Yoyo, sinds een maandje vind ik een meid leuk maar zij mij ook..
Ik had het haar dus verteld van dat ik der leuk vond en ze zei toen ja ik jou ook maar ik vind iemand anders ook leuk dus ze twijfelde. Dus dit betekende dat ik voor haar moest vechten maar ik heb het dus min of meer verneukt.. Maar ik wil haar op een of andere manier toch weer proberen terug te winnen zodat het gevoel voor mij groter word dan die van hem.
We spreken nog vaak af doen om te chillen. Hebben jullie tips of wat dan ook hoe ik er voor kan zorgen dat het gevoel voor mij groter word dan die voor hem? Want ik wil haar winnen maar dat is wel te begrijpen.
maarja ik heb wel weer mijn twijfels dat die boy haar echt leuk vind omdat hij tegen veel meisjes love you zegt enzo dus betwijfel het wel of hij het naar haar toe echt meent maar what ever
laatst was ik een beetje jaloers geworden omdat hij haar paar keer een kus op der mond gaf en ik jaloers werd en vervolgens down waardoor ik met uitgaan bijna alleen maar op mijn mobiel heb gezeten.. We hebben dit dus uitgepraat en ik heb sorry gezegd natuurlijk maar ik wil der nog iets geven van sorry weten jullie nog wat? (en waarmee ik ook mee kan profiteren om haar gevoel te winnen geen bloemen iniedergeval).
Hoop dat jullie het een beetje begrijpen want staat beetje chaotisch getypt ahaha sorry
Laatst gewijzigd op 01-03-2011 om 11:12.
|