Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is veeeeeeeel te veel geld, ik heb em in de media markt gehaald voor 39€.
Ik had de originele Live-shit box, maar kon het toch niet laten om de DVD versie aan te schaffen. De beeldkwaliteit is vrij zwak, geen verschil met de video eigenlijk. Geluid is wel ok. Extra's zijn er gewoon niet (jah, een fotogalerij, maar *geeuw*). De concerten zelf zijn natuurlijk Metallica at its best. James die vloekt als een ketter en een lekkere growl in plaats van zang eruitrolt. Schitterend gitaargeluid. Kick ass solo van Kirk (en ik vind kirk niet eens echt een goeie sologitarist), en je ziet Jason ook nog eens. 39€ is het zeker waard, ik bedoel, 3 CD's en 2 DVD's...that's a lot. Maar 79.95...don't think so. Haal dan de video op een of andere muziekbeurs. |
![]() |
||
Citaat:
ga je eens verschonen.
|
![]() |
Live shit is erg vet...beeld is is ni echt goed van kwaliteit maar ik vind het geheel vetter dan cunning stunts, ik vind ze in de tijd van live shit sowieso beter dan cunning stunts!
Maar ik vind 50 euro niet duur voor 2 dvd's en ook nog eens 3 cd's (heel erg vet trouwens) Maar metallica blijft gewoon erg goed... ![]() Wie gaan er trouwens 21 juni? heb er zin in in ieder geval 6 december was al goed, ik hoop 21 juni nog beter =D |
![]() |
||
Citaat:
James Hetfield lukt het niet meer om nog echt vol te schreeuwen wat hij denkt en voelt. Het komt soms te pathetisch over.
|
![]() |
||
Citaat:
toen waren ze anders nog wel goed
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Live-dvd's James15 | 53 | 07-05-2005 10:34 | |
Muziek |
Het "Burzum - Jesus' Tod deel 4" Luistertopic Eresh'kigål | 500 | 06-09-2004 12:49 | |
Muziek |
Metallica Live Shit: Binge & Purge (vraag) WMAS | 12 | 30-08-2004 21:54 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
Live sets TECHNique | 36 | 31-10-2002 07:26 | |
Muziek |
Muziek Video's/dvd's Verwijderd | 29 | 29-10-2002 20:37 |