Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2004, 23:01
Verwijderd
Tja, ik zit een beetje vast.
Op de eerste wereld, Taris, moet je op den duur een illegale 'death match' spelen tegen de premiejager "Bendak Starkiller".
Mijn probleem: hij is voor mij veel te sterk om te verslaan.
Iemand tips om hem uit te schakelen?

En dan nog iets. Aan het eind van het level, nadat je van Taris ontsnapt bent, moet je in het ruimteschip een flinke gun besturen om de jagers-schepen die achter je aan zitten neer te knallen. Hoe hard ik het ook probeer, ik krijg ze niet neergeschoten, integendeel zelfs, ze halen mij steeds neer. Wat vrij irritant is ook, want je kan daar niet saven, dus moet je terug naar het eind van het vorige level en jezelf door 5 minuten filmpjes en laadtijd jagen.

Alle hints en tips zijn van harte welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2004, 23:27
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 01-02-2004 @ 00:01:
Op de eerste wereld, Taris, moet je op den duur een illegale 'death match' spelen tegen de premiejager "Bendak Starkiller".
Ben je een fighter? Als je dan een beetje getrained bent (melee wapens will do, in elke hand 1, zonder penalties, dus met two-handed skill, ook voor goede armor zorgen (niet zwaar, wel goed)) moet het wel lukken. Desnoods nog wat andere krengen hakken om wat experience te krijgen en te level-uppen.

Ben je geen fighter? Gebruik geen meleewapens, maar een degelijke sterke blaster, liefst ene repeater ofzo, die snel kan schieten, veel damage doen)

Citaat:

En dan nog iets. Aan het eind van het level, nadat je van Taris ontsnapt bent, moet je in het ruimteschip een flinke gun besturen om de jagers-schepen die achter je aan zitten neer te knallen. Hoe hard ik het ook probeer, ik krijg ze niet neergeschoten, integendeel zelfs, ze halen mij steeds neer. Wat vrij irritant is ook, want je kan daar niet saven, dus moet je terug naar het eind van het vorige level en jezelf door 5 minuten filmpjes en laadtijd jagen.
Dit is echt een geval van skills. Die van jou en niet van je character wat je speelt. Gericht schieten, hier zijn weinig tips voor. Het is te doen, want het is mij ook gelukt.
Oud 01-02-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 01-02-2004 @ 00:27:
Ben je een fighter? Als je dan een beetje getrained bent (melee wapens will do, in elke hand 1, zonder penalties, dus met two-handed skill, ook voor goede armor zorgen (niet zwaar, wel goed)) moet het wel lukken. Desnoods nog wat andere krengen hakken om wat experience te krijgen en te level-uppen.

Ben je geen fighter? Gebruik geen meleewapens, maar een degelijke sterke blaster, liefst ene repeater ofzo, die snel kan schieten, veel damage doen)
Ik ben een 'scoundrel'. Maar bedankt, ik zal het wel eens een keertje proberen.

Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 01-02-2004 @ 00:27:
Dit is echt een geval van skills. Die van jou en niet van je character wat je speelt. Gericht schieten, hier zijn weinig tips voor. Het is te doen, want het is mij ook gelukt.
Het was me ondertussen al gelukt.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 12:13
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 01-02-2004 @ 11:40:
Ik ben een 'scoundrel'. Maar bedankt, ik zal het wel eens een keertje proberen.
Let er wel even op dat er nog veel situaties komen waar het erg belangrijk is om goed te kunnen vechten. Een beetje training + goede wapens kan zeker geen kwaad. Anders loop je na een tijdje weer vast.
Oud 01-02-2004, 19:29
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Hier staan wat strategieën:
http://www.gamebanshee.com/starwarsk...sduelarena.php

Citaat:

Kun je daarmee doodgaan? Hmm... ik dacht dat je gewoon oneindig lang op die dingen kon gaan lopen schieten... Maar op die site die ik hierboven heb gezet staan geloof ik ook hiervoor strategieën.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:02
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Ik heb gewoon heel laf met grenaten staan gooien. Hij gooit dan wel granaten terug, maar die kun je soms ontwijken. Als je weinig health overhebt gewoon medpacks gebruiken. Het gevecht levert een boel geld op en een aardig wapen, geloof ik.

