Advertentie | |
|
![]() |
|
hi, ervaringen van die toestellen heb k zelf bijna niet, maar op www.nieuwemobiel.nl staan er massa's.
M'n broer heeft de motorola V525, op zich een heel mooi toestel met mooie camera. alleen is hij eerder dit jaar in de aanbieding geweest bij Vodafone bij heel veel zaken, toen was hij goedkoper dan hij nu is (130 euro) en kreeg je er ook nog eens 60(!) euro beltegoed bij. Heel veel mensen hebben toen dat ding gekocht, dus grote kans dat iemand uit je vriendenkring hem ook heeft. Er staat trouwens een hele uitgebreide review over deze phone op www.nieuwemobiel.nl. heb je verder nog wensen wat betreft provider, als je (veel) sms-t zijn kpn mobile en orange op dit moment duur. Het schermpje en de camera verdienen extra aandacht: Motorola V525: cam van max 640*480 pixels, 65000 kleurenscherm Samsung X450: geen camera en scherm van 65000 kleuren panasonic X60: cam van max 352*288 pixels, 65000 kleurenscherm voor mooie foto's heb je toch wel 640*480 pixels nodig. En 65000 kleuren zijn tegenwoordig wel de standaard, een schermpje met 4000 kleuren is echt veel minder mooi. verder nog een tip als je niet te veel geld wilt uitgeven: bij de belcompany hebben ze nu de siemens C60 in ed aanbieding, een goedkoop simpel toestelletje met wel 'maar' 4000 kleurenscherm, maar hij kost ook niet zoveel, 64,99, dit is incl. een simmetje van telfort met 15 euro beltegoed. Of je kunt de Sony Ericsson T230 voor 55 euro kopen met 10 euro t-mobile beltegoed. Deze heeft ook een 4000kleuren scherme en geen camera. overigens zou ik geen siemens mc60 aanraden, deze heb ik zelf en ben er niet tevreden over, de fotokwaliteit is gewoon slecht. Als laatste: weet je zeker dat je geen abbo wil, op sites als www.gsmweb.nl kan je veel abbo's krijgen met fikse kortingen. (zo kon je een paar weken geleden een hi20 abbonnement (wat normaal 20 euro kost ![]() succes met je keuze, Alonso ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De T610 is leuk als je niks om camerakwaliteit geeft, scherm is ook niet zo best (T630 wel, TFT) maar tegenwoodig zal de prijs het 'm doen van dit toestel. Wat Alanso zegt, ik raad sowieso geen goedkopere Nokia's aan, die dingen lopen op de één of andere manier altijd wel ergens op achter ![]() Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 11:40. |
![]() |
|
Mocht iemand geïnterreseerd zijn, de volgende reviews verschijnen op www.nieuwemobiel.nl:
Korte termijn: - Siemens CX65 - SonyEricsson K700i - Nokia 6230 Lange termijn: - SieraWireless VOQ - Orange SPV c500 - Motorola MPx220? ![]() Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 11:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoor alleen niks van haar, zou wel leuk zijn als ze in dr in eigen topic zou reageren. |
![]() |
||
Citaat:
offtopic: hoe kom je aan al die phones die je test? |
![]() |
|||
Citaat:
daar heb je gelijk in (heb t even opgezocht (op nieuwemobiel.nl) en ik dacht de T610 betere specificatie's had) Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En hoe ik er aan kom? jaaaa.. ![]() De s700i komt zeker aan bod! Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 17:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 17:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je had het over de samsung E100, als je bij belcompany een orange20 afsluit, voor 1 jaar, dan moet je 49,99€ voor het toestel betalen. Dat is dus 240+49,95=289,95€
289,95 : 12 = 24,1625€ per maand ![]() verder heb ik niet gekeken naar gunstige aanbiedingen oid, maar misschien is het voor jou de moeite waard op de site van belcompany te kijken, heel simpel abbo en gsm bij elkaar te zoeken ![]() edit// kan geen link plaatsen van die E100 icm orange20, belcompany linkt niet door ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 10:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoiets zou wel een optie zijn. Hoe zit het dan eigenlijk na dat jaar als je abonnement afgelopen is? Kan je dan heel simpel elk ander abonnement kiezen dat je wil of werkt dat niet zo?
|
Oh en nog een vraag:
Stel, ik neem een abonnement: Telfort 100 belminuten + smsbundel van 30 smsjes. Dan ben ik daaraan kwijt: 15 + 3,50 = 18,50 per maand. Als ik op http://www.telfort.nl/shop/bellen/abonnement/ kijk staan er daarachter nog 'prijzen per bericht'. Betekent het dan dat je per smsje ook nog dat bedrag moet betalen of is dat pas als je bundel op is? (hetzelfde geldt voor de belminuten)
||
Citaat:
verder kan je het beste bij een keuze voor een abbonnement een testje doen welke abbo voor jou het goedkoopst is. Dus, probeer een inschatting te maken hoeveel je per maand sms't en belt. suc6 Alonso |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik weet niet of je je abbo moet opzeggen bijv. 3 maanden voor het eerste jaar afgelopen is omdat het anders automatisch verlengd wordt, dat zou je even na moeten vragen bij de zaak/provider ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Toch ben ik er inmiddels al (bijna ![]() Ik baal er alleen van dat er nauwelijks reviews van te vinden zijn op internet (hij is ook amper verkrijgbaar. Volgens mij alleen nog maar bij Belcompany en ik weet niet of dat een goed teken is..)
|
hier staat een review van iemand
heb je er iig eentje. op zich wel een leuke phone als je niet te veel poespas wilt, camera en bluetooth zitten er nl niet op. Op zich wel jammer dat het externe schermpje zwart-wit is, maar bog steeds is hij niet te duur. Weet je zeker dat het geen 2-jarig abbonnement is? veel succes ermee Alonso |
![]() |
||
Citaat:
![]() voor bluetooth moet je volgens mij weer een speciaal iets aanschaffen (ik heb geen laptop) dus dat zou bij mij toch niet gebruikt worden. En camera... tja, dat hoeft voor mij dus niet. Over dat externe schermpje: bedoel je letterlijk dat het zwart wit is? Op alle plaatjes zie ik namelijk een blauw schermpje. Of bedoelde je dat het geen kleurenscherm heeft? Dat laatste is wel jammer ja, maar als je naar die categorie gaat (S300 als ik me niet vergis) dan kom ik weer velen malen duurder uit. Meer dan de prijs die ik nu betaal heb ik echt niet over voor een mobieltje.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en het zal vast zo zijn dat je zo'n camera veel gaat gebruiken als je hem eenmaal hebt, maar wat ik niet heb mis ik niet (tenminste, bij de camera gaat het op). Wat ik me alleen nog afvraag: vind je zo'n extern schermpje een meerwaarde? Mij lijkt het namelijk heel handig, maar ik twijfel nog altijd met de X450. En de verkoopster was me aan aan het praten dat zo'n schermpje eigenlijk weinig belangrijk is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: