![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Mijn vriend en ik gebruiken geen condooms. In het begin wel, toen was ik ook al aan de pil, ik was zijn eerte, mar hij niet de mijne dus we hebben ons allebei laten testen, ziektevrij, weg met die rotdingen.
Alleen als ik vergeten ben de pil te slikken (komt zelden voor) of als ik geen zin heb om 's ochtends nog na te lekken van de avond ervoor, dan gebruiken we nog een condoom, anders niet.
|
Verwijderd
|
Geen condoom meer, ik ben aan de pil. Ik heb me 1 keer laten testen op soa enzo. In het begin deden we het met condoom, maar toen dat elke keer niet lukte (door de zenuwen van mij) hebben we het zonder condoom geprobeerd en dat ging beter. Mijn vriend heeft bij zijn ex altijd condoom gebruikt.
Maar als ik bijv. pil ben vergeten dan gebruiken we wel condoom. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik zelden condooms, eigenlijk alleen maar als we sex hebben op een plek die geen goede plek is om met tissues aan de gang te gaan en na afloop naar de wc te gaan enzovoort. Dus om het gedoe te besparen. Verder nooit. Ik gebruik de pil heel netjes op het goede tijdstip steeds, en we hebben geen soa's; hij was voor mij nog maagd, en ik had alleen seks gehad met mijn ex-vriend maar die was toen ook maagd en had dus ook geen soa's en heeft er dus ook geen aan mij gegeven.
|
![]() |
||
Citaat:
en ik doe dus altijd met condoom, ook met mijn ex en als ik nu tussendoor een losse relatie heb ook. mijn motto is iig niet SOA'S Gotta Catch Em All dus...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens geldt dat wat jij zei voor alle besmettelijke ziektes. Als je de ziekte alleen kunt krijgen door besmet te raken, hoe is de eerste die die ziekte had, dan ziek geworden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Chlamydia kun je van je moeder krijgen terwijl je geboren wordt, maar in Nederland worden baby's erop getest. Hepatitis B kun je ook krijgen door orale seks en door het delen van dildo's/vibrators, en door besmette naalden, en eventueel door tongzoenen maar die laatste kans is erg klein Genitale wratten, herpes en trichominas kun je krijgen door een handdoek te delen met iemand die het heeft, maar die kans is vrij klein. Herpes kun je ook krijgen door orale seks. Gardnella (schimmelinfectie) is niet écht een soa, je kunt het al krijgen door je verkeerd te wassen. Schaamluis kun je ook krijgen door gedeelde handdoeken, orale seks, besmette kleding en besmet beddengoed. Als je schaamluis hebt merk je dat trouwens erg gauw al. Dus vrijwel alle soa's kun je ook op een andere manier krijgen... maar daarbij is het dan zo dat je er óf gauw achter komt óf dat de kans heel klein is. Laatst gewijzigd op 26-02-2004 om 16:08. |
![]() |
|
Alleen de pil. Omdat ik er zeker van ben dat zowel hij als ik niks hebben. We gebruiken alleen een condoom als ik een pil vergeten ben.
Maar bij elk ander seksueel contact waarbij ik niet zeker van de ander zijn of haar verleden ben, zou ik zeker ook een condoom gebruiken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ten tijden van relaties dan zonder, maar dan heb je ook een andere vertrouwensband, je zou toch niet willen dat je partner door jou doen iets oploopt? Ik zou me doodschamen.
En om te voorkomen dat ik niet kan zeggen dat ik niks heb, doe ik het buiten relaties om altijd veilig. Enige manier waarop ik het onveilig met iemand zou doen buiten relaties om is wanneer het een goede bekende betreft, wiens sexleven geen mysterie is voor mij óf wanneer zij een mooi testpapiertje kan tonen waarop staat dat zij vrij is van enige soa, in welk geval ik mij niet in mijn recht voel haar dan alleen mijn woord te laten nemen en ik ook een mooi testpapiertje zal presenteren.
|
Verwijderd
|
ik heb de nuvaring (waarom in godsnaam gebruikt niemand anders de nuvaring??? het is ongeveer hetzelfde als de pil alleen je hoeft er maar 1 keer in de drie weken aan te denken!!!)
en we gebruiken een condoom als ik ongesteld ben. we gebruiken anders geen condoom omdat ik het nooit onveilig heb gedaan en omdat hij een soatest heeft gedaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat maakt je geil en hoe kan je een meisje geil maken? Verwijderd | 16 | 20-02-2010 17:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Condooms niet oplossing voor aids-probleem' SerieuzeJongen | 58 | 02-04-2009 08:21 | |
Seksualiteit |
eerste keer, met condoom miss kittie | 11 | 15-08-2007 11:25 | |
Software & Hardware |
[Alg] Consumentenbond wil standaard firewall dafelix | 47 | 29-03-2005 21:11 | |
Seksualiteit |
wel of geen condoom? jan_jansen_13 | 59 | 19-03-2003 07:03 | |
Seksualiteit |
pil én condoom?? Verwijderd | 16 | 11-03-2002 18:19 |