Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en gelijkenissen...zoals een konijntje in de koplampen van auto kijkt voor ie doodgerede word...en met dat rood bij zwart gaat <vinnik ook> , maar...ik mis de kloe van het geheel en ik weet niet eens waar het op slaat...ja op die you...maar wie is het? ben ik het?? ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En ja, de kloe is iets dat vaak ontbreekt in mijn 'stukken', maar dat is en beetje eigen aan m'n "stijl" ![]()
|
![]() |
(vervolg, alhoewel het niet echt "aansluit", tja)
I am lost and you’re not even looking. If you are, please, please, hurry up. Cause, as I am walking here, in undecided-land I am losing the big picture and with it my solid ground. You’ll be forever my phantom limb Untill the lost become the found. Can’t wake up out of this static dream. Like I’m watching others grow while I’m just standing by the side. Not really a dream, more like a numb-feeling coma. Despite of all we made, I don’t believe in human pride.
|
<--- hummmzz... altijd als ik van dit soort dingen lees probeer ik het toe te passen op wat ik heb meegemaakt in het leven.
--> Iemand heeft je in twijfel gebracht, en jij maar wachten op de onthulling van ..iets? diegene heeft misschien niet eens door wat jij doormaakt en daarom lijkt er geen vooruitgang in te komen, jij bent nog steeds met dat ene bezig terwijl die ander er zo te merken niet eens aan denkt, en...je kunt er niet eens met diegene over praten... ![]() <-- is gebaseerd op eigen ervaringen dus. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja, inderdaad! Jij slaat de bal gelijk juist...:-)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuws (in? en) over het Midden-Oosten Gatara | 181 | 11-09-2008 16:31 | |
Muziek |
hell yeah, TOOL! Metal | 500 | 05-06-2006 17:43 | |
Muziek |