viggo mortensen heeft samen met buckethead, de gitarist van guns & roses een cd gemaakt, pandemoniumfromamerica geheten. heeft iemand de cd of weet iemand waar hij verkrijgbaar is ( buiten internet)? voor iedereen die het album niet kent: download half fling en shadow maar, dan heb je een goed beeld van wat er zoal op staat. half fling is gezongen door elijah wood, shadow door dominic monaghan. half fling is vooral te beschrijven als eeerm... chipmunkerig.
en waarom je t zou downloaden... ik raad shadow meer aan dan half fling, maar half fling is erg leuk voor de hysterische fangirls onder ons, of als je gewoon wil weten wat voor rare mensen acteurs zijn.
okee, misschien kom ik over als een fangirl, door mijn onderschrift. niets is minder waar, elijah's grey panthers is een community die captions becommentariseerd en het 'bedroolen' van internationale acteurs tegengaat. maar daar ging het niet om. weet iemand bij welke winkel je hem kunt kopen? begin nu niet van: zoek op internet, of ga naar de stad, want dat heb ik vanzelfsprekend al gedaan.
grandmommy schreef op 20-02-2004 @ 18:07: okee, misschien kom ik over als een fangirl, door mijn onderschrift. niets is minder waar, elijah's grey panthers is een community die captions becommentariseerd en het 'bedroolen' van internationale acteurs tegengaat. maar daar ging het niet om. weet iemand bij welke winkel je hem kunt kopen? begin nu niet van: zoek op internet, of ga naar de stad, want dat heb ik vanzelfsprekend al gedaan.
vraag het in je captions becommentariserende community