Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb het ook gehad, maar dan voordat ik met mijn vriend had. We gingen al wel met elkaar enzow. en hij had met cu2 een ontzettend lange vrienden lijst met alleen maar meisjes, en ze vonden hem allemaal een onwijs lekker ding. Toen liep de hoop mij dus ook in de schoenen.
Nu ben ik eigenlijk niet zo vaak jaloers ofzo, maar mijn vriend is wel ontzettend jaloers. Ik kan zowieso beter met jongens opschieten dan met meisjes, en ga ik dusook meer met jongens om. MIJn vriend weet dat ik niet vreemd zal gaan, en dat die jongens bij mij in de klas alleen maar vrienden zijn. Maar als ik dan even met ze sta te kletsen ofzo, komt ie er meteen aan lopen. HIj zegt dat ie zelfs al jaloers word als ik met een andere jongen praat of er een jongen even naar mij kijkt. Laatst waren we uit, en ik stond op zo'n blok te dansen samen met een stel vriendinnen van me, er stonden ook een paar jongens, en een van die jongens wilde me steeds versieren enzow dacht hij. Maar het was gewoon een vriend van mijn broer waar ik mee stond te kletsen. MIJn vriend heeft zich toen meoten inhouden om die jongen niet verrot te slaan... HIj zelf vind ie jaloersheid heel irritant, ( ik soms ook wel, maar tis wel lief ) Nu hebben we afgesproken dat ik gewoon met andere jongens omblijf gaan, want het zijn tenslotte vrienden van me, maar ik betrek hem er af en toe meer bij, zodat hij merkt dat hij nergens bang voor hoeft te zijn... Ik weet niet of je hier wat aan hebt... Ik lul te veel
|
Verwijderd
|
ik weet niet of het helpt maar probeer het ms es iets meer op jezelf te betrekken.. Draai de rollen es om.. Bedenk je dat wanneer jij iemand jouw msn-adres geeft dat niets bijzonders is en dat je dan nog steeds evenveel van je vriend houdt maar het gewoon leuk vind nieuwe mensen te leren kennen via msn ofzow
Ik was in het begin ook best wel jaloers, maar mn vriend heeft me steeds alle bevestiging gegeven die ik dan weer nodig had. eerst was zn ex het probleem maar die is nu helemaal out of the picture aangezien ze niet meer tegen mn vriend praat omdat ze boos op em is en hem dat dus echt niet boeit. Verder als ie een meisje noemt moet ik hem echt even helemaal uithoren (hoe ziet ze eruit, hoe oud is ze, hoe ken je dr, hoe vaak zie je dr, is ze mooi). Hij geeft dan gewoon overal antwoord op en dan weet ik alles en als hij me alles verteld waarom zou ik dan nog bang zijn want dan is er dus nix geheim. Het is nu wel minder, ik hoor hem nog steeds uit maar kan dan ook wel vrede hebben daarna en hij vind het wel lief. Dr is wel een ding geweest en dat doet nog steeds wel pijn ofzow. Hijs noooit vreemd gegaan, maar toen waren we een keer uit en daar was ook een andere vriendin van mij en toen had hij hand in hand met haar gezeten enzow en toen ik heel erg misselijk was en daarom even naar buiten ging vroeg iedereen van moet ik even mee behalve hij. Kheb toen buiten ff staan janken en vervolgens heb ik hem binnen genegeerd, toen pas had ie door dat er iets mis was. Hij heeft me nooit echt kunnen uitleggen waarom nouw en ik geloof ook niet echt wat ie zegt dus heb ik het maar naast me neer moeten leggen. Die vriendschap met dat meisje is toen ook onbewust verwaterd, ik vind het heel jammer want ik kon het goed met haar vinden en ik neem haar ook nix kwalijk maar dat gaat dan vanzelf ofzow. maar jah, hij is nu nog steeds bij mij en wil mij dus, want anders zou hij wel bij haar zijn denk ik dan altijd maar. Met bijna elke vorm van jaloezie valt denk ik wel te leven en ms dat tijd ook een hoop heelt aangezien wanneer iemand na lange tijd nog steeds bij je is dat wel veel zegt en bevestigd uit zichzelf al.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is niet dat ik hem niet vertrouw, dat doe ik juist wel, zou niet goed zijn als niet zo was... maar ik vind gewoon een kutgevoel als een ander meisje alleen zo iets achterlaat op zijn site ofzo van je bent lekker xxx van die en die, ook al interesseerd hem dat niet eens. ik vind gewoon dom ![]() ![]() sorry, beetje wazig verhaal maarja
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja heb ik ook maar niet als ik zo'n berichtje zie op cu2 ofzo .. als een ander wijf hem smst of emails stuurt met dingen erin die er niet in hoeve te staan !! bijv. "ik ben helemaal gek op je"" ...daar kan ik me kapot aan ergeren...dan denk ik echt van hij heefgt toch nix gedaan he ? enzo .. majah i kweet dat ie dat niet zou doen ..majah heb dat gevole toch is zekerz kut
![]()
|
haha, ik heb precies datzelfde probleem. Als er weer een berichtje op haar CU2 staat ben ik jaloers, als ze weer iemand bij msn erbij heeft van een chatbox en ze zitten heel de dag te chatten ben ik jaloers. Is soms echt vet vervelend, maar wat je er aan kan doen weet ik niet... 't is en blijft vervelend
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wow, zo heb ik nooit echt bekeken, en ik weer dat je gelijk hebt!!!!!!!!! echt thnxxxxxxxx voor je reactie(iedereen overigens) het is wel zo ja, maar toch.. bljft moeilijk soms ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
![]() |
Ja meid ik ken het.
