![]() |
|
Verwijderd
|
Another Way zei dat tegenwoordig bijna iedereen sex heeft vóór z'n achttiende. Is dat zo op dit forum? Hoe zit het bij jou? Stem! En laat reply svp zodat het topic hoog in de lijst blijft staan
![]() Poll: Op welke leeftijd had jij voor 't eerst sex?[*]14 of 15 jaar[*]16 of 17 jaar[*]18 of 19 jaar[*]20 of 21 jaar[*]22 of 23 jaar[*]24 of 25 jaar[*]nog niet, ik ben 14 of 15 jaar[*]nog niet, ik ben 16 of 17 jaar[*]nog niet, ik ben 18 of 19 jaar[*]nog niet, ik ben 20 of 21 jaar[*]nog niet, ik ben 22 of 23 jaar[*]nog niet, ik ben 24 of 25 jaar Ook een poll maken? Klik hier |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met sex bedoel ik gewoon wat jij sex vindt, dus wanneer jij dacht 'ja, nu heb ik sex gehad'. Er zit inderdaad geen sub14categorie bij, ik heb daar even over gedacht maar toen vond ik het zo belachelijk dat kinderen van 13 of jonger al sex zouden hebben dat ik die categorie overbodig vond. Plus25 zit er ook niet bij, omdat er nauwelijks mensen van boven de 25 op het forum zitten.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik was 16 en ben nog steeds samen met haar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik denk dat je eigen mening niet echt van belang is in een poll. Niet iedere stem die anders is is gelijk overbodig! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In 1996 had 3 % van alle 13jarigen ooit sex gehad. Ik denk dat het nu toch hoogstens 5 % zal zijn. En het komt vrij vaak voor dat mensen pas voor t eerst sex hebben als de 24 zijn - dat jij die nou niet kent, dat zegt natuurlijk niets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |