Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik hem tegenkom sta ik altijd helemaal te shaken en kruip ik zo dichtbij mogelijk bij hem in de buurt........durf helemaal nix.......vreselijk! Ik ben altijd blij alstie er dan goed uitziet ja.....ik weet het niet, het is vreselijk. Ik zal er nooit overheen komen heb ik weleens het gevoel, juist omdat ik hem had kunnne krijgen........heb ook vaak nog dromen over dat ik hem weer zou kunnen krijgen....... maar als ik nu n vriend zou hebben en ik zou de kans krijgen met hem te kunnen krijgen zou ik het NIET doen. En weet je waarom?omdat ik dan weet dat ik op mijn vriend kan vertrouwen. Wat ik aan hem heb, en dat weet ik van hem niet. sorry van t lange verhaal, maar vind t zo rottig dat zo weinig mensen reageren!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook erg lang gehad, misshcien nu nog steeds wel een beetje. Mijn verhaal is denk ik wel iets anders, die jongen waar ik zo'n zwak voor had, daar had ik verder niks mee, spraken elkaar nauwelijk.
Toen ik in 5v kwam, hadden we een nieuwe jongen in de klas, een zittenblijver, ik had hem al wel eens gezien op school en ik kon niet geloven dat hij nu bij mij in de klas zat... Nou ja na een tijdje werd ik tot over mijn oren verliefd... maar helaas bleek dit niet wederzijds te zijn, en hij heeft me dat op een lullige manier laten weten... toch kon ik hem niet uit mijn hoofd zetten, mijn verstand vond het een lul, mijn gevoel was zo verliefd... Hij deed altijd lullige dingen, voor mijn neus gaan staan zoenen (tenminste zo voelde het voor mij dan) Hij ging over, ik bleef zitten, eigenlijk vond ik dat wel fijn, dan zou ik hem tenminste niet iedere dag op school zien. Het was wel over, tenminste, als ik hem zag kon ik had ik wel iets van whoh jij bent echt leuk... terwijl hij dat helemaal niet was, hij was niet knap, hij was niet aardig etc... maar toch ik vond hem aantrekkelijk, en had een zwak van hier tot heel ver voor hem. Toen ik de eerste dag van 6v in de klas kwam, moet je eens raden wie daar zat... HIJ! Ik schok me dood. In de tijd was ik ook met een andere jongen ''bezig'' en had ik hem toch wel redelijk uit mijn hoofd gezet. Toen had ik echt van shit niet dit nu... Toch heb ik hem uit mijn hoofd gezet, en ben ik voor die andere jongen gegaan (dat is nu al 1.5 jaar mijn vriendje ![]() Maar toch, het blijft met iets doen, zat laatst foto's in ons jaarboek van de middelbare school te kijken en toen versprong mijn hart toch wel een beetje toen ik hem weer zag... En laatst vertelde een vriendin van mij dat ze hem in de trein had gezien en toen had ik ook zoiets van whah... Maar verder... ik ben blij dat ik hem nooit meer zie, en dat ik nooit iets met hem gehad heb. Ik zou die jongen toch gewoon uit je hoofd zetten, en lekker plezier maken met je huidige vriend!! *sorry lang verhaal geworden* |
![]() |
|
Moeilijk... Het enige wat ik erover te zeggen is: blijf trouw aan jezelf. Ga bij jezelf goed na wat je nou eigenlijk wilt. Als je er niet uitkomt, dan zou ik bij mezelf gaan nadenken of je dan je huidige vriend niet gruwelijk aan het lijntje houdt...
||
Citaat:
Misschien wil ik wel niet weten wat ik voel, omdat ik daar alleen maar verdrietig van word en er eigenlijk niets mee kan. Behalve ontkennen?
||
Citaat:
Verder zou ik echt niet weten hoe je hem uit je hoofd moet zetten, ik ben daar zelf ook nooit zo goed in... Misschien kun je hem proberen te ontwijken, maar ik weet niet of dat kan. Probeer er ook achter te komen wat je nu eigenlijk voor je vriend voelt, want dit is ook best wel lullig voor hem. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien moet ik er niet zoveel over nadenken, met nadenken verander ik toch niets aan de situatie. Waarom kan ik niet gewoon genieten van wat ik heb? Maar zoals ik al tegen je zei: van Daan gaan mijn haren overeind staan. En dat is zo moeilijk te negeren ![]()
|
![]() |
Ik had gister je verhaal al gelezen maar had ik niet zoveel tijd om te reageren
Die Daan uit je verhaal klinkt echt leuk ![]() Ik heb toen gewoon geprobeerd om me eroverheen te zetten hoe moeilijk het miss ook is, dat is echt wel beter denk ik, anders blijf je je aan hem optrekken. Ga lekker verder met Wouter zou ik zo zeggen, heb een leuke tijd met hem en laat die Daan mooi gaan ![]() (Ik denk btw dat je Daan vooral zo leuk vindt omdat hij zo onbereikbaar en mystrieus is, dat trekt aan I guess. Misschien is hij in een relatie wel de grootste lul die je kent ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Vanavond reizen Wouter en ik samen terug naar Maastricht, dan ga ik hem heel hard knuffelen ![]() Alleen leken die twee weken dat het me lukte al zoo lang ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
trouwens.. van je vriend krijg je alle liefde die je nodig hebt zei je? ik zou als je die daan volgende keer weer ziet, heel sterk aan je eigen geluk denken en hem lekker laten barsten
ja is moeilijk ![]() maar hoe was het in de trein? lekker geknuffeld?
|
Zit een beetje in dezelfde situatie maar toch iets anders.. ik ben erg verliefd, jongen in kwestie heeft een relatie maar erg grote zwak voor mij.. hij houdt van zijn vriendin maar kan me niet loslaten.. ik word er zot van..
ik vind het jammer dat de enigste manier steeds is om elkaar plots een tijd niet meer te zien.. toch helpt het.. je zult altijd een zwak blijven hebben voor hem maar moet door en de jongen met wie je nu samen bent kan voor jou nu nog een stille mooie verliefdheid worden maar kan binnen enkele maanden mooie liefde zijn waarvan je kan zeggen.. ik hou van hem en die zwak voor die ander.. die zal er altijd blijven maar overheerst niet.. succes x |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vanavond zie ik Daan weer maar ik moet hem inderdaad gewoon laten barsten. Het is alleen een beetje als een verslaving; ik heb het gevoel dat ik hem nodig heb, terwijl hij juist helemaal niet goed voor me is. Dus dat wordt afkicken, cold turkey ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Die Daan lijkt me echt een rare jongen.. nogal arrogant.. en als hij een vriendin heeft vind ik het helemaal ernstig..
![]() Wat je vertelt over hem doet me denken aan een jongen op wie ik op de middebare school helemaal verliefd was. Die speelde ook zo'n raar spelletje met me, was ontzettend arrogant en zeker van z'n zaak en kon behoorlijke rotopmerkingen maken. Ook wat je zei over dat hij zo meebewoog toen je gewoon langs hem probeerde te lopen. En dat hij zei dat je echt nog wel wat voor hem voelt. Wat een eikel zeg ![]() Ik denk dat je niet eens vrienden met 'm moet blijven.. laat hem maar lekker stikken. Maar dat was je geloof ik al van plan. ![]() En wat betreft die Wouter: kijk het nog even aan. Wees wel eerlijk tegen hem en tegen jezelf, verzin geen gevoelens die er niet zijn enzo. Als je graag verliefd op iemand wil worden, dan word je het niet. Het gebeurt juist als je het niet wil (maar dat heb jij ook al gemerkt), spontaan dus. Succes. ![]() |
![]() |
|
Die daan, dat blaast echt wel over. Geef het wat rust, en na voldoende tijd zie je echt niet meer wat je ooit zo leuk aan hem vond.
en Wouter: geniet van hem, en voel je niet schuldig. Hij kwam een tikkie vroeg na daan, maar over een tijd kun jij je ect helemaal op hem richten. Tijd heelt alle wonden. |
![]() |
|
![]() |
tja lastig.. heel herkenbaar ook, dat iemand zoveel met je kan doen terwijl je het helemaal niet wil...
als je huidige relatie leuk is, ga daar dan mee door is mijn advies. probeer die daan naast je neer te leggen. voordat ie helemaal uit je hoofd verdwenen is ben je toch wel een hele tijd verder, zoiets blijft ergens altijd hangen. kies vooral voor jezelf, als je snapt wat ik bedoel. dat is een lastige keuze, maar uiteindelijk het beste voor jou sterkte ermee
|
![]() |
Hallo lieve meid,
Ik begrijp dat je hierdoor erg bent gaan twijfelen... Je twijfelt voor je liefde voor je vriend nu Wouter als ik het goed heb! Hierin moet je heel eerlijk zijn naar jezelf toe maar vooral ook naar Wouter. De jongen is helemaal gek op je...Maar hoe zit het met jou gevoelens? Probeer daar toch een antwoord op te geven. Je kan hem misschien wel leuk vinden omdat hij zo lief naar jou toe is maar vind je hem ook leuk als hij bijvoorbeeld gewoon al naar je kijkt...Of je zoent...Voel je dan die vlinders in je buik? Of is het meer een fijn gevoel omdat je niet alleen wilt zijn en omdat je die aandacht ook wel fijn vindt... Ik zelf heb ook zo'n soort situatie meegemaakt alleen was het bij mij iets anders. Ik heb een hele serieuze relatie gehad van meer dan een jaar met een jongen. Die relatie heb ik uiteindelijk zelf verbroken doordat ik roddels hoorde dat hij vreemd was gegaan. Zo is onze relatie helemaal kapot gemaakt....Nu zie ik hem af en toe weer en is het een soort van vriendschap geworden. Maar van binnen ben ik nog steeds echt gebroken. Het is nu al meer dan een half jaar geleden maar toch voel ik nog zoveel voor die jongen. Om hem te vergeten ben ik heel close geworden met toen een goeie vriend van mij. Ik wist dat hij gevoelens voor mij had maar ik deed er niks mee... In plaats daarvan heb ik hem gebruikt als het ware om mijn eigen gevoelens te kunnen vergeten. Ik heb een spelletje gespeeld niet alleen met hem maar ook met mezelf....Ik heb hem die valse hoop gegeven en daar heb ik hem heel erg mee gekwetst. Dus het gevoel wat ik zelf heb gevoeld heb ik ook onbewust iemand anders aangedaan....EN daar zit ik nog steeds heel erg mee. Dus meisje mijn tip naar jou is denk er echt goed over na en wees heel eerlijk naarjezelf toe. Als je toch nog gevoelens voor die Daan hebt dan moet je dat tegen Wouter zeggen en misschien is het beter om alles eerst maar eens goed op een rijtje te zetten voor jezelf... Good luck..En ik hoop dat je nog laat weten hoe het allemaal is gegaan en of je die twijfels nog hebt!! Veel liefs... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De verdronkene van Margriet de Moor Helpplz | 2 | 06-03-2013 19:11 |