Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2008, 07:55
kiddin
kiddin is offline
Ik zat een beetje in oude topics te lezen en de laatste hierover is van 2005 dus ik vroeg me af hoe het er nu voorstaat.
Oud 05-07-2008, 08:20
WolterB
WolterB is offline
Teveel verschillen waardoor irritaties aan kleine dingetjes ontstonden en gelukkig optijd ermee gestopt.
Oud 05-07-2008, 08:38
Verwijderd
Pfoe, dat is al zeker 5 jaar geleden en ja gewoon, omdat het niet meer ging. We waren (en zijn) te verschillend om een relatie te hebben, vrienden zijn gaat ons prima af. Duurde ook maximaal 6 maanden en ik ben nu al ruim drie jaar met mijn huisige vriend
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 08:48
niqui
niqui is offline
Het is al een paar jaar geleden maar het ging echt niet meer. Hij hield het meest van zijn auto en zijn vrienden en kon absoluut niet fatsoenlijk met geld omgaan. Het werd maar niet beter dus uiteindelijk ben ik vertrokken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 08:54
zeep007
zeep007 is offline
dat is alweer 6 jaar geleden
Maar een te populair vriendje, en laag zelfvertrouwen toen aan mijn kant. Dat werkt niet, en heb het uitgemaakt om eerst aan mezelf te werken. Inmiddels 4 jaar happy met huidige vriend
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 09:24
Qimm
Qimm is offline
tacktisch mailtje waarvan ik eigenlijk al niet meer wat wat erin stond. Hij had besloten dat het uit was.
Oud 05-07-2008, 09:28
Verwijderd
Jaren geleden en omdat hij me heel ongelukkig maakte.

Laatst gewijzigd op 05-07-2008 om 11:24.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 09:29
I C U
I C U is offline
Hij wilde het liefst bezig zijn met zijn eigen dingen zonder daarbij rekening met mij te hoeven houden. Gevoel was weg, hij had veel te doen, bladibla.
Oud 05-07-2008, 09:51
Verwijderd
dat was gistermorgen ging uit omdat hij persoonlijkheidskenmerken heeft waarmee ik op dit moment niet kan/wil leven, want dan ga ik er zelf helemaal aan onderdoor. even bijtanken, m'n eigen ding doen en op vakantie, en misschien dat het dan (ooit) weer kan werken, maar misschien ook wel niet.
geen gekut met gevoelens oid, want die zijn er gewoon wel. ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 10:42
Iduna
Iduna is offline
We hadden niet die gevoelens die je zou moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 11:36
Verwijderd
Pf teveel dingen bij elkaar, laten we het erop houden dat het al eens uit was geweest en we daarom eigenlijk niet meer écht voor elkaar durfden te gaan. Daardoor zijn we gekapt toen het moeilijk werd, terwijl het op zich geen onoverkomelijke problemen waren. Maarja *schouderophaalt*
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 11:53
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
Pf teveel dingen bij elkaar, laten we het erop houden dat het al eens uit was geweest en we daarom eigenlijk niet meer écht voor elkaar durfden te gaan. Daardoor zijn we gekapt toen het moeilijk werd, terwijl het op zich geen onoverkomelijke problemen waren. Maarja *schouderophaalt*
Klinkt eng bekend! Toch eens even in je fotoboek kijken of je niet mijn ex bent!
Oud 05-07-2008, 12:51
Myuki
Myuki is offline
Tussen de vijf en zes jaar geleden... Ach ja de relatie begon al op een rare manier, en het bleek gewoon niet te werken. Ik vond hem niet zo leuk als dat hij mij vond, ik was niet verliefd. Het duurde dan ook niet zo lang.
Oud 05-07-2008, 12:55
Volk
Volk is offline
Kwam door mijn moeder. Ik mocht hem niet zien als zij er niet bij was (ze werkte 80 uur in de week dus dan zie je hem dus nooit) We mochten geen handjes vasthouden, niet zoenen, niet samen uit eten gaan, ik mocht niet bij hem langs gaan. Eigenlijk mochten we niks. Vind het best knap dat hij dat dan toch anderhalf jaar heeft volgehouden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:36
Verwijderd
Omdat hij een egoïstische, noncommunicatieve, gesloten, negatieve, niettebereiken zak is.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Klinkt eng bekend! Toch eens even in je fotoboek kijken of je niet mijn ex bent!
*checkt* Nope Nou had ik het ook wel geweten als m'n ex hier nog rond zou struinen, maar goed
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:40
Rob
Rob is offline
We zaten in een neerwaartse spiraal en we hadden geen zin meer om er nog voor te gaan. Toen besloten we er maar mee te kappen.
Oud 05-07-2008, 13:40
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Omdat-ie nooit verliefd op me was denk ik Of misschien wel, in ieder geval kwam alles van mijn kant dus dat schoot niet zo op. Dat was dus ook niet echt serieus, duurde ook maar 4 maanden en is nu al drie jaar geleden.
Inmiddels ook al bijna drie jaar een nieuwe relatie.
Gelijkaardig: ik denk niet dat mijn vorige vriendin echt van mij gehouden heeft, voor haar was het eerder iets van: 'misschien als ik eens een relatie heb, misschien word ik dan plotsklaps een heel erg open persoon'. Ze heeft volgens mij van alles in het leven verwachtingen die onmogelijk zijn, en het leuke was dat alles in die relatie langs mijn kant kwam, ik heb blijkbaar ooit iets verkeerds gezegd, iets dat niet perfect bij haar plan paste en daar is het eigenlijk gestopt. Nouja, die relatie heeft toen nog 3 maand aangetrokken, om het op 5 maand totaal te brengen (en dit alles is 2 maand geleden, denk ik). Ondertussen heb ik voor mezelf ook besloten geen contact meer met haar te zoeken, omdat ik weet dat ik daar enkel mezelf mee kwets, ik voor haar toch niets beteken en haar voor mij eigenlijk ook niets meer mag laten betekenen.
Oud 05-07-2008, 13:49
Verwijderd
Citaat:
We zouden nooit met elkaar gaan trouwen, kwestie van genieten zolang het leuk is.
Ditto, ik en mijn ex pasten heel erg goed bij elkaar als goede vrienden, maar gewoon niet als stel. Het heeft 4 jaar geduurd waarvan eigenlijk alleen de eerste anderhalf goed waren en daarna was het gewoon shit. Er zijn zoveel redenen waarom ik het uiteindelijk uitgemaakt heb maar waar het op neer komt is dat ik gewoon niet van hem hield en we totaal niet bij elkaar pasten.

En ik ben er heel erg blij om, trouwens Het gevoel van opluchting nadat ik het uitmaakte was echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 14:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Omdat ik gigantisch met mezelf in de knoop zat. Maar dat is dus een reden die puur met mijzelf te maken had en daarom ging het al snel weer gewoon terug aan
Oud 05-07-2008, 14:14
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
dat was gistermorgen ging uit omdat hij persoonlijkheidskenmerken heeft waarmee ik op dit moment niet kan/wil leven, want dan ga ik er zelf helemaal aan onderdoor. even bijtanken, m'n eigen ding doen en op vakantie, en misschien dat het dan (ooit) weer kan werken, maar misschien ook wel niet.
geen gekut met gevoelens oid, want die zijn er gewoon wel. ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn.
Dit zo`n beetje letterlijk, al is het bij mij 'al' twee weken uit, na ruim een jaar.
Hij is niet handig bezig geweest, heeft spijt en wil me terug.
Ene kant van me wil hem ook nu direct terug, andere kant van me heeft het helemaal gehad met relaties, wil even vrijgezel zijn zonder gezeur, eigen dingen doen en over tijdje opnieuw zien of het wat kan worden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 14:36
Orpheo
Orpheo is offline
omdat we niet bij elkaar hadden moeten zijn. het kwam aan vanwege een 'foutje' (mijns inziens) en het ging gewoon verkeerd. Ik wilde het uitmaken, en zat te broeden op een nette methode, maar zij maakte het eerder uit met vage redenen (maar kwam mij mooi uit). Het zure is dat ik 10 dagen later mijn huidige vriendin ontmoette. En dat terwijl m'n ex toen nog mij mocht en nog t wel wilde proberen, en ik daar totaaaal geen trek in had, omdat ik waanzinnig verliefd was en ben, op mijn huidige vriendin.
Oud 05-07-2008, 15:48
Dexter_M
Dexter_M is offline
Dat is 2 weken geleden, hij had te veel gevoelens voor mij en ik had er geen voor hem. Dus toen maar uitgemaakt wel zo netjes
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 16:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn relatie ging anderhalf jaar geleden uit (na 3,5 jaar) omdat het niet meer ging. De gevoelens waren (zijn?) er nog wel van beide kanten, maar er zit gewoon geen toekomst in. Het leeftijdsverschil speelde mee (hij is 10 jaar ouder), zowel dat we niet echt konden settelen (huis kopen & kindjes) als dat we weinig gespreksstof hadden. Weinig overeenkomsten, veel irritaties en ruzie, konden niet echt praten en we deden uiteindelijk nooit meer wat leuks (want wat ik leuk vond, vond hij weer niet leuk en andersom). Heel erg jammer dat het niet werkte, want ik had toch wel het gevoel dat we klikten op een bijzonder niveau. Hij was net zo'n weirdo als ik
Oud 05-07-2008, 16:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Omdat ik in mijn eigen ontwikkeling al veel verder was dan hij en wij daardoor een verschillend beeld hadden van hoe een relatie hoorde te zijn en wat we daarvan verwachtten. Hij kon zich emotioneel ook totaal nog niet openstellen en had eigenlijk al vrij snel dat hij zich juist helemaal afsloot van mij. Het was van zijn kant uit dus al heel snel oppervlakkig en vooral gebaseerd op een groot stuk lichamelijke behoefte en vriendschapgevoelens. Tja, ondanks dat hij wel ouder was dan mij, was hij gewoon nog te jong en onervaren voor iets serieus. Het is dan ook alweer ruim 4 jaar geleden.
Oud 05-07-2008, 16:51
Verwijderd
Alles was naar mijn idee helemaal goed. Maar blijkbaar vond hij het normaal om in een relatie gewoon rond te neuken. Natuurlijk hadden wij ook zo onze normale ruzies en probleempjes, maar doot het vreemd gaan werd het allemaal erger. Uiteindelijk zijn we om de gewone problemen uit elkaar gegaan. Het vreemdgaan kwam later aan het licht.

Hoe vreemd het ook is, het blijft tot nu toe de liefde van mn (tot nu toe) leven.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 17:56
Verwijderd
Omdat hij nogal onbegrijpbare woedeaanvallen had op de gekste momenten, en mij daarbij niet spaarde. Verder ook omdat ik besefte dat ik niet bij hem was omdat hij leuk was, maar omdat hij gewoon een leuke familie heeft en ik 't erg goed met ze kon(kan) vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 18:07
Verwijderd
We kregen steeds meer ruzie en liep het al een tijdje met ups en downs. Hij hield nog veel van mij en ik ook van hem. Van mijn kant was het alleen onvoldoende om op deze manier door te gaan (waarschijnlijk ook omdat ik er de meeste moeite mee had). In december 2007 zijn we, na 2,5 jaar en gelukkig zonder ruzie, uit elkaar gegaan.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 19:36
tuttebel
tuttebel is offline
hij was 8 jaar ouder, en t begon een beetje een huiselijke en saaie relatie te worden. ik was niet meer verliefd op m besefte ik toen ik me steeds meer aan hem begon te ergeren. en toen heb ik het uitgemaakt.
Oud 05-07-2008, 20:45
Verwijderd
Gevoelens waren weg, vond hem gewoon niet meer leuk genoeg..
We waren 16 maanden bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 21:01
Verwijderd
Niet meer verliefd.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 21:15
Verwijderd
Ehm even rekenen... in september is het 3 jaar uit. Waarom: combinatie van heel wat kleine dingen, waarvan de belangrijkste achteraf gezien denk ik gewoon de slechte timing was (zomervakantie, samen in een commissie, allebei nog niet echt toe aan een relatie). We hadden nogal wat miscommunicaties, maar hij heeft het heel snel opgegeven en uitgemaakt. Met als resultaat dat het (waarschijnlijk voor allebei) voelde als unfinished business en het maar in de categorie 'wel over, maar nog niet voorbij' blijft hangen. Eerst nog een half jaar vriendje-en-vriendinnetje gespeeld, maar dan zonder het naamplaatje, tot hij ineens van de ene op de andere dag een nieuw vriendinnetje had. Maar blijkbaar bleef er nog iets zitten, want na driekwart jaar met haar ging hij vreemd met mij, en dat ging zo door tot 2 maanden geleden, toen z'n vriendin erachter kwam en het uitmaakte. En nu weten we het allebei niet meer, dus hopelijk helpt de vakantie om wat duidelijkheid te krijgen. Want het is ondertussen een aardig lange 'relatie' van meer dan 3,5 jaar geworden, die nog steeds niet echt over is
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 21:34
Egel
Egel is offline
Omdat zij zich -zachtjes gezegd- anders voordeed dan ze was, en omdat ik gaaf vinden en overeenkomsten zien verwarde met verliefdheid.
Oud 05-07-2008, 22:12
Villain
Villain is offline
Meer dan 3 jaar geleden, het was een vrij korte relatie en was al een beetje aan het inkakken. Toen begon ik gevoelens te krijgen voor iemand anders (m'n huidige vriend) en heb ik het uitgemaakt, gelukkig had hij ook al wel door dat het niet zo lekker meer ging.
Oud 05-07-2008, 22:28
Velma
Velma is offline
Citaat:
Omdat-ie nooit verliefd op me was [..] in ieder geval kwam alles van mijn kant dus dat schoot niet zo op.
En toen werd hij wél echt verliefd op een ander en was het compleet kaputski.
Oud 05-07-2008, 22:52
Noddy
Noddy is offline
Omdat hij zei dat hij "bindingsangst" had. Toen zei hij: "Het ligt niet aan jou, maar aan mij."

Ongelooflijk, dat was nog erger dan dat hij het uitmaakte.
Oud 05-07-2008, 23:19
Au
Au is offline
Omdat ik verliefd werd op 'n ander meisje, en zij ook op mij. Dat is al 'n jaar of 3 geleden. Dat is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb, gelukkig ook heel veel van geleerd. En gelukkig ook nog goed contact met m'n ex van toen. Zoiets zou 'k nooit meer doen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 00:37
El Chupacabras
Citaat:
*checkt* Nope Nou had ik het ook wel geweten als m'n ex hier nog rond zou struinen, maar goed
Ben jij inmiddels weer aan de man?
Oud 06-07-2008, 10:31
snoopy
snoopy is offline
De communicatie tussen ons was niet zo best, plus dat we allebei erg andere dingen wilden. Eigenlijk hadden we allebei het idee dat we ons erg moesten aanpassen aan de ander.
Oud 06-07-2008, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ben jij inmiddels weer aan de man?
Offtopic: Sort of, dat zou mijn fotoboek toch wel weer duidelijk moeten maken
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 12:00
El Chupacabras
Citaat:
Offtopic: Sort of, dat zou mijn fotoboek toch wel weer duidelijk moeten maken
Ja maar gluur ik nooit zo in!
Oud 06-07-2008, 17:20
cagie
cagie is offline
De relatie liep al heel lang niet lekker meer. Daarnaast had hij met een ander meisje gezoend en dat niet verteld. Anderhalve maand later kwam ik daar via een vriend van hem achter.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 18:55
Pluis
Pluis is offline
hij voelde minder voor mij dan ik voor hem.
Oud 06-07-2008, 21:43
wup
wup is offline
Nu ruim 2 en een half jaar geleden ging het uit met mijn ex. Hij had zich bekeerd en wilde alleen nog maar bidden en ik begreep dat niet. Knielen op een bed violen, maar dan in mindere mate Dit was na iets meer dan een jaar.
Zit nu in een 'break'. Ik snap zijn levenstyle niet. Hij blowt voor 10 euro per dag, is bijna 30 en heeft geen enkel plan voor die toekomst. Hij is nu aan het stoppen met blowen en eigenlijk wil ik dat het gewoon goed komt. We zijn bijna 2 en een half jaar samen ( geweest).
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 22:50
Malossi
Malossi is offline
Ik ging vreemd, en zij zou het doen, omdat ze een persoon gevonden had die volgens haar leuker en beter was, en ze mijn goede kanten niet meer zag. Uiteindelijk zegt de wereld dat ik toch beter ben, maar zij vindt van niet. Daarna vrat ze wat van beide wallen totdat ik erachter kwam, en nu is ze bij hem.
Oud 06-07-2008, 22:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Omdat ze haar vrijheid teveel miste.
Oud 06-07-2008, 23:41
Verwijderd
Teveel verschillen, waardoor we vaak ruzie om eigenlijk vrij weinig hadden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 08:01
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Hij lag de hele dag in bed, had geen zin meer om te werken want we konden van mijn geld ook wel rondkomen. Ik was een manier aan het bedenken om het uit te maken. Maar toen ik er ook nog achter kwam dat hij vreemd ging heb ik hem met zijn spullen de straat opgesmeten.
We waren toen 4 jaar samen geweest. Wat ben ik blij dat die relatie klaar is zeg.
Oud 07-07-2008, 08:34
Verwijderd
was eerlijk gezegd gewoon een mismatch + liefde van m'n leven ontmoet, dik jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 21:44
Armoed
Armoed is offline
Omdat ze een spanjaard neukte.
Reageren

Regels voor berichten