Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 12:02
FireCracker
FireCracker is offline
Yorin brengt een nieuwe serie waarin nog even wordt doorgelift op het succes van Idols. Dit keer geen valse kraaien maar wannabe topmodellen.

Docusoap
Veel meisjes dromen ervan: een succesvolle carrière in de mode-industrie. Een bestaan als topmodel is voor velen een droom waarin glitter & glamour, reisjes naar fashionsteden als Milaan, Parijs en New York en het lopen in modeshows van Jean Paul Gaultier en Dolce & Gabanna orde van de dag zijn. In de nieuwe Britse docusoap 'Model Behaviour' volgt de kijker twaalf weken lang vijf jonge wannabe modellen tijdens de zware weg naar de top.

Coverfoto
De meiden zijn geselecteerd uit duizenden hoopvolle beauty's door een strenge jury, waarvan de leden afkomstig zijn uit het modevak. Voor slechts één van hen is de hoofdprijs weggelegd: een jaarcontract als model, een coverfoto op de Cosmopolitan en de kans op het lopen van een show tijdens de London Fashion Week. Tijdens een zeer intensieve periode van twee maanden waarin zij worden klaargestoomd voor het vak, wonen de vijf potentiële modellen met elkaar in een Londens appartement.

Jaloezie
De meisjes worden op de voet gevolgd, waarbij duidelijk te zien is hoe de meisjes tot het uiterste gaan om hun einddoel te bereiken. De onderlinge jaloezie, rivaliteit en druk van familie doen de gemoederen vaak hoog oplopen. Op donderdag 12 juni is er een extra lange eerste uitzending. Een uur lang zijn audities in Birmingham en Manchester te zien, waar honderden meisjes tussen 16 en 24 jaar op afkomen. Hierna is Model Behaviour elke donderdag om 20.30 uur te zien bij Yorin.

zijn er nog meer mensen die het toch best wel leuk vinden om te kijken?
Oud 07-07-2003, 12:33
El Kim
El Kim is offline
Ja, zeker dat het leuk is alleen soms vraag ik me echt af wat de jury in sommige meisjes ziet...
Oud 07-07-2003, 12:49
8m&m85
8m&m85 is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-07-2003 @ 13:33:
Ja, zeker dat het leuk is alleen soms vraag ik me echt af wat de jury in sommige meisjes ziet...
Ja dat vraag ik me ook af, sommigen zijn echt lelijk

maar het is best leuk om naar te kijken, alleen niet echt om zo te volgen of mee te leven als Idols, niet dat ik daar fan van was, maar je leefde wel beetje mee
Oud 07-07-2003, 19:00
gladiatorgirl
gladiatorgirl is offline
die ene jurylid is lekker :-)
Oud 07-07-2003, 20:41
Cupcake
Cupcake is offline
Ik vind het ook erg leuk om naar te kijken. En inderdaad, er zitten er echt een aantal bij die gewoon lelijk zijn.
Oud 07-07-2003, 21:12
FireCracker
FireCracker is offline
die Jenny Davies is wel lief
Oud 07-07-2003, 21:44
shaya
shaya is offline
er ging gewoon een tekst over bij m'n engels examen
Oud 07-07-2003, 21:51
vixen
vixen is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 07-07-2003 @ 22:12:
die Jenny Davies is wel lief
Is dat die met die baby en die lelijke vriend? Want die vind k inderdaad ook erg lief .
Oud 08-07-2003, 11:16
Verwijderd
Ja, ik kwam er toevallig in terecht en inderdaad stiekem best wel leuk eigenlijk!!

Ik vind er niet echt lelijke meisjes tussen zitten, wel echt mooie.. (Jenny, en dan niet die met die blonde haren maar die ander.. en die lange donkere..)
Oud 08-07-2003, 12:12
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-07-2003 @ 12:16:
Ja, ik kwam er toevallig in terecht en inderdaad stiekem best wel leuk eigenlijk!!

Ik vind er niet echt lelijke meisjes tussen zitten, wel echt mooie.. (Jenny, en dan niet die met die blonde haren maar die ander.. en die lange donkere..)
die ja

spoiler
5
4
3
2
1
ik heb ergens gelezen dat ie blonde jenny gaat winnen
1
2
3
4
5
einde spoiler
Oud 11-07-2003, 20:01
Verwijderd
ik heb t voor gaande niet gelezen en ik wil dat Maisie wint (ja die met dat haar) of dat donkere meisje met lang haar

ik vind Jenny niet leuk, maar het programma stiekem wel
Oud 11-07-2003, 20:14
FireCracker
FireCracker is offline
npu, aangezien die blonde jenny er nu volgens mij uit is, gaat ze ook niet winnen... onbetrouwbare bronnen zijn altijd onbetrouwbaar

Jenny is eruit
Oud 11-07-2003, 22:18
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 08-07-2003 @ 13:12:
die ja

spoiler

einde spoiler
Dat had ik ook gelezen..

paar weken terug zag ik nog die site.. maar nu kan ik alleen de site van het afgelopen seizoen zien vinden (2002), op tv is nu 2001 geloof ik...
Oud 11-07-2003, 23:54
Orsino*
Orsino* is offline
Ik vind het ook wel een leuk programma om te kijken, altijd jammer dat het maar een half uurtje duurt
Oud 12-07-2003, 11:58
Aurora
Aurora is offline
*vindt het ook leuk*

Ik vind dat ene meisje mooi, Patricia heet ze ofzo? Haar foto was echt onwijs mooi, wow!
Oud 12-07-2003, 21:59
El Kim
El Kim is offline
Ik stond trouwens wel te kijken van wat make-up en mooie kapsels deden...