Citaat:
En dan nog iets. Aan het eind van het level, nadat je van Taris ontsnapt bent, moet je in het ruimteschip een flinke gun besturen om de jagers-schepen die achter je aan zitten neer te knallen. Hoe hard ik het ook probeer, ik krijg ze niet neergeschoten, integendeel zelfs, ze halen mij steeds neer.
Als deze mini-game start moet je meteen rechtuit schieten. Met een beetje geluk schakel je zo de helft van de fighters uit. De rest kun je pas neerschieten als ze weer dichtbij zijn, dus let op je radar.
Oud 05-02-2004, 00:45
Daevrem
Daevrem is offline
Als je Bendak Starkiller al haalt ben je al redelijk sterk, zeker voor een scoundrel. Trouwens kun je het beste zo min mogelijk levelen voordat je jedi wordt. Want er is een cap bij lvl 20. Dus 10 levels scoundrel is nog maar 10 lvls jedi, 4 levels scoundrel en je kan 16 lvls jedi. Dan heb je aan het einde toch meer force powers.

Dit houd in dat je als scoundrel eigenlijk Bendak niet kan halen, laat staan verslaan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 06:20
Jordi
Jordi is offline
Kan makkelijk hoor. Het is alleen wat moeilijker dan met een soldier/scout, want je kunt niet echt goed vechten. Maar met alle stimulants, granaten en andere items die je hebt, moet het toch kunnen lukken. Desnoods kun je de moeilijkheidsgraad nog naar easy zetten.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
AragornElessar schreef op 05-02-2004 @ 07:20:
Desnoods kun je de moeilijkheidsgraad nog naar easy zetten.
Dat is te lame. :/
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 15:55
Dikkie
Dikkie is offline
bendak kan je verslaan door rond te rennen en granaten te spammen

en tip voor scheepjes knallen: met de pijltjes toetsen draait de turret sneller
Oud 05-02-2004, 15:59
Verwijderd
scheepjes blasten is simpel, gewoon het doel "leiden", of wachten tot ie recht naar je toe komt.

wat betreft classes: 5 standaard en 15 jedi levels is prachtig.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 19:28
Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
Havock schreef op 05-02-2004 @ 16:59:
scheepjes blasten is simpel, gewoon het doel "leiden", of wachten tot ie recht naar je toe komt.

wat betreft classes: 5 standaard en 15 jedi levels is prachtig.
Ik kon Taris uitspelen met een level 2 Soldier, kan je lekker veel force-powers uitkiezen
Oud 05-02-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
RPGFANATIC± schreef op 05-02-2004 @ 20:28:
Ik kon Taris uitspelen met een level 2 Soldier, kan je lekker veel force-powers uitkiezen
dus?

je gebruikt ze toch neit allemaal.

i was 5-soldier / 15 Jedi Guardian, ik schopte ALLES neer.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:09
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
RPGFANATIC± schreef op 05-02-2004 @ 20:28:
Das ook niet alles. Een soldier krijgt elk level een feat, een guardian niet (als je daarin verder wilt) en de andere Jedi classes al helemaal niet. Ik gebruikte mijn Force-powers toch niet echt en mijn feats eigenlijk veel meer.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:16
iRoy
iRoy is offline
Citaat:

