Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wilde een foto maken van iets buiten en toen waren de batterijen op. Daarbij kwam nog dat ik wel weer eens zin had om flink te schreeuwen, dus ik schreeuw: 'YAAAAAAAAAAAAAARGHHH', in de waan dat ik alleen was. Komt daar zo'n bende 60-ers op de fiets langs die mij allemaal heel raar aankijken
![]()
|
Er achter komen dat je vandaag je handelingsdeel informatica had moeten inleveren. Anders mag je niet meedoen aan het schoolexamen
![]() Dat wijf ook, komt een week van tevoren met de mededeling: "Oh, voor ik het vergeet, volgende week moeten jullie... wat zal het zijn, dertig extreem moeilijke opgaven inleveren." Tsja. |
![]() |
|
mijn moeder bellen dat ik op gehaald wil worden zodat ik eerder dan half 2 thuis ben, maar toen moest ik mee naar haar werk en was ik alsnog om half 2 thuis
![]() en in het studiecentrum keek ik die ene gast midden in zijn gezicht aan terwijl ik aan het staren was en dat dus niet door had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet niet wat m'n stomste actie van vandaag was
|
|