Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben laatst in de Confusion geweest, daar laten ze af en toe nog wel leuke bandjes spelen op dat minipodiumpje (in januari Maggots, death metal en Toner Low, stonerrock)
Verder heb ik weleens gehoord van Musicon en The Cell (das een kraakpand) waar ook weleens bandjes staan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik kan me voorstellen dat je het niks vind, als je er gewoon niet van houdt en meer het café hangtype bijvoorbeeld bent ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Musicon...eens in de zoveel tijd weer eens wat leuks en verder is het nog steeds triest gesteld met tenten waar leuke bands spelen.
|
Paard is errug hip vooral op donderdag studentenavond erg geinig verder is de paap erg gezellig, meestal wel hippe bandjes en een gezellige sfeer..enne mjah musicon woon ik vlakbij en das ook erg hip..nie altijd even druk maar wel goede bandjes en een gezellige sfeer
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en dat je op je bek wordt geslagen omdat je 2 seconden langer je hoofd naar links houdt dan normaal .. ![]() ![]() en als je van een beetje jodelen houdt en de kreet: "BIERTJE" moet je naar het teejater.. dan is dat: the place to be. O,ja ASTA is op donderdag egt super gesellig.. jammer dat de portiers teringlijers zijn.. (ken ze) verder moet je niet in den-haag binnenstad weze.. ga naar scheveningen .. op de boulevard!! is egt altijd gesellig.. vooral tahiti egt een toppertje die tent ![]() onwijs gesellig geen problemen, en zelf voor buitenlanders toegankelijk. dit zeg ik omdat de meeste tenten in den-haag "beetje" racistisch zijn ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 12:00. |
![]() |
||
Citaat:
Leg es uit! (aub ![]()
||
![]() |
Citaat:
denken ze meteen dat je capsones heb en dat je naar hun kijkt.. ![]() en dat van ME was omdat er 2 groepen binne waren op een 1 euro party en dat waren elkaars rivalen.. NJj.. er ontstond zown erge vechtpartij dat de politie ook nix meer kon doen.. dus kwam ME met honden .. mjJ.. toen was alles al gesloopt.. zelfs de wasbakken waren van de muur getrokken.. egt stelletje kl*otzakken daaro.. hangt gewoon geen gesellige sfeer.. ow ja en voor weddenschappen is het daar ook the place.. 14/15 jarige jongetjes doen het spelletje wie de meeste meisjes ken pakken .. ![]() hebben ze er 1 tje.. roepen ze meteen naar de ander 1-0.. ![]() leuk.. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Dat klinkt als mijn nieuwe stamdisco ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
je avonturen van vandaag kuik | 500 | 15-11-2005 21:30 | |
Lifestyle |
Babbelen over je woonplaats. Broeder | 282 | 12-06-2005 20:38 | |
Algemene schoolzaken |
Over thuis, school, vrienden enz. Daan_21 | 70 | 25-05-2005 22:15 | |
De Kantine |
Rotterdam...achteruit..??! xMelissax | 66 | 05-11-2003 19:43 | |
Algemene schoolzaken |
LAKS- Landelijk Aktie Komitee Scholieren- zoekt bestuursleden...interesse? AnnaLAKS | 72 | 12-03-2003 17:39 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |