Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() spoiler 5 4 3 2 1 ik heb ergens gelezen dat ie blonde jenny gaat winnen 1 2 3 4 5 einde spoiler
|
Ik stond trouwens wel te kijken van wat make-up en mooie kapsels deden...
![]() Maar ik had eigenlijk gehoopt dat Layla zou winnen, die vond ik zoooooooooooo mooi! Maar ze is helaas niet door... en degene van 1.68 m die te klein was vond ik ook heel mooi ik geloof dat ze ook Jenny heette (ze had lang, zwart haar heel mooie huid lijkt een beetje op Sophie Ellis-Bextor)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En zelfs onbetrouwbare bronnen kunnen achteraf toch betrouwbaar blijken te zijn... |
![]() |
|
Jezus zat het gisteren te kijken en ik volg het eigenlijk niet echt, kijk meestal stukken [toevallig gisteren dan de hele aflevering]
wat is dat ene wijf een kreng zeg ![]() ![]() dat ze dat nieuwe blonde meisje niet eens bij haar op haar kamer mocht slapen, echt een Bitch is dat! Heeft iemand anders het ook nog gezien? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() wat is er trouwens afgelopen donderdag gebeurd (heb het gemist ![]()
|
Verwijderd
|
ik zag er toevallig gister een stukje van (verder nog nooit gezien), teneerste vraag ik me af waarom die ene er niet tegen kan dat die anderen de hele tijd de airco aan hebben.. (ik bedoel is toch best lekker) en dan die andere die vond dat ze niet bij haar in de kamer mocht.. zonder reden.. (nou ja die kamer zou dan te klein zijn..) echt triest.. ik kan niet tegen zulke zeik mensen en ik zal ook nooit meer naar dat stomme gezeur kijken
(heb het trouwens helemaal gehad met real life soaps en van 'idols'-achtige programma's) |
Advertentie |
|
![]() |
|
Het is weer terug he!
Ik was gister aan het zappen.. en zag het opeens op tv. Tis dit keer met jongens en met meisjes. Damn.. veel mensen hebben echt te veel zelfvertrouwen. Ze zijn zo afschuwelijk lelijk en dan gaan ze nog meedoen aan een modellenwedstrijd. Vooral die 1e gozer die door is. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model (4) #2 Verwijderd | 500 | 04-03-2006 15:12 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model! Nieuw! Verwijderd | 500 | 08-07-2005 11:51 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma Verwijderd | 250 | 01-11-2004 06:26 | |
De Kantine |
Ken jij mensen die op een beroemdheid willen lijken en er alles aan doen Verwijderd | 78 | 05-08-2004 12:48 | |
Films, TV & Radio |
Model Behaviour Verwijderd | 52 | 11-06-2004 14:51 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Topmodel boejakai | 208 | 29-01-2004 20:39 |