Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De duurste wel, in elk geval. Zo apart is het niet. |
![]() |
|
van mij mogen ze maar vind eindelijk dat het dan beter gebruik kan worden voor pruiken voor mensen die chemotherapie hebben ofzo... (en dan gratis he)
en hoezo mooi zijn om het leed van een ander, als je leren schoenen draagt is het het zelfde principe maar dan om een koe, en die gaat er voor dood, die gevangenen missen hun haar..... beetje bull**** dus, (mijn menig) bijna iedereen maakt zich wel op een of andere manier mooier door het leed van een ander... ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat als het om gevangenen gaat ze niet moeten zeiken, want die mensen zitten in de gevangenis om een reden en eigenlijk als je in de gevangenis zit, wat maakt het dan uit om kaal te zijn? Jah klikt miss vaag, maar tis mijn mening
![]() Het zou een ander verhaal zijn als het haar van straatkinderen ofzo was, die dat moeten afscheren om aan eten te komen. Dan heb je het over leed van anderen.. ![]() Sorry voor dit lange onboeiende l*l-verhaal, maar daar had ik gwoon eens ff zin in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ze hairextensions heeft van gevangenen kan me in principe niet veel schelen. Maar dat zij er eens in de tien weken 5000 pond voor uitgeeft en die gevangenen er maar 2 euro aan verdienen, vind ik onaanvaardbaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe kan je haar sneller groeien? )Vampje( | 43 | 28-05-2012 17:42 | |
Lifestyle |
LSSpel 2 rodina | 497 | 21-03-2004 21:07 | |
Lifestyle |