Advertentie | |
|
![]() |
|
Afzeiktopics over bepaalde users worden niet gewaardeerd op dit forum. Dus maak je punt, want als dit weer een FA-topic dreigt te worden gaat het simpelweg dicht. M&M is voor iedereen om meldingen te doen van zaken die vermeend in strijd zijn met het beleid op dit forum; dus mits de meldingen van FA of eenieder ander serieus en onderbouwd zijn, zie ik absoluut geen probleem.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Het gaat erom dat FA en nog wat anderen alles aangrijpen om zich op de een of andere manier beledigd te kunnen voelen.
Maar ik wilde dit alleen eens onder de aandacht brengen, ik wist niet dat er al eerder over gepraat is.
||
Citaat:
Dan weet je dat nu. ![]()
||
Citaat:
Maar als dat probleem er inderdaad is: ik zou zeggen houd je ogen eens open en meld wat er in jouw ogen fout gaat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja de betrokkenen weten het vast nog wel, hele scheld kannonnades over en weer, en vervolgens mensen die gaan klagen dat zij de vermoorde onschuld zijn, terwijl ze dat niet zijn. Vraag Gatara maar, die kan zich dat misschien nog wel herinneren |
![]() |
|
Sorry maar ik zie niet echt het nut in van dit topic. Goed, je wist niet dat er al over gepraat is.
Indien je concrete klachten hebt over een user of thread, kun je dat melden op M&M, maar ik heb geen zin om weer een "fleet admiral" topic te hebben op BZ. Hij is goed op de hoogte van de kritiek cq. aanmerkingen op zijn postgedrag. En wij houden dat uiteraard ook in de gaten, net als eenieder ander.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |