Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() omg.. net alsof mij die correctiviteit boeit der woorden? En nee kwist niet eens dat je dan een homo zou zijn. als je die naam had. Zeg maar gerust dat ik een limburgenaar ben.. klinkt enorm beter dan een limburger.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zou zelf geen van beide kiezen, maar als het dan echt zou moeten kies ik die hoge, die geven een betere steun aan de enkel (ik heb zelf eigenlijk alleen maar hoge schoenen, behalve m'n dansschoenen).
Maar eigenlijk zou je ze beide eens aan moeten doen, dan kan je kiezen welke jij het beste vindt zitten, welke het beste aanvoelen, pas daarna kan je een keuze maken. Ik vind dat je je keus niet moet laten afhangen van de keuze die een groep forummers, ik mag aannemen dat je zelf oud en wijs genoeg bent om een dergelijke keuze te maken? Laat je nog even weten welke je nu uiteindelijk gekozen hebt en of de adviezen die hier gepost zijn ook van invloed zijn geweest op de keuze die je gemaakt hebt? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Barabas <3 Mean is niet saai. #791 Verwijderd | 501 | 02-01-2010 15:00 | |
Lifestyle |
1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help **~yvie~** | 33 | 13-09-2003 14:18 | |
Lifestyle |
schoenen voor deze zomer TefnachT | 49 | 23-06-2002 11:39 |