Grenades, shields and health packs are your friend
Oud 05-02-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
AragornElessar schreef op 05-02-2004 @ 21:09:
Das ook niet alles. Een soldier krijgt elk level een feat, een guardian niet (als je daarin verder wilt) en de andere Jedi classes al helemaal niet. Ik gebruikte mijn Force-powers toch niet echt en mijn feats eigenlijk veel meer.
master speed, force-immunity en force wave zijn godly.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:34
Stevill
Stevill is offline
Makkelijk te doen door na elke 3 acties de pause button te gebruiken van te voren veel large helthkits of life support packs kopen en om de aanval 1 gebruiken, eitje

Qua het schieten, ik heb dr nog nooit problemen mee gehad laat staan neergehaald te zijn dus ik denk ff door oefenen.
Oud 06-02-2004, 08:16
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Havock schreef op 05-02-2004 @ 22:55:
Ja, maar die kun je ook nog makkelijk krijgen als je een level 5 niet-Jedi bent. Ik heb Force Immunity trouwens nooit gebruikt. Wat doet dat?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 11:08
[DnC]
[DnC] is offline
Het doet wat het zegt, force powers hebben geen effect meer op je (Heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Waren er twee levels ervan? Dat het een percentage bij de eerste had?). Het is i.i.g. ZEER handig, vooral als je heel ver in het spel zit!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:11
Verwijderd
Iemand trouwens tips voor swoop-racen, behalve op de juiste momenten schakelen, over boosters heen gaan en spullen te ontwijken?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:22
Emphasis
Emphasis is offline
Meer is er toch niet? Het is té makkelijk
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:53
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
[DnC] schreef op 06-02-2004 @ 12:08:
Het doet wat het zegt, force powers hebben geen effect meer op je (Heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Waren er twee levels ervan? Dat het een percentage bij de eerste had?). Het is i.i.g. ZEER handig, vooral als je heel ver in het spel zit!
Gebruiken er mensen force-powers tegen je dan? Alleen die Dark Jedi toch maar? En die zijn toch al te triest voor woorden. Volgens mij hebben die trouwens ook helemaal geen fatsoenlijke FP's, want ze stunnen steeds hoogstens één partymember en worden vervolgens geslacht door de rest. Bovendien moeten ze wel met minstens drie zijn om iets op mij te casten, want door Force Jump kill ik de eerste in één slag en de tweede heeft ook geen tijd om te reageren.

Citaat:
lafjuh schreef op 06-02-2004 @ 14:11:
Iemand trouwens tips voor swoop-racen, behalve op de juiste momenten schakelen, over boosters heen gaan en spullen te ontwijken?
Volgens mij ben ik niet echt goed, maar ik haal ook nooit alle boosters. Volgens mij moet je dat ook niet proberen, want die boosters aan de zijkanten van de track kosten meer tijd om te halen dan dat ze opleveren. Als je nog niet zo hard gaat, kun je wel proberen ze te halen, maar als je een beetje snelheid hebt, kun je volgens mij het beste in een beetje een rechte lijn op de finish afgaan. Volgens mij staan er op http://www.gamefaqs.com trouwens ook goede 'routes' (welke boosters je dus wel en niet moet pakken).
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Emphasis schreef op 06-02-2004 @ 14:22:
Meer is er toch niet? Het is té makkelijk
Inderdaad, op die ene mandak starkiller na, die ik heb overgeslagen, hak ik zo de ene missie na de andere in de pan, met nog wat fijne kruiden erbij.

Citaat:
AragornElessar schreef op 06-02-2004 @ 14:53:
Volgens mij ben ik niet echt goed, maar ik haal ook nooit alle boosters. Volgens mij moet je dat ook niet proberen, want die boosters aan de zijkanten van de track kosten meer tijd om te halen dan dat ze opleveren. Als je nog niet zo hard gaat, kun je wel proberen ze te halen, maar als je een beetje snelheid hebt, kun je volgens mij het beste in een beetje een rechte lijn op de finish afgaan. Volgens mij staan er op http://www.gamefaqs.com trouwens ook goede 'routes' (welke boosters je dus wel en niet moet pakken).
Oki, dank.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 17:34
Verwijderd
ik was altijd blij als ik een dark jedi master zag: beetje tegenstand.

force immunity is erg praktisch, zeker omdat er later in het spel nog wel eens wave op je gecast wil worden, wat DONDERS irritant is.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:12
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 05-02-2004 @ 21:09:
Ik gebruikte ze allebei veel. Ik was een lvl. 4 soldier/lvl. 16 guardian en ik kwam maar weinig feats tekort. Als je niet in ranged weapons en skill feats investeert kom je al een heel eind. Misschien is 5/15 ideaal.