In het begin dat ik met mn boy ging, was ik vrij onzeker. Hij ziet er echt lekker uit en hij krijgt veel sjans van meisjes. Hij heeft voor mij gekozen, maar toch.. ik kon er gewoon niet tegen. Die meisjes die achter hem aanzitten waren ook nog is mooie meisjes!! Pfff ik werd er zo moe van. Ik heb het tegen hem gezegd en hij zei tegen mij dat hij precies met hetzelfde zat. Dat het hem ook onzeker maakte als jongens tegen hem zeiden mooie vriendin heb je of fluitten etc. We hebben er toen goed over gepraat. Soms heb ik nog wel een jaloerse aanval, maar ik heb er niet meer zo veel last als in het begin. Dat meisjes jouw vriend mooi vinden moet je als compliment beschouwen joh! Pas als hij er op ingaat dan moet je er wat van zeggen. Dat is dus mijn advies, ik hoop dat je er wat aanhebt. Doei doei. |
![]() |
|
Ik ken da gevoel meid...
Ik ben ook heeeeel jaloers van aard en dat vind ik ook best heel irritant. Ik vertrouw mijn vriend ook voor de volle 100%, maar toch is er soms zo'n twijfel... Hij heeft me ook verteld dat hij al van toen ie klein was veel beter met meisjes overweg kan dan met jongens. Hij heeft 3 zéér goede vriendinnen, waar ie ook veel mee praat en redelijk close mee is.. voor ie mij kende noemde hij hen al 'mijn sjoekes', nu noemt ie hen nog steeds zo en ik kan daar niet bij.. ik kan dat niet verdragen.. ik heb hem dan gevraagd hen niet meer zo te noemen in mijn bijzijn en dat respecteert hij ook volledig. Hij moet nog maar met een meisje praten of es ff kijken, en ik voel al zo meteen jaloerse steken, en dit vind ik heel vervelend. Ik wil hem helemaal geen gevangen gevoel geven. Maar ik vind geen enkele manier om hiervan af te raken. Soms gaat ie naar één van die vriendinnen, gewoon om een bezoekje te brengen en om te praten.. en dan word ik zoooooo jaloers.. Hij vraagt dit dan wel aan mij of ik er geen probleem mee heb. Ik zeg dan ook direkt dat ik er geen probleem mee heb, maar toch knaagt het vanbinnen en dan durf ik dit niet te zeggen, omdat hij dan denkt dat ik hem niet vertrouw. Hebben andere meiden ook dit probleem of ben ik de enige? Als ik nog maar weet dat hij naar één van die vriendinnen heeft gebeld word ik al gek ![]() Weet iemand wat ik hieraan kan doen, want ik vind dit zeer vervelend. Hij heeft me ook al meerdere malen gezegd dat ik hem kan vertrouwen en dat ie van me houdt en dat hij nooit iets zou doen om mijn vertrouwen te schenden. |
![]() |
|
![]() |
Ben zelf ook jaloers in the case, vind niet leuk, maar ga er niet tussenkomen ofzo.
Verder was ik tijd geleden ook bang dat ik kwijt zou raken, niet vanwege jaloersheid of iem. anders, maar gewoon omdat ik er bang voor was, en guess what, I did lose her... Soort voorspellende gave, nee da's onzin, ze vond me niet meer dan 'aardig'...
|
![]() |
hij gaat dit weekend weg... andere provincie, met zijn team... zehebben wedstrij daar...
kut man, ik vertrouw hem zo ongelooflijk goed he, ben totaal niet bang dat hij vreemd zal gaan ofzo, en toch ben ik toch ook zo bang dat er van alles zal gebeuren daar ![]() ![]() ![]() ik word er zo ongelooflijk gek van he, in mijn hart weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar toch.... man, ik word er helemaal paranoia van ![]() ik wil het hem aan ene kant wel zeggen, maar aan de andere kant... dan voelt hijzich weer rot terwijl dat juist niet hoeft, hij is zo lief gewoon... ik maakme te druk gewoon denk ik ![]() als ik hem verteldenkt hij maybe dat hij wat fout doet ofzo terwijl dat juist noiet zo is, en ik wil hem niet nu net voordat hij gaat teveel eroverlaten denken... maybe moet ik dat zelf ook niet doen ![]() sorry voor dit hele verhaal, maar moest er gewoon ff uit ![]()
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onzekerheid Verwijderd | 7 | 11-08-2015 21:53 | |
Liefde & Relatie |
Ze heeft/had twijfels mausie12 | 2 | 01-03-2011 15:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Twijfels over opleiding [gaat eigenlijk over werk/stage] colors | 11 | 30-01-2005 09:26 | |
Liefde & Relatie |
Angst & Twijfel Zweefvliegtuig | 16 | 01-12-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
Wil hij me nou jaloers maken of net niet? Angel Of Faith | 8 | 18-07-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
onzeker of jaloers? onzekerdoosje:p | 21 | 18-06-2003 17:03 |