Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
http://www.gamebanshee.com/starwarsk...sduelarena.php Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Als je Bendak Starkiller al haalt ben je al redelijk sterk, zeker voor een scoundrel. Trouwens kun je het beste zo min mogelijk levelen voordat je jedi wordt. Want er is een cap bij lvl 20. Dus 10 levels scoundrel is nog maar 10 lvls jedi, 4 levels scoundrel en je kan 16 lvls jedi. Dan heb je aan het einde toch meer force powers.
Dit houd in dat je als scoundrel eigenlijk Bendak niet kan halen, laat staan verslaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Makkelijk te doen door na elke 3 acties de pause button te gebruiken van te voren veel large helthkits of life support packs kopen en om de aanval 1 gebruiken, eitje
Qua het schieten, ik heb dr nog nooit problemen mee gehad laat staan neergehaald te zijn dus ik denk ff door oefenen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoewel mij de track op Dantooine nog steeds niet gelukt is. ![]() O ja, hou er rekening mee dat er zowel een light side als een dark side einde is. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Weet iemand trouwens of een scout/guardian zwakker is dan een soldier/gaurdian, puur wat vechten betreft? Want de soldier heeft wel een betere attack, maar ik weet niet of die wordt overgeschreven door de Jedi-class (zoals bij multiclassen meestal zo is in D&D) of dat het erbij wordt opgeteld. Als ze namelijk even sterk zijn, vind ik de scout/guardian denk ik beter, omdat die met fijnere feats begint. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En het gaat mij eigenlijk om het einde van het spel: Is een soldier(5)/guardian(15) sterker dan een scout(5)/guardian(15)? een soldier krijgt denk ik meer hitpoints, maar verder? |
![]() |
|
|