Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat het teveel gebeurt tegenwoordig is waar. nummers van 11 september vond ik ook irritant. maar dat de opbrengst van het nummer (wat waarschijnlijk niet hoog zal zijn ivm kazaa en dergelijke) naar de kankerbestrijding gaat vind ik dan wel weer een sociale actie, al zag ik het liever naar greenpeace of iets dergelijks gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en dat "het verdiret zou worden opgedrongen" is onzin, want dat zou betekenen je wel naar tmf, mtv, the box kijkt of naar de radio luistert en dat is je eigen keuze. gezeik. tis gewoon een goed mooi nummer en het initiatief is mooi.
||
Citaat:
Het nummer word je wel degelijk opgedrongen , van het N.O.S journaal tot en met de radio. Ten tijden van het overlijden werd overal met overdreven toon vermeld dat ze was overleden. Ik ben persoonlijk geen kijker van gtst en ik ben van mening dat het hersenloze ordinaire troep is. Iemand die daaraan heeft meegewerkt en ook nog de vrouw van de zanger van commerciële poeperige kane is.. tjah , nee bedankt. Als mijn zus doodgaat word dat niet aan de hele wereld vermeld. Alsof het belangrijker is als 1 of andere gtst doos komt te overlijden dan mijn zus.
||
Citaat:
Dat misschien wel , maar waarom moet de hele wereld dat aanhoren
|
Ja het is triest om op 34-jarige leeftijd aan kanker te komen overlijden , maar ik heb toch meer medelijden met hassan een 7-jarig jongetje uit Soedan die alleen savonds een kopje rijst krijgt en binnenkort overlijdt aan tyfus.
|
volgens mij hebben jullie wel gelijk dat het meer voor dinand ze repautatie goed is... ik vind nl ook dat je zon liedje beter voor jezelf kunt houden
ik vind het liedje ook niet zo geweldig ofzo.... en het is altijd erg als er iemand doodgaat... zelf snap ik ook niet waarom aan de 1 meer aandacht word besteed als aan de ander.... kijk iets als pim fortuijn snap ik nog dat daar wat aandacht aan word besteed.... maar goed...
Laatst gewijzigd op 06-02-2004 om 09:01. |
![]() |
|
vet! een discussie met inhoud op muziek!
komt dat zien! mijn mening: geen idee, nog niet gehoord. Maar ik heb een nummer over een dood varken gemaakt, dus mag hij er ook 1 over z'n vrouw maken. En hij wil hier natuurlijk aan ieeeeeeeeeeeedereen laten zien dat hij van z'n vrouw hield...
|
Verwijderd
|
Ik heb t nummer een paar keer langs zien komen op tv maar ik ergerde me er meteen al dood aan. Ik ben het eens met wat er allemaal al gezegd is. Waarom verdient zij een nummer op tv dat aan iedereeen opgedrongen wordt enkel omdat ze in een prut soap heeft gespeels en mijn dooie oma niet. Ik vind het een rotnummer en ik vind dit heel goedkoop van die Dinand, het past dus wel bij hem
|
![]() |
||
Citaat:
jantje smit deed het ook over z'n levende oma ik zie het zo: ik maak een nummer over bier, en hij over z'n overleden vrouw
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar ik hoor het nu en meneer Kane heeft mijn verwachtingen weer waargemaakt, 100% slootwater
|
ik heb niet echt zin om een mening te hebben vandaag, maar goed
het is natuurlijk oneerlijk dat zij wel een clip op tv krijgt, en al die andere mensen die aan kanker overlijden niet zoveel eer krijgen ![]() ![]() verder ga ik niet filosoferen over dinand's motieven |
![]() |
|
Ik vind het een mooi initiatief.. Er zijn nog zoveel mensen die moeten knokken tegen kanker en onlangs heb ik dat van wel heel erg dichtbij mee moeten maken..
![]() Er kan zo extra geld worden ingezameld voor meer onderzoeken, wie weet hebben we er uiteindelijk allemaal wat aan.. Ik snap trouwens niet dat iedereen altijd zo moet schoppen tegen de commercie.. who gives a fuck!? mjah slechts mijn mening.. schop lekker verder.. Ik heb het liedje trouwens niet gehoord..
|
het nummer is mwoah en dat hij zo snel na haar dood een liedje uitbrengt ook.
maar dat zij dood is is niet perse erg omdat ze bekend is en al helemaal niet niet erg om dezelfde reden het is gewoon erg, evenveel als dat het erg is als een willekeurig persoon doodgaat. behalve dan mensen waarvan ik hou, dat is erger
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tis dat het tussen aanhalingstekens staat.. ksnap wat je bedoelt, alleen een beetje ongelukkig geformuleerd ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaipate gaat opruimen *O* #1634 Verwijderd | 500 | 20-03-2012 15:26 | |
Muziek |
Kane+kanker the secret | 60 | 15-02-2005 18:10 | |
Muziek |
Wat hoor je nu dan? cha0s | 500 | 26-02-2004 15:18 |