Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben veganist dus drink geen melk. Ik gebruik ook sojamelk voor vele dingen, maar bij mij lukt het allemaal wel. Sojamelk komt in verschillende dingen terecht. Ik gebruik het eigenlijk het meest voor pannenkoeken
![]() Ik heb verder geen problemen met de smaak ofzo. Hier staan wat sojamelk recepten (engels) http://www.soya.be/recipe.php?recipe=2
|
![]() |
Ik heb ook lactose intolerantie en ontwijk het eigenljk gewoon. Pannenkoeken bijvoorbeeld maak ik met water ipv melk en dan doe ik er wel wat sojaroom bij, voor de smaak. Pizzabodems koop ik gewoon en dan beleg ik gewoon zonder kaas. Melk, kaas, yoghurt, roomijs etc. gebruik ik gewoon niet meer. In de AH kun je wel sojaijs kopen en dat is lekker! Sorbertijs trouwens ook.
Nou heb ik niet een hele erge vorm, dus ik kan best af en toe een koekje ofzo eten waar roomboter oid in is verwerkt. want ik heb eens gekeken en in heel veel eten zit een beetje roomboter, melkeiwit, lactose of nog anders... lijkt me best frustrerend als je dat ook allemaal niet eten kan! Kijk anders es op www.lekkerplantaardig.nl, staan een hoop recepten ook taarten en zo ![]() Succes!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lactose-intollerantie Kwekky | 8 | 11-04-2007 10:11 | |
Eten & Drinken |
Activia/Actimel/Vifit/Yakult etc Daantje_0705 | 79 | 08-09-2006 09:16 | |
Eten & Drinken |