Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dit is helemaal niet m'n laatste relatie. Heb daarna nog 2 maanden met een andere jongen iets gehad. Die maakte het uit, omdat ie niet (meer?) verliefd op me was. Maar als hij dat niet had gedaan, had ik t wel gedaan, want het was best wel duidelijk dat-ie niet verliefd was... ![]() t was voor mij trouwens ook duidelijk niet de liefde van m'n leven.
|
Uhm...
Mijnn vorige 'relatie' duurde ruim vier maanden... En eigenlijk ging het om een hele stomme reden uit. Hij was politiek gezien toen 'rechts' en dat was net in de tijd dat de hele wereld mij heel erg beangstigde en ik nog steeds 'links' was/ben. We hadden er heel erg vaak ruzie over, omdat het mij pijn deed dat hij het niet met me eens was. En dan vond hij weer dat hij zijn mening niet mocht zeggen. Dus op een gegeven moment heb ik het uitgemaakt, en dat is echt heel erg goed geweest. Nu zijn we nog steeds goeie vrienden en gaan we gewoon veel beter met elkaar om dan toen we wel wat hadden. (btw, hij is nu links ![]() ![]() Liefs, Margriet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom ging jouw laatste relatie uit? kiddin | 151 | 06-02-2009 12:47 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |