Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Mijn vader kan heel erg goed koken. Hij maakt alle bijzondere en lekkere dingen, vooral op zijn saté ben ik gek. Heerlijk.
Meestal koken mijn ouders samen en zijn er bepaalde dingen die de ene of de andere maakt.
|
Mijn vader kan NIET koken. Nee, ook geen panneNkoeken, pasta of een ei. Volgens mij zelfs geen water
![]() Hij kan wel patat in de frituurpan gooien, of frikandellen. Komt dan vervolgens vragen hoe lang het erin moet, en hoe de kookwekker werkt. Liefst fietst hij gewoon naar de cafetaria. [edit] nieuwe spelling [/edit]
Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 14:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vader heeft al een paar jaar met wat vrienden een soort kookclub, 1 keer in de maand koken ze dan zeer uitgebreid en erg lekker. Ze volgen ook allemaal een cursus enzo. En tja, ze worden ook regelmatig gevraagd om ergens te komen koken, ze hebben zo hun connecties met restaurants en kunnen zo af en toe dus in een echte grote keuken koken, heel stoer.
Dus hij kan wel koken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hij kan wel redelijk koken. Mag ook wel als je alleen woont
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn vader kookt 6 dagen per week.
![]() ![]() Mn moeder kookt dus 1 dag per week ongeveer, maar ook zij kan goed koken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dit is je kans: geef je vader een cijfer! Top-X | 21 | 03-08-2011 02:39 | |
Liefde & Relatie |
Dit is je kans: geef je vader een cijfer! Top-X | 5 | 18-06-2011 09:52 | |
Muziek |
wat zou je draaien als Ian Stuart je vader was? Gary X | 56 | 22-08-2006 18:00 | |
De Kantine |
Internet of je vader? hasseltboy | 28 | 23-03-2006 21:17 | |
De Kantine |
Voorkeur: je moeder of je vader? Welmoed | 46 | 02-02-2003 23:59 | |
De Kantine |
Hoe heet je vaders oude buurjongentje? :rolleyes: Aaaaaart.. | 2 | 06-08-2002 20:54 |