaan zeker ???
|
Verwijderd
|
Ik wil ook een Piercing en een Tattoo!!
Maar helaas mag ik dat niet van m'n vader ![]() Want ik vindt het zelf heel mooi.. M'n zus heeft het ook...En die zei dat het niet zoveel pijn deed. Je moet gewoon niet naar die Naald kijken!! Maarja dat is bij iedereen verschillend he ![]() Groetjes+kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
|
![]() |
Hallo! Ik heb gister een tatoeage laten zetten onder aan mijn rug...Doet niet echt pijn, meer een vervelend gevoel! (wel eens een gaatje in je kies gehad die geboord moest worden? zoiets!) Als het te veel pijn gaat doen moet je gewoon zeggen dat íe ff moet stoppen! Ik vond het iig erg meevallen...En ik heb ook een navelpiercing gehad...was erin geschoten, maar ging ontsteken dus heb ik m er maar weer uitgehaald
kuzje....en succes
||
![]() |
Citaat:
![]() maar het is niet pijnlijk...iig het laten zetten totaaal niet..je voelt een klein prikje..de dagen erna is je tepelw el beetje opgezwollen en een bh doet beetje pijn maar thats it het is wel klote dat je een heleingstijd van 3 tot 9 maanden hebt..ik hebum nu ong 2 maanden maar hijs dus nog niet geheeld..mjah..heb ik er wel voor over
||
Citaat:
![]() En je bent trouwens erg jong ook... dus kan het me wel voorstellen... maar goed, ik heb ook een tattoo laten zetten toen ik net een maand 16 was... Cat |
![]() |
|
![]() |
Ik heb tongpiercing, vrijwel geen last van gehad.
Neusknoppie: ook geen last Oorbellen: idem Tattoo: wil ik zeker nog wel, maar nu nog niet. dan wil ik een triskel (zo'n keltisch dingetje) op zo'n heupbotje, kweet niet hoe het heet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar goed ik heb 5 gaatjes in me oren (not that special) en een ringetje in me linker brauw..geen pijn overigens. Ik wil nu nog een piercing zetten, kweenognie precies waar... ik denk aan lip, maar dat is nog overleg thuis (niet dat ik niet mag maar ja dan kijkt me ma me niet meer aan..soms handig..maar ut blijft toch je ma), navel (maar ik heb geen strak buikje en tis so done verder) en jah..tepel doet vast erg zeer... maar ik weet het dus nog niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn neus heb ik al jaar of... (tel kwijt
![]() die deed dus absoluut geen zeer, beschouw het ook niet echt als een echte PIERCING. mijn navel voelde je wel, maar ook dat viel reuze mee (alleen de ontstekingen, waar je overigens best veel kans op hebt ivm kleding,stoffen etc deden best pijn) mijn wenkbrauw viel ook verschrikkelijk mee ![]() (was super gespannen, had dus helemaal niet gehoeven ![]() ![]() en nou wil ik binnenkort een tongpiercing, maar jah, ik heb ook ouders, dan kun jij het wel raden ![]() ![]() tattootjes hebbik geen en ik wil er wel een op mijn schouderblad van mijn konientje ![]() maar dat doe ik nou nog niet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lifestyle |
Zijn tattoo's en piercings ordinair ? wat vinden jullie? Verwijderd | 267 | 07-03-2005 18:37 | |
Lifestyle |
lifestyle-spel Verwijderd | 495 | 02-03-2004 16:50 | |
Lifestyle |
Jongeren met piercings en tattoos Black Sugar | 68 | 07-05-2003 01:51 | |
Lifestyle |
vrij in je lijfstijl? mood indigow | 68 | 21-07-2002 21:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord dystopia | 54 | 10-07-2002 14:16 |