Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 18:45
enzovoorts
enzovoorts is offline
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en toen zag ik deze op de vodafone site staan.

Ik heb nu vodafone prepaid dus dat zal wel goed bij elkaar passen. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die deze mobiel al hebben en mij kunnen vertellen hoe deze bevalt.

http://onlinewinkel.vodafone.nl/voda.../imv525bl.html

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2004, 09:11
Rareman2
Rareman2 is offline
Ja, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
Oud 23-02-2004, 17:33
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
mijn broertje heeft hem gekocht maar hij doet er neit zoveel mee. hij heeft gewoon het bedrag dat zeggen betaald maar volgens mij zit er wel een addertje onder het gras hoor. ik vind hem zelf wel tegenvallen, hij heeft niet zoveel functies als bijv. een nokia, dus ik denk dat je beter een andere telfoon kunt kopen voor wat meer geld.
ik vind hem trouwens ook best lomp en hij is vrij zwaar.
de telfoon van mijn broertje is nou ook al een beetje kapot: hij blijft niet dicht zitten.
Oud 25-02-2004, 16:35
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 23-02-2004 @ 18:33:
mijn broertje heeft hem gekocht maar hij doet er neit zoveel mee. hij heeft gewoon het bedrag dat zeggen betaald maar volgens mij zit er wel een addertje onder het gras hoor. ik vind hem zelf wel tegenvallen, hij heeft niet zoveel functies als bijv. een nokia, dus ik denk dat je beter een andere telfoon kunt kopen voor wat meer geld.
ik vind hem trouwens ook best lomp en hij is vrij zwaar.
de telfoon van mijn broertje is nou ook al een beetje kapot: hij blijft niet dicht zitten.
Nokia maken de meest ugly en slechte telefoons, geloof mij maar. Er zijn wat uitzonderingen, zoals de 8910(i) en de 6230 maar die zijn gewoon lekker chique en zakelijk, die kun jij vast niet betalen van je zakgeld Voor het 13-17 jarig tienergros zijn er spuuglelijke modellen zoals de 1xxx, 1xxx en de 3xxx serie met verwisselbare frontjes in jaren-60-behang-patroon. Tis maar wat je mooi vind en dan noemen ze zo'n gedrocht ook nog fashion, waar Nokia zich tegenwoordig op concentreerd

Met Motorola is echt niks mis, maken ontzettend mooie telefoons, zoals de V600, MPX-220, MPX-200, MPX-100. Gave TFT kleurenschermpjes met hoge resolutie (176*220) en mp3-beltonen.

Geldt ook voor de Motorola V525 die ik uitgebreid heb mogen testen. Hij maakt prima foto's met zijn VGA-cam. Verwacht geen technische hoogstandjes als een SD-geheugenkaartslot en Windows OS, zoals bij de MPX-serie. Hij heeft wel 5mb geheugen wat eigenlijk zat is voor de gewone user, je kunt er redelijk wat beltonen, JAVA-games en spelletjes in opslaan. Alleen maar een aantal mp3-beltonen, maar die nemen ook flink wat geheugen in Connectiviteit is ook erg goed. Hij heeft USB en Bluetooth!

Conclusie: gewoon doen! voor dat geld heb je echt een mooie telefoon die makkelijk te vergelijken is met duurdere modellen. En je krijgt er ook nog eens een hele smak beltegoed bij.

Het enigste addertje onder het gras is dat je rond moet lopen met een toestel met wat vodafone logootjes, maar als je kijkt naar de functies neem je dat er maar bij op de koop toe.

Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:53
Koen
Koen is offline
M'n broertje heeft er onlangs ook 1 aangeschaft en voor zover ik kon zien ben ik 't helemaal met Orion16 eens (zoals vaker, wanneer 't over GSM's gaat ). Wie dat ding inruilt voor een Nokia is absoluut op z'n achterhoofd gevallen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:03
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Koen schreef op 25-02-2004 @ 18:53:
Wie dat ding inruilt voor een Nokia is absoluut op z'n achterhoofd gevallen.

Op een één of andere manier is dat gewoon grappig als je daar misbruik van kunt maken, van die Pro-Nokia figuren Niet dat ik dat zelf heb meegemaakt hoor..
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 19:33
hi
hi is offline
Ik zie het addertje niet zitten vodafone is toch betrouwbaar en toestel is gewoon goed

@ Orion: qua nokia denk ik dat naast de 6230 jij ook de 6220 mooi of goed zal vinden. Hoe zit het met de camera kwaliteiten bij dat toestel?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 19:52
Verwijderd
ik haat nokia, mijn 5210, stootvast zeiden ze.. nah mooi dat ie stuk is.. ik heb nou ook een motorola (c350) simpel en klein/licht.
ik hoef al die snuffjes niet..

greet*z
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 00:18
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
lullow schreef op 29-02-2004 @ 20:52:
ik haat nokia, mijn 5210, stootvast zeiden ze.. nah mooi dat ie stuk is..
Dat ding is gewoon een niet werkende ripoff van een 6250.
Oud 01-03-2004, 10:29
Verwijderd
Geinig apparaatje, m'n zusje heeft em ook.
Werkt best leuk, best mooi schermpje. Foto kwaliteit is belabberd maar ach. Voor dat geld doe je geen miskoop. En hij is best dik, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:30
Koen
Koen is offline
Citaat:
Glow schreef op 01-03-2004 @ 11:29:
Werkt best leuk, best mooi schermpje. Foto kwaliteit is belabberd maar ach. Voor dat geld doe je geen miskoop. En hij is best dik, dat wel.
Hij maakt foto's op 640x480, das hoger dan de meeste andere telefoon camera's. Wel gaaf dat je MP3 kan gebruiken als ringtone.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
De Motorola is als je het mij vraagt niet geweldig. Ik heb vandaan wat met de v525 gespeelt en het ding is amper dikker dan een Nokia 6600, naar verhouding valt het wel mee dus. Voor dat geld zou ik me sowieso niet wagen aan een telefoon met camera.. de software van de Motorola is gewoon bagger, een merk als Samsung of Nokia werkt tenminste prettig.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:27
Verwijderd
zo iets heet nou wennen ik dacht in het begin ook.. OMG waar ben ik aan begonnen, maar nu werkt het
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 20:26
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
lullow schreef op 01-03-2004 @ 19:27:
zo iets heet nou wennen ik dacht in het begin ook.. OMG waar ben ik aan begonnen, maar nu werkt het
Het is simpele logica die ontbreekt..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:36
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Het is gewoon 640x480 VGA kwaliteit, dus daar moet je -eigenlijk- ook niet veel van verwachten. Maar natuurlijk telt ook wáár je de foto maakt, buiten krijg je veel betere resultaten als op een donkere plek, bijv. in een discotheek en de meeste telefoons schieten van dichtbij ook mooiere plaatjes. Lens is nogal gevoelig voor beweging, dus als je hier allemaal rekening mee houdt krijg je een stuk betere foto's.

Zo kan het ook, en deze zijn gewoon genomen met een Nokia 7650 met VGA camera, lang niet verkeerd voor een mobiel. Tuurlijk heb je wel verschillen in de uiteindelijke kwaliteit maar hier ben ik toch best wel over te spreken, voor een cam. van een telefoon tenminste!

Maargoed, het komt nog niet echt in de buurt van de gemiddelde digicam, maar die tijd is snel voorbij, de Sharp GX-30 wordt over een paar weken gereleased hier in Nederland, door Vodafone. Deze telefoon maakt plaatjes op 1.3 megapixelresolutie wat alweer stukken beter is Hopelijk mag ik die snel gaan reviewen, hehe

Menu van de moto v525: Motorola staat er wel om bekend om van zich eigen niet zulke geweldige menu's te hebben maar de één vind het fijn, de ander juist niet. Ik zweer bij de afgeslankte Symbian-versie van wat er op mijn Ericsson T68 staat, ik vind het super, anderen weer niet. Persoonlijk vind ik de Samsung E700 weer klotemenu's te hebben (de slash zit niet eens onder de één, daarvoor moet je alweer door 3 aparte submenus bladeren) terwijl de ander juist zegt dat dat een beetje wennen is. Gewoon proberen in de winkel, die telefoon. Kijken of het goed aanvoelt, het menu. Als je er heel erg sterk aan moet wennen dan zal het nooit lekker gaan ook.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:43
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
hi schreef op 29-02-2004 @ 20:33:
Ik zie het addertje niet zitten vodafone is toch betrouwbaar en toestel is gewoon goed

@ Orion: qua nokia denk ik dat naast de 6230 jij ook de 6220 mooi of goed zal vinden. Hoe zit het met de camera kwaliteiten bij dat toestel?
Nou, ik ben heel erg veeleisend qua telefoons, ik ben zelf ook toe aan een nieuwe en ik wacht puur tot er een (Windows Mobile Smartphone) uit is die aan mn eisen voldoet. Ik vind de Nokia 6220 ook allesbehalve mooi. Echt lelijk. Nouja, kwestie van smaak misschien maar het verouderde scherm (STN 4096 kleuren), slechte polyfone geluid en de QVGA*-camera maken dat er zeker niet beter op. Het design van de 6230 is veel beter en hij heeft meer mogelijkheden, beter scherm en betere camera, kortom, ik zou hierop wachten, krijg je geen spijt van.

* = 320x240 of 352x288 foto's maakte-ie, in ieder geval behoorlijk teleurstellend als je ze op het PC-scherm ziet. Maar in ieder geval wel scherp! Dat is wel weer positief van Nokia.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten