Advertentie | |
|
![]() |
|
Kwam door mijn moeder. Ik mocht hem niet zien als zij er niet bij was (ze werkte 80 uur in de week dus dan zie je hem dus nooit) We mochten geen handjes vasthouden, niet zoenen, niet samen uit eten gaan, ik mocht niet bij hem langs gaan. Eigenlijk mochten we niks. Vind het best knap dat hij dat dan toch anderhalf jaar heeft volgehouden.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben er heel erg blij om, trouwens ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij is niet handig bezig geweest, heeft spijt en wil me terug. Ene kant van me wil hem ook nu direct terug, andere kant van me heeft het helemaal gehad met relaties, wil even vrijgezel zijn zonder gezeur, eigen dingen doen en over tijdje opnieuw zien of het wat kan worden. |
![]() |
|
omdat we niet bij elkaar hadden moeten zijn. het kwam aan vanwege een 'foutje' (mijns inziens) en het ging gewoon verkeerd. Ik wilde het uitmaken, en zat te broeden op een nette methode, maar zij maakte het eerder uit met vage redenen (maar kwam mij mooi uit). Het zure is dat ik 10 dagen later mijn huidige vriendin ontmoette. En dat terwijl m'n ex toen nog mij mocht en nog t wel wilde proberen, en ik daar totaaaal geen trek in had, omdat ik waanzinnig verliefd was en ben, op mijn huidige vriendin.
|
Mijn relatie ging anderhalf jaar geleden uit (na 3,5 jaar) omdat het niet meer ging. De gevoelens waren (zijn?) er nog wel van beide kanten, maar er zit gewoon geen toekomst in. Het leeftijdsverschil speelde mee (hij is 10 jaar ouder), zowel dat we niet echt konden settelen (huis kopen & kindjes) als dat we weinig gespreksstof hadden. Weinig overeenkomsten, veel irritaties en ruzie, konden niet echt praten en we deden uiteindelijk nooit meer wat leuks (want wat ik leuk vond, vond hij weer niet leuk en andersom). Heel erg jammer dat het niet werkte, want ik had toch wel het gevoel dat we klikten op een bijzonder niveau. Hij was net zo'n weirdo als ik
![]()
|
Omdat ik in mijn eigen ontwikkeling al veel verder was dan hij en wij daardoor een verschillend beeld hadden van hoe een relatie hoorde te zijn en wat we daarvan verwachtten. Hij kon zich emotioneel ook totaal nog niet openstellen en had eigenlijk al vrij snel dat hij zich juist helemaal afsloot van mij. Het was van zijn kant uit dus al heel snel oppervlakkig en vooral gebaseerd op een groot stuk lichamelijke behoefte en vriendschapgevoelens. Tja, ondanks dat hij wel ouder was dan mij, was hij gewoon nog te jong en onervaren voor iets serieus. Het is dan ook alweer ruim 4 jaar geleden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles was naar mijn idee helemaal goed. Maar blijkbaar vond hij het normaal om in een relatie gewoon rond te neuken. Natuurlijk hadden wij ook zo onze normale ruzies en probleempjes, maar doot het vreemd gaan werd het allemaal erger. Uiteindelijk zijn we om de gewone problemen uit elkaar gegaan. Het vreemdgaan kwam later aan het licht.
Hoe vreemd het ook is, het blijft tot nu toe de liefde van mn (tot nu toe) leven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
We kregen steeds meer ruzie en liep het al een tijdje met ups en downs. Hij hield nog veel van mij en ik ook van hem. Van mijn kant was het alleen onvoldoende om op deze manier door te gaan (waarschijnlijk ook omdat ik er de meeste moeite mee had). In december 2007 zijn we, na 2,5 jaar en gelukkig zonder ruzie, uit elkaar gegaan.
|
![]() |
|
hij was 8 jaar ouder, en t begon een beetje een huiselijke en saaie relatie te worden. ik was niet meer verliefd op m besefte ik toen ik me steeds meer aan hem begon te ergeren. en toen heb ik het uitgemaakt.
|
Verwijderd
|
Ehm even rekenen... in september is het 3 jaar uit. Waarom: combinatie van heel wat kleine dingen, waarvan de belangrijkste achteraf gezien denk ik gewoon de slechte timing was (zomervakantie, samen in een commissie, allebei nog niet echt toe aan een relatie). We hadden nogal wat miscommunicaties, maar hij heeft het heel snel opgegeven en uitgemaakt. Met als resultaat dat het (waarschijnlijk voor allebei) voelde als unfinished business en het maar in de categorie 'wel over, maar nog niet voorbij' blijft hangen. Eerst nog een half jaar vriendje-en-vriendinnetje gespeeld, maar dan zonder het naamplaatje, tot hij ineens van de ene op de andere dag een nieuw vriendinnetje had. Maar blijkbaar bleef er nog iets zitten, want na driekwart jaar met haar ging hij vreemd met mij, en dat ging zo door tot 2 maanden geleden, toen z'n vriendin erachter kwam en het uitmaakte. En nu weten we het allebei niet meer, dus hopelijk helpt de vakantie om wat duidelijkheid te krijgen. Want het is ondertussen een aardig lange 'relatie' van meer dan 3,5 jaar geworden, die nog steeds niet echt over is
![]() |
![]() |
|
Meer dan 3 jaar geleden, het was een vrij korte relatie en was al een beetje aan het inkakken. Toen begon ik gevoelens te krijgen voor iemand anders (m'n huidige vriend) en heb ik het uitgemaakt, gelukkig had hij ook al wel door dat het niet zo lekker meer ging.
|
![]() |
Nu ruim 2 en een half jaar geleden ging het uit met mijn ex. Hij had zich bekeerd en wilde alleen nog maar bidden en ik begreep dat niet. Knielen op een bed violen, maar dan in mindere mate
![]() Zit nu in een 'break'. Ik snap zijn levenstyle niet. Hij blowt voor 10 euro per dag, is bijna 30 en heeft geen enkel plan voor die toekomst. Hij is nu aan het stoppen met blowen en eigenlijk wil ik dat het gewoon goed komt. We zijn bijna 2 en een half jaar samen ( geweest). |
![]() |
|
Ik ging vreemd, en zij zou het doen, omdat ze een persoon gevonden had die volgens haar leuker en beter was, en ze mijn goede kanten niet meer zag. Uiteindelijk zegt de wereld dat ik toch beter ben, maar zij vindt van niet. Daarna vrat ze wat van beide wallen totdat ik erachter kwam, en nu is ze bij hem.
|
Hij lag de hele dag in bed, had geen zin meer om te werken want we konden van mijn geld ook wel rondkomen. Ik was een manier aan het bedenken om het uit te maken. Maar toen ik er ook nog achter kwam dat hij vreemd ging heb ik hem met zijn spullen de straat opgesmeten.
We waren toen 4 jaar samen geweest. Wat ben ik blij dat die relatie klaar is zeg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |