|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van Oom Aart? | |||
klinkt lekker |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 14.29% |
gaat wel |
1 | 14.29% |
niet mijn stijl |
5 | 71.43% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
![]() |
OiOi!
dit is mijn band: Oom Aart ![]() we spelen hardcore-punkrock (sommige nummers worden door anderen omschreven als hele slecht metal), je kan zeggen wat je wil, dat het geen punk is, maar daar heb ik toch meer verstand van. hier wat muziek: Drink Drank Punk (Anti-Flag cover) (recht klikken, doel opslaan als) de opnames zijn slecht, maar op Oom Aart staan nog 2 nummers onder het kopje Music, zeg maar wat je ervan vindt, en als je ons wilt boeken stuur dan een mailtje. Het mailadres staat onder het kopje Contact. Cheers Schaap
|
![]() |
||
Citaat:
Laat me niet lachen!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hahahaha ventje toch.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar neem je het mee op overigens? Een plak kaas? Het klinkt echt waardeloos, heel waardeloos. "Als je ons wilt boeken" haha je moet juist smeken gek. Andere mensen vinden het slechte metal maar jij hebt er meer verstand van! prima!
||
Citaat:
zodra jij muziek gaat maken zal ik kijken of het te waarderen valt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zes: 2 kerels die staan te ouwehoeren 1 gast die toevallig net voor de camera liep toen hij naar de zijkant wilde lopen 1 kerel die aantekeningen maakt over het licht voor de volgende show van een band die waarschijnlijk wel bezoekers trekt 2 kerels die om zichzelf in alle wanhoop nog enigzins een houding te geven maar staan te lozen. OHJA en een cameraman die dit feestje wil opnemen als bewijsmateriaal. waarvoor, dat weet niemand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
verdwijnende topics zijn saai zeg! 336-bis Verwijderd | 500 | 04-09-2008 15:55 | |
De Kantine |
Ik Zit Saai Achter De Computer #335 Verwijderd | 500 | 03-09-2008 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Frank, Manon en Sanne [verhaaltje] Zut Alors! | 54 | 26-12-2004 21:33 |