Advertentie | |
|
![]() |
|
max models, info@maxmodels.nl
||
Citaat:
Als je "serieus" al niet eens fatsoenlijk kunt spellen.. Zit er vast een Grote toekomst voor je in ![]() Maar ach, laat ik even meewerken: *klik* |
![]() |
|
Ik weet het niet zo uit mijn hoofd maar in de fancy staat volgens mij op de eerste pagina altijd een model en die verteld ook hoe ze het is geworden... misschien kun je op de bieb wat oude nakijken om achter wat adressen/tips te komen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Onzin, ik zit zel tijdje bij elite en zo moeiljk doen ze niet. ze hebben wel strenge eisen qua maten.
||
Citaat:
Ze zijn best wel streng in het aan nemen van mensen... maar je hoeft natuurlijk niet zo *groot* te beginnen...er zijn genoeg andere buro's die ook veel werk voor je kunnen hebben ![]() Maar @Zuig, Vind je het heel erg als ik geen bal geloof van je verhaal *Dat je al een tijdje bij Elite staat ingeschreven*? |
![]() |
||
Citaat:
En nogmaals ze zijn niet STRENG bij elite, natuurlijk moet je dr opzich wel goed uitzien maar het is echt niet zo dat ze ontzettend streng zijn. Hoorde laatst verhaal van een meisje die bij elite wilde inschrijven en dat ze zei dat ze niet aangenomen was omdat ze 40 kilo moest wegen, dat is dus ook dikke bullshit.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Laatst ingeschreven bij paparazzi ja, www.elitemodel.com Heb verder niet veel voor elite gedaan vandaar.
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn eigen ervaring met Elite is dat ze aardig streng zijn. Ik sta er nu ook ene paar weken ingeschreven maar ben wel door een paar "keuringen" heen gegaan. heb ej al wat gedaan via hun?....en bij welke buro's sta je nog meer? het mannelijke buro van Elite is Max models...Voor de duidelijkheid ![]() Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 14:35. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zit nu dus eigenlijk officieel bij paparazzi, ik zat/zit dus nog bij elite maar ik heb één keer een fotoshoot gedaan en dat was voor een tijdschrift, dus ik heb niet echt een elite portfolio, voor paparazzi heb ik verder al paar shoots gedaan en ik ga over twee weekjes naar parijs ![]()
||
Citaat:
![]() neej ik ging er heen met mn Portofolio en toen moest ik die achter laten. Een week daarop werd ik gebelt dat ik een proef shoot mocht doen met een van die fotografen. die zijn *gekeurd*..toen moest ik mezelf 4 weken elke dag een uur uitsloofen op een sportschool in Adam...(werd dooor hun betaald en had een eige instructeur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
taalkennis was geen pré ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en noé, leuk dat je me onthouden hebt...was jou allang weer vergeten namelijk
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Business modellen lolala | 0 | 14-11-2009 13:01 | |
Lifestyle |
Model worden Simon4444 | 9 | 26-02-2008 13:53 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WIS] dynamisch model opmaken gijsss | 12 | 10-01-2007 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Model Behaviour FireCracker | 27 | 04-06-2004 12:04 | |
Software & Hardware |
Informatie, voordelen, nadelen over printers de modellen zijn...... Maradinus | 4 | 08-01-2004 09:58 | |
Lifestyle |
Mooiste Model (man/vrouw) €v€li€n | 100 | 02-07-2003 08:15 |