Maar ik had eigenlijk gehoopt dat Layla zou winnen, die vond ik zoooooooooooo mooi! Maar ze is helaas niet door... en degene van 1.68 m die te klein was vond ik ook heel mooi ik geloof dat ze ook Jenny heette (ze had lang, zwart haar heel mooie huid lijkt een beetje op Sophie Ellis-Bextor)
Oud 12-07-2003, 22:02
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-07-2003 @ 22:59:
Ik stond trouwens wel te kijken van wat make-up en mooie kapsels deden...

Maar ik had eigenlijk gehoopt dat Layla zou winnen, die vond ik zoooooooooooo mooi! Maar ze is helaas niet door... en degene van 1.68 m die te klein was vond ik ook heel mooi ik geloof dat ze ook Jenny heette (ze had lang, zwart haar heel mooie huid lijkt een beetje op Sophie Ellis-Bextor)
die ja ik ging zo hard schreeuwen toen ze eruit ging... stom gedoe... *wil een jenny in dr agenda*
Oud 13-07-2003, 00:13
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Jenny Davies was dat..
Oud 13-07-2003, 10:33
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 13-07-2003 @ 01:13:
Jenny Davies was dat..
weet ik
Oud 13-07-2003, 16:20
Vada
Vada is offline
Ik heb het de laatste 2 of 3 keer niet gezien. Ik heb alleen gezien dat ze uit duizenden meisjes die meisjes gingen halen, de eerste en 3e aflevering heb ik gezien ofzo. Vond het wel leuk ja

Alleen ik heb nu dus geen idee wie er nog inzitten enz enz enz.
Oud 13-07-2003, 16:44
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 11-07-2003 @ 21:14:
npu, aangezien die blonde jenny er nu volgens mij uit is, gaat ze ook niet winnen... onbetrouwbare bronnen zijn altijd onbetrouwbaar
Er gaat nog vanalles gebeuren....
En zelfs onbetrouwbare bronnen kunnen achteraf toch betrouwbaar blijken te zijn...
Oud 15-08-2003, 10:08
Freshh~
Freshh~ is offline
Jezus zat het gisteren te kijken en ik volg het eigenlijk niet echt, kijk meestal stukken [toevallig gisteren dan de hele aflevering]
wat is dat ene wijf een kreng zeg [ik weet niet hoe ze heet, maar ze heeft een beetje tanden die naar achteren staan ]
dat ze dat nieuwe blonde meisje niet eens bij haar op haar kamer mocht slapen, echt een Bitch is dat!

Heeft iemand anders het ook nog gezien?
Oud 15-08-2003, 11:27
Verwijderd
Als ik erlangs zap, laat ik het aanstaan. vind het wel grappig, maar volg het niet.
Oud 15-08-2003, 13:13
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 15-08-2003 @ 11:08:
Jezus zat het gisteren te kijken en ik volg het eigenlijk niet echt, kijk meestal stukken [toevallig gisteren dan de hele aflevering]
wat is dat ene wijf een kreng zeg [ik weet niet hoe ze heet, maar ze heeft een beetje tanden die naar achteren staan ]
dat ze dat nieuwe blonde meisje niet eens bij haar op haar kamer mocht slapen, echt een Bitch is dat!

Heeft iemand anders het ook nog gezien?
Alicia!!!! Ja da's echt een bitch!!! onsportief jaloers egoistischkreng

wat is er trouwens afgelopen donderdag gebeurd (heb het gemist )
Oud 15-08-2003, 14:04
Verwijderd
ik zag er toevallig gister een stukje van (verder nog nooit gezien), teneerste vraag ik me af waarom die ene er niet tegen kan dat die anderen de hele tijd de airco aan hebben.. (ik bedoel is toch best lekker) en dan die andere die vond dat ze niet bij haar in de kamer mocht.. zonder reden.. (nou ja die kamer zou dan te klein zijn..) echt triest.. ik kan niet tegen zulke zeik mensen en ik zal ook nooit meer naar dat stomme gezeur kijken

(heb het trouwens helemaal gehad met real life soaps en van 'idols'-achtige programma's)
Advertentie
Oud 15-08-2003, 14:51
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Ik vind het ook wel leuk eigenlijk. Alleen kan ik het nooit altijd bekijken omdat ik het altijd vergeet of niet kan, ofzo.
Oud 04-06-2004, 09:30
Shadina
Shadina is offline
Het is weer terug he!
Ik was gister aan het zappen.. en zag het opeens op tv. Tis dit keer met jongens en met meisjes. Damn.. veel mensen hebben echt te veel zelfvertrouwen. Ze zijn zo afschuwelijk lelijk en dan gaan ze nog meedoen aan een modellenwedstrijd. Vooral die 1e gozer die door is. En wat ook zo lelijk is.. al die geblondeerde koppen.. allemaal uitgegroeid.. en veel gel. Zo vies.
Oud 04-06-2004, 12:04
Ieke
Ieke is offline
Topic is bijna een jaar oud. Kan je beter een nieuwe openen.

Regels voor berichten