Citaat:
Havock schreef op 05-02-2004 @ 22:55:
Force resistance ipv immunity lijkt me meestal voldoende. En als je een light side jedi hebt is master valor zeker aan te bevelen.

Citaat:
lafjuh schreef op 06-02-2004 @ 14:11:
http://db.gamefaqs.com/console/xbox/...otor_swoop.txt

Hoewel mij de track op Dantooine nog steeds niet gelukt is.

O ja, hou er rekening mee dat er zowel een light side als een dark side einde is.
Oud 18-02-2004, 17:43
Verwijderd
overigens is de soldier/guardian combo echt lomp sterk.
ik zat op 5/15 en sloeg echt alles kapot wat er in mijn richting kwam aanzetten.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 17:59
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Havock schreef op 18-02-2004 @ 18:43:
overigens is de soldier/guardian combo echt lomp sterk.
ik zat op 5/15 en sloeg echt alles kapot wat er in mijn richting kwam aanzetten.
Klopt, de enige keren dat ik in de problemen kwam was op Yavin en de Starforge in dark side mode.
Oud 19-02-2004, 06:25
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 18-02-2004 @ 18:59:
Klopt, de enige keren dat ik in de problemen kwam was op Yavin en de Starforge in dark side mode.
Dat gevecht op Yavin was echt leuk. Waren tenminste een beetje redelijke tegenstanders (en veel ook).

Weet iemand trouwens of een scout/guardian zwakker is dan een soldier/gaurdian, puur wat vechten betreft? Want de soldier heeft wel een betere attack, maar ik weet niet of die wordt overgeschreven door de Jedi-class (zoals bij multiclassen meestal zo is in D&D) of dat het erbij wordt opgeteld.
Als ze namelijk even sterk zijn, vind ik de scout/guardian denk ik beter, omdat die met fijnere feats begint.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 21:42
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 19-02-2004 @ 07:25:
Weet iemand trouwens of een scout/guardian zwakker is dan een soldier/gaurdian, puur wat vechten betreft? Want de soldier heeft wel een betere attack, maar ik weet niet of die wordt overgeschreven door de Jedi-class (zoals bij multiclassen meestal zo is in D&D) of dat het erbij wordt opgeteld.
Als ze namelijk even sterk zijn, vind ik de scout/guardian denk ik beter, omdat die met fijnere feats begint.
Geen idee, maar je hebt aan het begin van het spel meer aan pure kracht dan later. Bovendien heeft de soldier een betere feat progression dan de scout....
Oud 24-02-2004, 22:07
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 24-02-2004 @ 22:42:
Geen idee, maar je hebt aan het begin van het spel meer aan pure kracht dan later. Bovendien heeft de soldier een betere feat progression dan de scout....
Dat weet ik, maar als je op level 5 multiclassed, dan mist een scout maar 1 feat tov een soldier. En aangezien ik de feats die een scout aan het begin krijgt fijner vind, zorgt dat er dus voor dat de sout voor mij uiteindelijk meer goede feats kan kiezen.

En het gaat mij eigenlijk om het einde van het spel: Is een soldier(5)/guardian(15) sterker dan een scout(5)/guardian(15)? een soldier krijgt denk ik meer hitpoints, maar verder?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 18-02-2004 @ 18:59:
en dan nog was het meestal een kwestie van Stimpack gebruiken en alles aan drek schoppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten