Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 02:00
Anonymous John
Anonymous John is offline
WORST PICTURE
GIGLI (Sony-Columbia/Revolution) Produced by Casey Silver & Martin Brest

WORST ACTOR
Ben Affleck / DAREDEVIL, GIGLI and PAYCHECK

WORST ACTRESS
Jennifer Lopez / GIGLI

WORST SUPPORTING ACTOR
Sylvester Stallone (Playing 5 Roles, All Badly!) SPY KIDS 3-D: GAME OVER

WORST SUPPORTING ACTRESS
Demi Moore / CHARLIE'S ANGELS: FULL THROTTLE

WORST SCREEN COUPLE
Ben Affleck & Jennifer Lopez / GIGLI

WORST EXCUSE for an ACTUAL MOVIE (All Concept/No Content!) (New Category)
THE CAT-IN-THE-HAT

WORST REMAKE or SEQUEL
CHARLIE'S ANGELS: FULL THROTTLE

WORST DIRECTOR
Martin Brest / GIGLI

WORST SCREENPLAY
GIGLI, Written by Martin Brest

GOVERNOR’S AWARD for DISTINGUISHED UNDER- ACHIEVEMENT in CHOREOGRAPHY
Travis Payne for His Work on FROM JUSTIN TO KELLY

Mijn felicitaties aan alle winnaars!
Oud 29-02-2004, 03:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, Gigli MOEST natuurlijk wel winnen, alhoewel From Justin to kelly eigenlijk net een haartje slechter is.
Oud 29-02-2004, 04:44
Auntie M
Auntie M is offline
Geen idee waar Gigli over gaat, maar ik vind die rewards voor films (tv-rewards vind ik net een tikkeltje anders) sowieso allemaal kul. Tis maar net hoe de pers en recensenten over die films oordelen. Of een film wel of niet goed is, ligt aan de smaak van de kijker anders niet.
Oud 29-02-2004, 08:01
Freshh~
Freshh~ is offline
ik vind het wel een goed lijstje.. was al bang dat pacino zou winnen
ik heb de trailer van gigli een keer gezien, het was niet echt denderend nee....
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:13
legatus
legatus is offline
Citaat:
Of een film wel of niet goed is, ligt aan de smaak van de kijker anders niet.
Die prijzen komen vaak wel van mensen die verstand hebben van films. Dat kun je niet zeggen van 90% van de kijkers. Godzijdank geven zij niet de prijzen, anders kregen de meeste inhoudsloze hollywood-films en afzichtelijke tv-films alleen maar "erkenning".
Oud 29-02-2004, 14:16
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
legatus schreef op 29-02-2004 @ 15:13:
Die prijzen komen vaak wel van mensen die verstand hebben van films. Dat kun je niet zeggen van 90% van de kijkers. Godzijdank geven zij niet de prijzen, anders kregen de meeste inhoudsloze hollywood-films en afzichtelijke tv-films alleen maar "erkenning".
Maar voor wie worden die films gemaakt, voor de kijker of voor de kenners en wanneer mag je jezelf een kenner van films noemen?
Oud 29-02-2004, 14:40
Martijn
Martijn is offline
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:51
sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 29-02-2004 @ 15:16:
Maar voor wie worden die films gemaakt, voor de kijker of voor de kenners en wanneer mag je jezelf een kenner van films noemen?
Ze worden voor de kijkers gemaakt maar je kunt ze gewoon beter laten beoordelen door een vakjury, die verstand van films hebben, er veel gezien hebben en veel criteria als cameragebruik ook mee laten tellen, wat de meeste kinderen die zouden stemmen niet doen. Die zouden om het "hunk"gehalte stemmen, of iets in die richting. Dit zie je al op sites van videotheken enz, waar best goede films 5 krijgen omdat ze een 1 geven bij een film die hun niet aanspreekt, en meteen een 10 als ze de acteur wel leuk vinden.
En als de prijzen en beoordelingen door filmkenners worden gegeven weet je een beetje wat je kan verwachten, want ik zou niet op beoordelingen van "breezer"kinderen afgaan.

Gigli heeft het best goed gedaan hier zeg , eindelijk krijgt Affleck de waardering die hij verdient.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 15:24
niña
niña is offline
ik zou ook niet weten waar Gigli over gaat maar ik vind Ben & Jen zo'n zeikstel dat ik de prijs wel waardeer
Oud 01-03-2004, 18:51
Verwijderd
Toch zonde. Zo'n man als Martin Brest heeft best een paar aardige films gemaakt (Beverly Hills Cop, Scent of a Woman, Meet Joe Black). Hopen dat hij dit als motivatie opneemt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:57
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
legatus schreef op 29-02-2004 @ 15:13:
Dat vind ik dus echt onzin. Waarom moet je verstand van f ilms hebben om er een mening over te hebben? Ik kijk een film en kan toch zeggen of ik hem goed of niet goed vond. Dat doen de mensen met het zogenaamde "verstand van films"ook.

Razzie awards vind ik trouwens echt belachelijk en nergens op slaan.
Naja de oscars eigenlijk ook niet maar goed...
Oud 01-03-2004, 19:00
BCR
BCR is offline
Whaha

Die Gigli is echt zo geflopt. Ik vind het wel een beetje zielig
Oud 01-03-2004, 20:11
lovetear
lovetear is offline
Wel komisch dat ben affleck voor 3 verschillende rollen de prijs van slechtste acteur wint.

Charlie's angels vond ik trouwens niet zo superslecht, er zat geen inhoud in ok, maar wie ging die film nou kijken voor de inhoud?
Oud 02-03-2004, 08:08
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
lovetear schreef op 01-03-2004 @ 21:11:
Wel komisch dat ben affleck voor 3 verschillende rollen de prijs van slechtste acteur wint.
hij is ook fuckin' slecht

Citaat:
Charlie's angels vond ik trouwens niet zo superslecht, er zat geen inhoud in ok, maar wie ging die film nou kijken voor de inhoud?
idd, maar twas op alle vlakken toch wel een heeeele slechte film hoor
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 09:13
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 02-03-2004 @ 09:08:
hij is ook fuckin' slecht
Hij acteert als een betonnen muur inderdaad, die prijs was niet onverdiend.

Citaat:
Daangerous schreef op 02-03-2004 @ 09:08:
idd, maar twas op alle vlakken toch wel een heeeele slechte film hoor
Haha, ja het was best een kutfilm op zich, maar ik heb me meer geergerd aan bijvoorbeeld league of extraordinary gentlemen.
Oud 02-03-2004, 09:52
Amisha
Amisha is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 01-03-2004 @ 19:57:
Dat vind ik dus echt onzin. Waarom moet je verstand van f ilms hebben om er een mening over te hebben? Ik kijk een film en kan toch zeggen of ik hem goed of niet goed vond. Dat doen de mensen met het zogenaamde "verstand van films"ook.

Razzie awards vind ik trouwens echt belachelijk en nergens op slaan.
Naja de oscars eigenlijk ook niet maar goed...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 09:58
legatus
legatus is offline
Citaat:
GIGLI
Hij was erg slecht, maar niet ongelofelijk slecht. Het is voornamelijk het scenario en de dialogen die tenenkrommend zijn. Lopez en Affleck proberen zich staande te houden en het is Brest die het toch nog zo goed mogelijk probeert te regisseren. Ik begrijp niet waarom hij aan dit project is begonnen...
Oud 02-03-2004, 10:04
legatus
legatus is offline
Citaat:
Waarom moet je verstand van f ilms hebben om er een mening over te hebben?
Dat heb ik nergens gezegd. Iedereen heeft wel een mening over een film, maar voor 90% van de kijkers is het pure tijdverdrijf. Films als "Bruce Allmighty" en "Cradle to the Grave" zijn voor hun meesterwerken en "2001: a Space Odyssey" en "Stalker" 'flutfilms'.

Citaat:
Maar voor wie worden die films gemaakt
Niet voor wie, maar voor wat. Bij de commercïele films is het voornamelijk vanwege het geld. Daarbij wordt een standaard formule gebruikt. Hollywood zich vol alchemisten. De "mening" van Hollywood is dan ook dat als er veel mensen naar toe gaan, het een goede film moet zijn.

Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 10:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten