Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2004, 04:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
met name van fleed admiral, skyrise en nog wat anderen...

Het komt bij mij over dat jullie iedereen uit de tent proberen te lokken, en als vervolgens een reactie op komt zijn jullie de gebeten hond.

En dan vooral Fleed Admiral die steen en been klaagt als er iets gezegd wordt dat hem niet aanstaat. Half MM staat vol met topics van hem.

Morgen kom ik met voorbeelden.
Nu ben ik te gaar...
Oud 22-02-2004, 09:50
Verwijderd
Over FA is al eens een topic geweest, zou me niks verbazen als je daar al veel neergekwakt hebt.
Dat topic is allang gesloten en deze zal denk ik ook wel niet al te lang open blijven.
Oud 22-02-2004, 09:57
Verwijderd
Een tijdje terug was het heel erg, dat ben ik met je eens, maar valt het op dit moment niet erg mee? Ik tel nu één topic van FA en één topic van Skyrise op de eerste pagina.
Oud 22-02-2004, 10:13
PV
PV is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-02-2004 @ 10:57:
Een tijdje terug was het heel erg, dat ben ik met je eens, maar valt het op dit moment niet erg mee? Ik tel nu één topic van FA en één topic van Skyrise op de eerste pagina.
Ik tel er toch echt 3 van FA op BZ tenminste
Oud 22-02-2004, 10:22
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 22-02-2004 @ 11:13:
Ik tel er toch echt 3 van FA op BZ tenminste
TS had het over M&M, dacht ik iig. Dat was iig waar ik op reageerde.
Citaat:
birthmark schreef op 22-02-2004 @ 05:39:
Half MM staat vol met topics van hem.
Oud 22-02-2004, 16:14
juno
juno is offline
Het is dan ook het Klik-forum. "Meester, ze doen het weer!"

Maar dat doet iedereen hier, niet alleen FA en Skyrise.
Oud 22-02-2004, 16:31
telluriet
telluriet is offline
Vrij hinderlijk gedrag, opzich.

Maar het moderatiebeleid is hier ook veel te streng. Sommige forumbazen menen bij iedere kleine overtreding extreem hinderlijk autoritair gedrag te moeten vertonen.
Oud 22-02-2004, 19:17
owlbeer
owlbeer is offline
Ik houd er ook niet van. Maar dat heeft meer met de manier van schrijven te maken. Gewoon laten zien hoe oplettend hij wel niet en hoe vervelend alle anderen.

Er staat gewoon bijna letterlijk: "Jongens maak mij nou alsjeblieft fb, kijk eens hoe goed ik het doe."

Maar goed, ik heb hierover ook al redelijk wat gezegd in dat andere topic dus ik zal me nu stil houden.
Oud 22-02-2004, 22:26
Nona
Nona is offline
Citaat:
telluriet schreef op 22-02-2004 @ 17:31:
Sommige forumbazen menen bij iedere kleine overtreding extreem hinderlijk autoritair gedrag te moeten vertonen.
Dat mag je met voorbeelden onderbouwen als je zin hebt.
Oud 23-02-2004, 00:44
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 22-02-2004 @ 23:26:
Dat mag je met voorbeelden onderbouwen als je zin hebt.
Dat gevoel heb ik eigenlijk ook wel een beetje, maar met echte voorbeelden zou ik het zo snel niet kunnen onderbouwen. Dat het gevoel speelt onder leden is misschien al genoeg om er eens over na te denken?

[edit]afzeikpost weg [/edit]

Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 11:20.
Oud 23-02-2004, 00:50
Enlightenment
Enlightenment is offline
Afzeiktopics over bepaalde users worden niet gewaardeerd op dit forum. Dus maak je punt, want als dit weer een FA-topic dreigt te worden gaat het simpelweg dicht. M&M is voor iedereen om meldingen te doen van zaken die vermeend in strijd zijn met het beleid op dit forum; dus mits de meldingen van FA of eenieder ander serieus en onderbouwd zijn, zie ik absoluut geen probleem.
Oud 23-02-2004, 02:18
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 23-02-2004 @ 01:44:
Dat het gevoel speelt onder leden is misschien al genoeg om er eens over na te denken?
Neuh, vind ik niet.
Oud 23-02-2004, 07:14
Verwijderd
Ik kan het me voorstellen dat je je zelf er aan ergert maar ik moet zeggen dat ik er zelf niet zoveel last van heb. Misschien komt dat ook omdat het op dit moment wat minder is.
Oud 23-02-2004, 10:36
AngelLena
AngelLena is offline
Je zou ook gewoon wat minder vaak op M&M kunnen komen of zelfs helemaal niet totdat je ook werkelijk iets te melden hebt. Dan heb jij ook nergens last van.
Oud 23-02-2004, 11:02
Verwijderd
I agree weg met die vent
Oud 23-02-2004, 12:39
Verwijderd
Ach al die zeikerds die jullie hier noemen ( er ontbreekt er hier een, en haar naam ga ik uit medelijden niet bekend maken ) vind ik juist heel komisch, en zorgen datr ik naar bed ga met een opgewekt humeur......
Oud 23-02-2004, 14:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-02-2004 @ 11:36:
Je zou ook gewoon wat minder vaak op M&M kunnen komen of zelfs helemaal niet totdat je ook werkelijk iets te melden hebt. Dan heb jij ook nergens last van.
Het is waarschijnlijk weer zo'n topic van 'HEY, hij loopt mij steeds te verraden waardoor ik niet kan kloten'
Oud 23-02-2004, 14:19
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Dan kijk je daar gewoon niet.
Oud 23-02-2004, 15:11
Blenderhead
Blenderhead is offline
Het gaat erom dat FA en nog wat anderen alles aangrijpen om zich op de een of andere manier beledigd te kunnen voelen.

Maar ik wilde dit alleen eens onder de aandacht brengen, ik wist niet dat er al eerder over gepraat is.
Oud 23-02-2004, 15:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
birthmark schreef op 23-02-2004 @ 16:11:
Het gaat erom dat FA en nog wat anderen alles aangrijpen om zich op de een of andere manier beledigd te kunnen voelen.

Maar ik wilde dit alleen eens onder de aandacht brengen, ik wist niet dat er al eerder over gepraat is.

Dan weet je dat nu.
Oud 23-02-2004, 17:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 23-02-2004 @ 01:44:
Dat gevoel heb ik eigenlijk ook wel een beetje, maar met echte voorbeelden zou ik het zo snel niet kunnen onderbouwen. Dat het gevoel speelt onder leden is misschien al genoeg om er eens over na te denken?
Op zich zou ik je gelijk geven, maar zeker als er geen concrete voorbeelden zijn of ook maar namen genoemd worden is het enorm moeilijk een discussie te voeren. Ik denk dat je eerst het probleem moet definiëren voor je kunt denken over oplossingen.
Maar als dat probleem er inderdaad is: ik zou zeggen houd je ogen eens open en meld wat er in jouw ogen fout gaat.
Oud 23-02-2004, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 23-02-2004 @ 18:00:
Op zich zou ik je gelijk geven, maar zeker als er geen concrete voorbeelden zijn of ook maar namen genoemd worden is het enorm moeilijk een discussie te voeren. Ik denk dat je eerst het probleem moet definiëren voor je kunt denken over oplossingen.
Maar als dat probleem er inderdaad is: ik zou zeggen houd je ogen eens open en meld wat er in jouw ogen fout gaat.
Nou dan wil ik als eerste die mislukte Israel topics maar eens aanhalen, waar met name ehhhh is het gepast namen te noemen???

Nou ja de betrokkenen weten het vast nog wel, hele scheld kannonnades over en weer, en vervolgens mensen die gaan klagen dat zij de vermoorde onschuld zijn, terwijl ze dat niet zijn.
Vraag Gatara maar, die kan zich dat misschien nog wel herinneren
Oud 24-02-2004, 04:22
Enlightenment
Enlightenment is offline
Sorry maar ik zie niet echt het nut in van dit topic. Goed, je wist niet dat er al over gepraat is.

Indien je concrete klachten hebt over een user of thread, kun je dat melden op M&M, maar ik heb geen zin om weer een "fleet admiral" topic te hebben op BZ. Hij is goed op de hoogte van de kritiek cq. aanmerkingen op zijn postgedrag. En wij houden dat uiteraard ook in de gaten, net als eenieder ander.

Regels voor berichten