Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan goed tekenen, maar de compositie spreekt mij niet zo aan
wolken en zon, maar ook waaiende blaadjes als in een storm. Volle takken, maar 1 met alleen maar kleine blaadjes (dat klopt volgens mij niet eens, want bladeren vallen af en komen tegelijk allemaal terug,dus kan minder vol, maar niet meteen zo klein) vogels enzo, tja, het maakt het geheel een beetje cliche terwijl je echt heel goed tekent!
|
Verwijderd
|
Ik ga hem niet inkleuren.
Ik heet Sina. Er hoort geen duiveltje vast te zitten in de boom. Deze tekening heb ik trouwens gemaakt voor een nicht van me om op te sturen (voor haar verjaardag). Ik had een aantal jaar geleden ook een boom getekend voor haar en wist nu niks te tekenen dus heb ik hetzelfde getekend. Dit is de oude: ![]() en bedankt voor de reacties ![]() |
![]() |
|
Mooi!
alleen vind ik het op de een of andere manier lijken alsof de bladeren er als een parachute overheen hangt, dus in een boog, dat lijkt wat onnatuurlijk.. maar verder, top! ![]()
|
Wauw, wat een heerlijke oude boom
![]() Ik heb nog wel wat kritiek. Kijk een naar hoe de boom op de grond staat. Je hebt aan de onderkant van de boom mooie dikke wortels, maar al snel gaan die over in vreselijk dunne gevallen. Een dikke oude boom zou zo nooit kunnen blijven staan. Bij van dit soort bomen zie je vaak dat zo'n wortel de grond in gaat en er een klein stukje later weer bovenuit komt. Dat is dan vaak bijna even dik als waar hij erin ging. Je moet beseffen dat er qua oppervlak er onder de grond bijna net zo'n hoeveelheid wortels zijn als er takken zijn. Ik hoop dat je er wat mee kan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Vrolijke kadavers en meer van zulks Verwijderd | 207 | 07-10-2013 14:18 | |
ARTistiek |
[Tekening]Een appel die niet ver van de boom is gevallen Cherry Springs | 19 | 16-04-2006 23:28 | |
ARTistiek |
[Wedstrijd] Maak een tekening, photosoep creatie, etc etc, Bij een gedicht. Doodle! | 4 | 22-05-2004 11:48 | |
ARTistiek |
[IMG] Boompje Verwijderd | 9 | 04-05-2004 22:50 | |
ARTistiek |
Tekening LucyWillow | 19 | 03-04-2004 22:15 | |
ARTistiek |
Bomen... Yfkuhhh | 11 | 08-11-2003 11:43 |